Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens healere trenger ikke addons - raid frames kan stilles ganske så perfect, slipper å legge til debuffs (grid old user her) etc osv.

Min mening er at man aldri trenger addons. Det kan være kjekt, men å gjøre seg avhengig av de er å gjøre ting vanskeligere enn de er. Det har hendt at folk ikke har kunnet raide fordi de har spilt på en laptop uten addons. Dårlig unnskyldning i mine øyne.

Selvfølgelig mange som bruker addons og likevel klarer å få med seg viktige ting, dog tydeligvis ikke alle. "DBM didn't flash and beep!" "No, but you should have noticed the 10 sec cast time."

Lenke til kommentar

Nettopp dinget 85, og prøver desperat å geare opp for å bli en OK+ spiller. Hadde lav itemlevel, så jeg gjorde en del randoms for å få godt nok gear til å bli med på "random cataclysm heroics" men her er jo folk så talentløse at vi aldri klarer å gjennomføre noe som helst. Jeg har svært lite eller ingen erfaring med disse i det hele tatt, men har fått med meg tactics på alle bossene vi slåss mot slik at jeg ikke gjør at vi wiper.

Det ender alltid med at det går dårlig, og alle leaver. Så må jeg stå 10-15 min i queue, og når en ny gruppe endelig er klar, er det samme all over. Har også prøvd BG's, men her blir jeg jo nedsablet uten at jeg får til noe som helst. Prøver å henge meg på mine lagkamerater, men er svært lite jeg kan bidra med.

Hører alle klage over hvor lett det er å geare opp nå om dagen, men hva er det jeg gjør feil? :no:

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Nettopp dinget 85, og prøver desperat å geare opp for å bli en OK+ spiller. Hadde lav itemlevel, så jeg gjorde en del randoms for å få godt nok gear til å bli med på "random cataclysm heroics" men her er jo folk så talentløse at vi aldri klarer å gjennomføre noe som helst. Jeg har svært lite eller ingen erfaring med disse i det hele tatt, men har fått med meg tactics på alle bossene vi slåss mot slik at jeg ikke gjør at vi wiper.

Det ender alltid med at det går dårlig, og alle leaver. Så må jeg stå 10-15 min i queue, og når en ny gruppe endelig er klar, er det samme all over. Har også prøvd BG's, men her blir jeg jo nedsablet uten at jeg får til noe som helst. Prøver å henge meg på mine lagkamerater, men er svært lite jeg kan bidra med.

Hører alle klage over hvor lett det er å geare opp nå om dagen, men hva er det jeg gjør feil? :no:

Kjøp Vicious Pvp gear så du har nok ilvl til LFR og Hour of Twilight rinse and repeat

Lenke til kommentar

Velkommen til World of Warcraft á 2012.

Lenke til kommentar

Krever ikke det en del honor? Vel - da får jeg hoppe ut i PvP-helvetet og farme som en gal. :p

Nei vicious er ett blue sett med ilvl 372 eller no Blacksmith lager Plate LW=Mail/Leather og Tailor=cloth. Du finner det sikkert på ah men med litt stive priser

Endret av toxiciity
Lenke til kommentar

Helt i starten av Cata fikk man jo faktisk brukbart gear fra Archaeology. Nå får man bare mounts og pets. Hvis du er en samler, som meg, så er det verdt det.

Etter å ha levlet opp til 130 så har jeg skaffet meg en pet. Og synes det går ganske kjapt.

Men går det tregere/blir vanskelig etterhvert som man levler opp?

Lenke til kommentar

Min erfaring er at normal cata dungeons er fylt opp av en del ok+ spillere på alts, noen 85 som booster førstnevnte, og noen scrubs som fint takler vanskelighetsgraden på normals.

På 85 forsvinner mange av de bedre rett inn i raids og twilight heroics, slik at mange av scrubsa som er igjen rotter rundt i vanlige heroics.

Foreslår du gjør som nevnt over her ang. pvp-sett, eventuelt fylle på med div. billige boe epics fra ah (på min server er det ihvertfall mye 359-378 til 500-800g). Så kommer du deg inn i twilight heroics så fort som mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...