Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Jeg bruker ikke transmogrifiert utstyr, da jeg er druid og veldig sjelden henger rundt i form av ku. Men jo, også titler har blitt lettere å få, så jeg velger å ikke bruke en tittel... Blir som med tatoveringer - "å ja, jeg ser du ikke har fått den tittelen før nå, Jenkins som level 85 oser det respekt av..."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Titlene via achivements skulle bare vært tilgjengelig i en begrenset tidsperiode, max. til neste expansion.

Fikk The Undying fra Naxx10 relativt tidlig i Wotlk, om jeg springer rundt med den nå virker det jo ut som jeg kun har den for at jeg farmet den etter Cataclysm.

Ergo, den gir ikke den "statusen" den burde gi.

Lenke til kommentar

Conquerer of Naxxramas. Wooo!

Ja det er jo synd at titlene kan farmes litt for lenge. Kunne godt ha vært fjernet noe før. Heldigvis har jeg et par realm firsts på lur om jeg føler for å briefe :) Merker jeg gleder meg til de setter achis til account. Vil det si at en kan bruke titlene på alle chars og?

Lenke til kommentar

Er ikke Undying fjernet? Altså at den er umulig å få tak i?

Bloodsail er ikke fjernet såvidt jeg vet, men er MYE vanskeligere å gjøre no, cirka umulig å soloe da alle goblinsa har 4-500k hp, og det spawner 2-3 hele tiden som noen blir drept. Samt at de interrupter og kaster deg bakover.

Soloet bloodsail admiral i lvl 79, kjedet meg da jeg skulle dinge 80 med dk'en.

Lenke til kommentar

Undying var jo relativt enkel å farme seg til. Immortal derimot, den er det vel ikke så mange som har?

De var vel begge helt greie, i mine øyne.

Failet utallige ganger på Kel, though.

Helt idiotisk achivement uansett, ingenting slo den nederlagsfølelsen av å være "han der" som ødela achivementen.

- Tror jeg fikk høre det hele jævla WOTLK etterpå.

Lenke til kommentar

Helt idiotisk achivement uansett, ingenting slo den nederlagsfølelsen av å være "han der" som ødela achivementen.

- Tror jeg fikk høre det hele jævla WOTLK etterpå.

Noob ass. Var en som alltid failet på plussminusbossen hos oss. Men det var selvsagt aldri hans feil. Han var verdens beste spiller uansett, og det var alltid lagg. Selv failet jeg i et run på den der mind control bossen. Dvs "failet". Det talte visst ikke at jeg drepte meg selv der på adds med dmg bonus etter at bossen er dau. Lettere letta etter raidet kan du si, når folk fikk achi allikevel :D

Lenke til kommentar

Som gammel healer roper jeg ut, addons er fordummende! Greit, det gjør ting enklere, men av og til er det veldig kjekt å vite hvordan ting fungerer og heller overvinne problemer på den måten. (Gikk lei av healere som bare så debuffs de selv kunne fjerne, og da også gikk glipp av hvilke targets som krevde ekstra healing. Heldigvis blitt mindre av slikt, eller så har de jeg spiller med gjort noen grep. :))

Lenke til kommentar

Kjedet meg litt i går kveld, og tenkte jeg skulle prøve ut archeology. Spurte da guildet om det var noen som hadde noen tips til en nybegynner, og første reaksjon kom etter få sekunder:

-NO PLEASE, SOMEBODY STOP HIM!

Er archeology virkelig sååå kjedelig? :)

Levlet arch til 85 eller noe (fikk tips om å ikke lage items før 50) og syntes det var helt ok jeg. Men tar kanskje lengre tid å samle nok ting til items etterhvert?

Lenke til kommentar

Med mindre de har fikset det siden jeg prøvde, så er det bare rett og slett tidenes mest latterlige "profession".

- Det å fly rundt _HELE_ Azeroth, for å grave og whatnot er ganske enkelt latterlig slitsomt og irriterende.

Dessuten er sjansen for å faktisk få noe kult fra det (i mine øyne er det kun mounten som er kul) ca 0.00000000000000000000000000000000000000000001% på items som i seg selv er piss å farme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...