Holyashell Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Hvor lang tid tar det for en level 1 char å bli honored med guilden sin? Dersom du quester til 85 er du honored ved 85, i alle fall om du har tabarden som gir deg 100% økt guild rep. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) noen som har en char på grimbatol med LW som kan lage Vicious Charscale har prøvd å finne en i 1.5 time nå edit: hehe ally Endret 21. januar 2012 av toxiciity Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Hjelper litt med å si om du er horde eller alliance ^^ Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Hvor lang tid tar det for en level 1 char å bli honored med guilden sin? Dersom du quester til 85 er du honored ved 85, i alle fall om du har tabarden som gir deg 100% økt guild rep. Det tror jeg du har helt rett i Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Enkleste måten å få guild rep er raiding + arena. Arena er _patetisk lett rep. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Da spiller du ikke wow, i cata eller rettere sagt handler det om CDs, time dem riktig for å overleve, tank's 4set er ganske must for mange fights, men ja... det vet du sikkert ikke som ikke har gjort noe mer enn LFR. Levlet mage til 85 for par dager siden, og etter 24h played i 85: http://eu.battle.net...apapaper/simple Flaks hvor ;p Så patetisk WoW er blitt, jesus christ. Jeg vurderte å logge på helt til at jeg så den posten. Takk for at du sparte meg en hundrings! 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hjelper litt med å si om du er horde eller alliance ^^ Pff. Finnes da neutral Ah. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Så patetisk WoW er blitt, jesus christ. Jeg vurderte å logge på helt til at jeg så den posten. Takk for at du sparte meg en hundrings! Patetisk fordi han har gullet med rolls og drops i LFR? Det er ikke mange delene jeg har bytta ut på min main char akkurat, med LFR deler. Når jeg tenker meg om er det faktisk ingen, utenom i offspec hvor jeg ville teste ut setbonus kontra forrige tier sin setbonus (+ at mitt OS gear var ganske dårlig). Det er akkurat som det alltid har vært. Har du kommet langt i forrige raid tier, kan du bruke de beste delene derfra ganske lenge. Forskjellen er at en ikke nødvendigvis trenger å bruke ørten timer i forrige tier for å få nok gear til å bli med i et guild som spiller nåværende tier om en ikke var med i forrige tier. Og siden det nå er heroic verisjoner av raidene, blir faktisk effekten akkurat den samme. Det er et fåtall som tar mer enn noen få heroic bosser i gjeldende tier, akkurat som det var et fåtall før i tiden som tok mer enn noen få normal bosser i gjeldende tier (i alle fall gjorde de det ikke spesielt kjapt, og om jeg tar feil i dette kan jeg ikke forstå annet enn at det i så fall må være fordi heroic modes er vanskeligere enn de gamle nye encounterene). Forskjellen er at folk som ikke har nok tid/er gode nok/har bra nok guild slipper å gjøre Karazhan i en hel expansion mens resten av gjengen løper rundt i BT. Hvordan det kan være negativt forstår jeg ikke... Og om du ser det fra Blizzard sin synsvinkel som skal tjene penger på dette er det enda mindre forståelig Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Det er negativt fordi det skal være forskjell på folk i et MMO, det skal være noen som løper rundt å gjør Kara når andre gjør SWP (Til og med scrubsene gjorde jo 4 (?) i BT når attunment ble lifta. Litt av greia med MMO fra gammelt av er jo nettopp dette med tid investert kontra reward. Dette har dessverre endret seg og sjangeren som en hel har blitt mer casual friendly. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Det gearet der er fra 5-mans og LFR. Man får betydelig bedre gear i både heroic og normal DS Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Det er negativt fordi det skal være forskjell på folk i et MMO, det skal være noen som løper rundt å gjør Kara når andre gjør SWP (Til og med scrubsene gjorde jo 4 (?) i BT når attunment ble lifta. Litt av greia med MMO fra gammelt av er jo nettopp dette med tid investert kontra reward. Dette har dessverre endret seg og sjangeren som en hel har blitt mer casual friendly. Om du leste hva jeg skrev, så har jeg massevis av gear fra forrige tier som er bedre enn det han gullet seg til på alten sin. Ergo så er det forskjell på folk. Og jeg er ikke akkurat noen end game raider lengre heller. De som er best (dvs de som er i best guilds) har fortsatt best gear. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 De som er best (dvs de som er i best guilds) har fortsatt best gear. De som er best (dvs de som er i best guilds) har fortsatt best gear først. Alt blir jo gjort enklere slik at flere skal få tilgang til en større del av content. Kan jo forstå Blizzard på en måte, raids tar garantert lang tid å lage, og det er jo synd at bare noen få % av de som spiller WoW noengang får se f.eks. Sinestra. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Hvorfor er dette synd? Om du absolutt vil se content så vet du hva du må gjøre, suck it up, slutt å vær en bad og join en god guild. Det finnes guilder som clearer alt av content og har moderate tider - og om du ikke er villig til å bruke 3 kvelder i uken på raiding så fortjener du faktisk ikke å oppleve/se det de som bruker tiden får se. Jeg raidet 2 dager i uken mot slutten av Wotlk og vi drepte LK25HC som server 3. IIRC - så det er mulig. Og det var på Ravencrest så var ikke en low pop server. Endret 23. januar 2012 av Cosha Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 De som er best (dvs de som er i best guilds) har fortsatt best gear først. Alt blir jo gjort enklere slik at flere skal få tilgang til en større del av content. Kan jo forstå Blizzard på en måte, raids tar garantert lang tid å lage, og det er jo synd at bare noen få % av de som spiller WoW noengang får se f.eks. Sinestra. Det er ikke så mange som tar de siste bossene på heroic før i neste expansion akkurat. Så jeg vil våge å påstå at de som er i best guilds har best gear. Ikke bare først, men hele tiden. De som er i gode guilds som kanskje er noen uker treigere enn de beste får selvsagt også bra gear, men hvor mange er det snakk om her? noen tusen personer av en betalende brukermasse på flere milioner? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hvorfor er dette synd? Om du absolutt vil se content så vet du hva du må gjøre, suck it up, slutt å vær en bad og join en god guild. Det finnes guilder som clearer alt av content og har moderate tider - og om du ikke er villig til å bruke 3 kvelder i uken på raiding så fortjener du faktisk ikke å oppleve/se det de som bruker tiden får se. Jeg raidet 2 dager i uken mot slutten av Wotlk og vi drepte LK25HC som server 3. IIRC - så det er mulig. Og det var på Ravencrest så var ikke en low pop server. Du mener altså at det er dumt av Blizzard å la alle som vil joine en slags preview av raid content (det er tross alt det LFR er) hvor de får gear som er på nivå med det fra forrige tiers normal gear? Hvordan skader dette deg? Jeg er veldig klar over at det går an å raide få dager i uken og samtidig gjøre det bra. Det har jeg gjort selv. Men det å være i et raid guild i utgangspunktet, hvor en møter til faste tider hver uke, er vel ikke statististisk noe den vanlige WoW-spiller gjør eller ønsker å gjøre. Derfor åpner Blizzard en barnehageverisjon av raidene sine sånn at folk flest skal få se de bra designede instancene de har brukt masse penger på å lage. Det synes jeg, som tidligere raider i et high end game raiding guild, er helt ok. Hadde de fått det samme gearet ville jeg nok ikke vært like glad, men gearet en får i LFR er dårlig. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Trenger litt hjelp her; kan noen forklare følgende "oppskrift" litt nærmere. Det som følger skal kunne gi meg hele tallet for helse og mana på ElvUI sin unitframe; i motsetning til kun "K" : "To use the full value, you need to a bit of lua editing. In modules\unitframes\update_elements.lua, replace every call of E:ShortValue with its raw value, i.e. replace E:ShortValue(min) with min, E:ShortValue(max) with max and E:ShortValue(max - min) with max - min." Jeg finner ...update_elements.lua, men forstår ikke helt hva jeg skal gjøre: E:ShortValue(min) erstattes med ??? E:ShortValue(max) erstattes med ??? E:ShortValue(max - min) erstattes med ??? Det blei så mye min, max, max-min for meg, når jeg ikke er vant til koder... EDIT: fikk svar på elvui sitt forum nå, er nok bare jeg som er stutt i hue. Skal prøve det ut, men dukker nok opp igjen her ja... EDIT2: Jaggu fikk jeg det til; gud så deilig å se hele tallet igjen. Da skal jeg lime på håret jeg har dratt ut, og spille litt. Takk for oppmerksomheten! Endret 23. januar 2012 av Omicron2 Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Det er ikke så mange som tar de siste bossene på heroic før i neste expansion akkurat. Så jeg vil våge å påstå at de som er i best guilds har best gear. Ikke bare først, men hele tiden. De som er i gode guilds som kanskje er noen uker treigere enn de beste får selvsagt også bra gear, men hvor mange er det snakk om her? noen tusen personer av en betalende brukermasse på flere milioner? Jo, jeg er i hovedsak enig. Likevel, crafted BoE gear er mye bedre nå enn det var i TBC i forhold til raid gear. F.eks. leather bracers med intellect, det er kun ett alternativ dersom du vil ha haste. Og disse har i tillegg mer intellect totalt enn de som dropper fra HC (Morchok). Mye lettere tilgjengelig er de også - for alle. (Stamina og spirit er høyere på HC versjonen, men for de som vil ha leather, intellect og haste - stort sett bare balance druider - spiller det mindre rolle. Klart stamina er bra for å overleve, men for min del er crafted bracers bedre enn HC drop.) Legendary staven fra Firelands, tror andelen som har den er ekstremt mye høyere nå enn de som hadde noen annen legendary (mens de var aktuelle som maks level våpen). Ser forresten mange med samme gear som meg har 5/8 HC DS. Ikke bare gear som betyr noe, hjelper ikke stort å måtte tenke to ganger for å finne sine treants. Endret 23. januar 2012 av Holyashell Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jo, jeg er i hovedsak enig. Likevel, crafted BoE gear er mye bedre nå enn det var i TBC i forhold til raid gear. F.eks. leather bracers med intellect, det er kun ett alternativ dersom du vil ha haste. Og disse har i tillegg mer intellect totalt enn de som dropper fra HC (Morchok). Mye lettere tilgjengelig er de også - for alle. (Stamina og spirit er høyere på HC versjonen, men for de som vil ha leather, intellect og haste - stort sett bare balance druider - spiller det mindre rolle. Klart stamina er bra for å overleve, men for min del er crafted bracers bedre enn HC drop.) Legendary staven fra Firelands, tror andelen som har den er ekstremt mye høyere nå enn de som hadde noen annen legendary (mens de var aktuelle som maks level våpen). Det var masse bra BoE i TBC. Shadow Embrace-settet var vel bedre/like bra for shadowprester (og locks?) som T4. Husker jeg løp rundt med fire/arcane-verisjonen og. I BT har du f.eks. bracers of nimble thought. I sunwell kan jeg nevne gloves og ringer. Men joda. Jeg er enig i at det er litt rart at noen crafted bracers som en får nå knapt har alternativer i DS. Men så har jo og instancene i denne expansionen hatt noe rart loot pool. Det mangler stort sett deler som en kun får fra badges/crafted. Ellers er jeg nok enig i at kanskje litt for mange har legendary stav. Men så virker den jo å være viktig for progress i DS og... Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hvorfor er dette synd? Om du absolutt vil se content så vet du hva du må gjøre, suck it up, slutt å vær en bad og join en god guild. Det finnes guilder som clearer alt av content og har moderate tider - og om du ikke er villig til å bruke 3 kvelder i uken på raiding så fortjener du faktisk ikke å oppleve/se det de som bruker tiden får se. Jeg raidet 2 dager i uken mot slutten av Wotlk og vi drepte LK25HC som server 3. IIRC - så det er mulig. Og det var på Ravencrest så var ikke en low pop server. Du mener altså at det er dumt av Blizzard å la alle som vil joine en slags preview av raid content (det er tross alt det LFR er) hvor de får gear som er på nivå med det fra forrige tiers normal gear? Hvordan skader dette deg? Jeg er veldig klar over at det går an å raide få dager i uken og samtidig gjøre det bra. Det har jeg gjort selv. Men det å være i et raid guild i utgangspunktet, hvor en møter til faste tider hver uke, er vel ikke statististisk noe den vanlige WoW-spiller gjør eller ønsker å gjøre. Derfor åpner Blizzard en barnehageverisjon av raidene sine sånn at folk flest skal få se de bra designede instancene de har brukt masse penger på å lage. Det synes jeg, som tidligere raider i et high end game raiding guild, er helt ok. Hadde de fått det samme gearet ville jeg nok ikke vært like glad, men gearet en får i LFR er dårlig. Det er ikke en prewiev? Det er samme instances, bare mye lettere - hvor de så vidt jeg vet får akkurat det samme gearet bare med lavere ilvl? Hvordan er det en prewiev? Selvom ting har forandret seg og mitt syn er ikke lenger representativt og derfor er det nettopp det det er, mitt syn - så synes jeg ikke folk har rett til å klage over at de ikke får sett ting når de ikke gjør tilstrekkelig med innsats eller putter inn den nødvendige tiden for å oppleve det selv. Alle har likt utgangspunkt og absolutt alle kan få se alt av content om de så ønsker, at de velger å ikke gjøre det er ikke grunn god til å klage på et forum over at ting er for vanskelig. Jeg snakker ikke om gearet i det hele tatt, gearet har alltid kommet som en god nummer 2 for min del når det kommer til raiding - om folk har samme gear som meg er mindre viktig (Alle de gode får jo samme gearet til slutt uansett og ser kliss like ut) men det at jeg har puttet inn X antall tid for så å få oppleve og ta del i noe som de færreste har sett og gjort det er en følelse som jeg mener MMO trenger. Det er akkurat samme som at jeg satt som karascrub når jeg nettopp hadde begynt med WoW og så på armory/inspecta folk som gjorde SSC/TK og tenkte at jeg også ville gjøre det en dag - det at man har noen/noe å se opp til er med på å gjøre alt mye mer episk. my 2 cents og jeg respekterer dine syn og ser poenget ditt, men jeg kommer alltid til å minnes den tiden jeg synes var morsomt i WoW - bli rævpult av Brutalus i X antall uker før vi endelig tok dritten ned....bare så vi kunne gjøre akkurat det samme mot Felmyst...også Twins...også Muru (Som vi bare fikk til 4% som beste før nerfen kom) )) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Ingen bruker jo standard look på gear lengre uansett? Om det er det at gearet ser likt ut som er problemet, så har du vel et poeng, men det er vel lenge siden titler og achievements tok over for gear look på det området... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå