Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Da er priesten min blitt level 51!

 

Har bare et stort dilemma, vi (jeg og noen venner) skal visst rerolle når TBC ankommer hyllene. Starte en ny priest, eller en annen klasse. I så fall, hvilken?  :(

7074360[/snapback]

 

Dwarf. :)

 

Alle elsker Female Dwarves!

 

edit: Hva er du nå forresten?

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen, egentlig. Alt går bare ut på å knerte et par ting i nærheten, for så å stikke til ST og knerte Morphaz, trollene som holder skjoldet oppe, eller troll-bossen i kjelleren.

 

De minst gøye var til druid og rogue. Å løpe rundt etter ting som spawner en gang i skuddåret, for så å bli møtt med den verste dropraten noensinne, er ikke artig.

Lenke til kommentar
Da er priesten min blitt level 51!

 

Har bare et stort dilemma, vi (jeg og noen venner) skal visst rerolle når TBC ankommer hyllene. Starte en ny priest, eller en annen klasse. I så fall, hvilken?  :(

7074360[/snapback]

 

Dwarf. :)

 

Alle elsker Female Dwarves!

 

edit: Hva er du nå forresten?

7074409[/snapback]

 

Ehh, som sagt, er jeg nå en priest. Forresten, dilemmaet mitt er klassevalg, ikke valg av rase.

Endret av henrik_s
Lenke til kommentar
Da er priesten min blitt level 51!

 

Har bare et stort dilemma, vi (jeg og noen venner) skal visst rerolle når TBC ankommer hyllene. Starte en ny priest, eller en annen klasse. I så fall, hvilken?  :(

7074360[/snapback]

 

Dwarf. :)

 

Alle elsker Female Dwarves!

 

edit: Hva er du nå forresten?

7074409[/snapback]

 

Ehh, som sagt, er jeg nå en priest. Forresten, dilemmaet mitt er klassevalg, ikke valg av rase.

7074509[/snapback]

 

Beklager, meg som leste litt for fort.

 

Har hørt Blood Elf Paladin er veldig hot alternativ. Samme er Draenei Shaman. Eller imba warrior!

 

Skal du spille warrior, velger du Orc eller Human, siden de har store fordeler.

Lenke til kommentar

Da har jeg vært med å ta noen bosser i Molten Core med min 57 prest.

Tok Lucifron, Magmadar og Gehannes. Måtte gi oss på Garr da det spawnet en hund bak oss, eller noe. Syns det var litt kult jeg. Var to 57 prester der.

Droppet bare Paladin og warriorsaker der, samt felheartbuksene. (Som en mage bidda på :!: )

 

Vel vel, morro det her.

Lenke til kommentar
Da har jeg vært med å ta noen bosser i Molten Core med min 57 prest.

Tok Lucifron, Magmadar og Gehannes. Måtte gi oss på Garr da det spawnet en hund bak oss, eller noe. Syns det var litt kult jeg. Var to 57 prester der.

Droppet bare Paladin og warriorsaker der, samt felheartbuksene. (Som en mage bidda på :!: )

 

Vel vel, morro det her.

7077883[/snapback]

 

Burde ikke spawne hunder når dere har drept magmadar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...