haffi Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hjellu, lurte på om det var noen som hadde en lvl 70-80 char som ikke er i battle.net acc, som de kunne tenke seg å gi bort? Det hadde hvertfall vært helt konge, og charen kommer ikke til å ha det vondt for å si det sånn! Er rimelig lei, min shaman og hunter atm. Og har ikke tid til å levle alts for guilden. Sier på forhånd takk og /pm meg om det var noen som ville være så gavmilde! - Haffi Lenke til kommentar
tondren Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Det å levle fra 1 til 70 tar jo 2-3 dager, så forskjellen på å starte en fresh en i forhold til en på 70 er jo ikke store forskjellen. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Kjøp heirlooms og ta 1-85 på 2 døgn. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Snakker dere gametid eller generell tid? Synes leveling tar evigheter jeg :S Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Er WoW fortsatt populært? :O Husker den var det på barneskolen for flere år tilbake.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Det er mye mer populært nå enn det var på "barneskolen for flere år tilbake". 1 Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Skaffer meg leather med agility for monk, men hvilke våpen skal jeg gå for? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Er WoW fortsatt populært? :O Husker den var det på barneskolen for flere år tilbake.. Barneskolen, sier du? Forklarer hvorfor det var så mange idioter i spillet Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Skaffer meg leather med agility for monk, men hvilke våpen skal jeg gå for? Heirlooms du tenker på? Enhånds øks og mace har jeg sett de skal kunne bruke. Mye kan endres før den tid, så jeg ville ikke skaffet noe før karakteren var tilnærmet klar. Lenke til kommentar
Mehvidon Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Er det noen som har en original WoW CE account som de vil selge? Trenger ikke å ha noe bra gear og sånt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Har en battlechest som ikke er åpna, om det hjelper noe? Lenke til kommentar
Mehvidon Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Jeg har allerede en vanlig WoW account, men jeg har litt lyst til å samle på CE versjonene, og en uåpnet versjon koster omtrent 15000 på ebay. Derfor tenkte jeg at jeg skulle kjøpe en WoW CE account og en "brukt" WoW CE eske, og spare penger Er det noen som vet om pålitelige sider som selger WoW accounter? Endret 17. januar 2012 av Snurrefille Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Frister litt med de CE petsa Lenke til kommentar
Mehvidon Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Takk for linken, Nagina, men det er umulig å se hvem som har CE, og hvem som ikke har det. Frister litt med de CE petsa Blir kult med pokemon-kamp med Mini-Diablo når MoP kommer Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hei! Noen som veit om det er mulig å vise hele tallet for helse i ElvUIs unitframes, istedet for f.eks. 2.3K? Liker best å se hele tallet.. Ingen som veit, eller er det noe som er så innlysende at ingen gidder? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hei! Noen som veit om det er mulig å vise hele tallet for helse i ElvUIs unitframes, istedet for f.eks. 2.3K? Liker best å se hele tallet.. Ingen som veit, eller er det noe som er så innlysende at ingen gidder? Tror ikke det er mulig, siden det ville tatt så mye plass på unitframen. Men det er kanskje bedre å poste på forumet deres, de pleier å svare relativt raskt på slike spm. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Er det noen her som er warrior tank? Ser spennende ut og man gearer og blir invitert til raids fortere en fy så kunne tenkt meg å bli en tank. Finnes det noen lettfattelig og gode guider? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Du kan ihvertfall se på tankspot.com når det kommer til taktikker på bosser. Når det kommer til å geare seg opp så kommer det vel naturlig. Hva du skal se etter? Kanskje elitistjerks eller tankspot kan hjelpe deg der? EDIT: Om caps og generell info kan FAQen være fin å lese. Endret 17. januar 2012 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hei! Noen som veit om det er mulig å vise hele tallet for helse i ElvUIs unitframes, istedet for f.eks. 2.3K? Liker best å se hele tallet.. Ingen som veit, eller er det noe som er så innlysende at ingen gidder? Tror ikke det er mulig, siden det ville tatt så mye plass på unitframen. Men det er kanskje bedre å poste på forumet deres, de pleier å svare relativt raskt på slike spm. Takk, det hadde jeg ikke tenkt på; det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå