lolvik Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Chatter har vel sine fonts liggene enten i Interface>Addons>Chatter>En annen undermappe, eller i WTF filene. Ellers så brukes Fonts-mappa i World of Warcraft mappa til å endre fonts i spillet, ikke i chatten. Typ quest logs, menyer, osv. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Noen som kunne vært interessert i å spille RAF til 80 i morgen? Går raf til 80 ? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Noen som kunne vært interessert i å spille RAF til 80 i morgen? Går raf til 80 ? Jepp! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hvor lang tid bruker man da, sånn cirkum? Brukte å booste til lvl 60 i dungeons da raf kom, tok ikke lange tiden Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hvor lang tid bruker man da, sånn cirkum? Brukte å booste til lvl 60 i dungeons da raf kom, tok ikke lange tiden Aner ikke, sikkert ikke mer enn en dag eller to. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hvor lang tid bruker man da, sånn cirkum? Brukte å booste til lvl 60 i dungeons da raf kom, tok ikke lange tiden Aner ikke, sikkert ikke mer enn en dag eller to. Gikk lei SWTOR? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Noen som spiller på Frostmane her? Jeg transfera nettopp fra Ravencrest til Frostmane. Skiftet også faction fra Horde til Alliance. Veldig uvant, har spilt horde på Ravencrest siden jeg startet å spille for 6 år siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Kjøpte meg inn for å pickpocke 4. boss i Dragon Soul til å få meg Fear og Vengance daggerene i går for 3,4k gull. For å så gi ringen til en npc for 10k gull. Dette var starten på mitt desidert beste øyeblikk med questing. Det å snike seg forbi vakter, rote seg bort og bruke lang tid på å komme fram, for å så få en lang og mildt sagt nervepirrende fight mot en boss på slutten var ekstremt gøy. Belønningen for å ha gjort en chain over så mange timer ga en veldig god følelse. Selvom jeg ikke raidet bossene selv, så synes jeg questene og videoen som vistes ingame var episk. Bruke 3k på gems og enchants etterpå, men må si at dette er verdt hver en krone. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Kjøpe seg inn, what? Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Første del av questlenka for å få legendariske våpen i Dragon Soul er å fiske ut en ring fra lomma til Hagara. Det finnes mange roguer som ikke vil eller får være med i raid, så da er det en opsjon å kjøpe seg inn - bli bytta inn bare på Hagara for å pick pocket den stakkars fruen. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Om du ikke raider, så sliter du vel likevel med å finishe questlinen eller? Trenger du ikke samle 200ish et aller annet som dropper fra raidbosser? Litt kjipern å kjøpe seg inn så mange ganger som det kreves. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Du får to 397-daggere allerede i første del av questen. Så det er på ingen måte bortkastet. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Kjøpte meg inn for å pickpocke 4. boss i Dragon Soul til å få meg Fear og Vengance daggerene i går for 3,4k gull. For å så gi ringen til en npc for 10k gull. Dette var starten på mitt desidert beste øyeblikk med questing. Det å snike seg forbi vakter, rote seg bort og bruke lang tid på å komme fram, for å så få en lang og mildt sagt nervepirrende fight mot en boss på slutten var ekstremt gøy. Belønningen for å ha gjort en chain over så mange timer ga en veldig god følelse. Selvom jeg ikke raidet bossene selv, så synes jeg questene og videoen som vistes ingame var episk. Bruke 3k på gems og enchants etterpå, men må si at dette er verdt hver en krone. Si ifra når du trenger gems da din tulling, ikke sløs penger på slikt når jeg har nok av dem Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Fikk bli med i et Dragon Soul pug i går. Min lille druid har greit utstyr, men fortsatt to blå items - item level 374, tror jeg. Uansett, de som stod bak raidet er en gjeng finske PvPere som raider for moro skyld. Til vanlig raider jeg med et halvseriøst raidguild, vi har klarert normal nok til at vi gjør det på to kvelder. Så, med denne gruppa, full av tullinger (jeg forstod ikke hva de sa så Team Speak ble ikke brukt) som skrev rare ting i chatten klarerte hele instansen på under 2,5 time. Inkludert pause. Det i seg selv er sikkert ikke imponerende i forhold til hvor kjappe mange andre er, men for min del var det en liten vekker som fortalte meg, nok engang, at altfor mange PvE raidere ikke har snøring på noe som helst. Go with the flow, minimum effort. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Æsj, fikk epost om at jeg har blitt hacket, men jeg har ikke vært logget på siden 15 desember? merkelig Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Æsj, fikk epost om at jeg har blitt hacket, men jeg har ikke vært logget på siden 15 desember? merkelig I noen tilfeller blir du hacket i det du går inn på linken de sender for å sjekke også Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Fikk altså beskjed om at jeg opprettet en ingame ticket hvor jeg informerte dem om at: Hello, Blizzard, my account was attacked, I have lost all the gold coins, please help me! og like før fikk jeg vite at passordet mitt var endret +Det at en kompis bekreftet at jeg sto som logget inn for en dag siden, selv om jeg ikke var det! Endret 11. januar 2012 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Kjøpte meg inn for å pickpocke 4. boss i Dragon Soul til å få meg Fear og Vengance daggerene i går for 3,4k gull. For å så gi ringen til en npc for 10k gull. Dette var starten på mitt desidert beste øyeblikk med questing. Det å snike seg forbi vakter, rote seg bort og bruke lang tid på å komme fram, for å så få en lang og mildt sagt nervepirrende fight mot en boss på slutten var ekstremt gøy. Belønningen for å ha gjort en chain over så mange timer ga en veldig god følelse. Selvom jeg ikke raidet bossene selv, så synes jeg questene og videoen som vistes ingame var episk. Bruke 3k på gems og enchants etterpå, men må si at dette er verdt hver en krone. Si ifra når du trenger gems da din tulling, ikke sløs penger på slikt når jeg har nok av dem Er du dønn seriøs? Kosta jo 1,3k per 50+ gem. Takk for tilbudet dog, skal huske å kontakte deg når jeg får cataclysmic gear Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Er du dønn seriøs? Kosta jo 1,3k per 50+ gem. Takk for tilbudet dog, skal huske å kontakte deg når jeg får cataclysmic gear Send noen hit da, solgte uncut røde epic for 5k per stykk... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Noen som spiller på Frostmane her? Jeg transfera nettopp fra Ravencrest til Frostmane. Skiftet også faction fra Horde til Alliance. Veldig uvant, har spilt horde på Ravencrest siden jeg startet å spille for 6 år siden. Velkommen til feil side. Er Alliance sjøl, men er horde at heart. (dog ikkje Frostmane). Tør eg spørre koffor du transfera? Heile guilden kanskje? Og isåfall koffor det også isåfall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå