The Doctor Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Kjapt spørsmål, må man være tilkoblet internett på Android for at man kan synce authenticator? Har ikke spilt wow på 3 måneder, fikk ett lite sug igjen nå. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Usikker på om det er implementert enda, men alle apps for authenticating på mobiltelefon skal/er blitt deaktivert. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Usikker på om det er implementert enda, men alle apps for authenticating på mobiltelefon skal/er blitt deaktivert. Hæ? Skal de kutte ut authenticators på mobiler? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Ja, jeg hørte det på en podcast for en stund tilbake. Kan ikke huske å sett andre kilder på det enn den podcasten, noe som er litt rart. Er litt usikker selv. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Antar at det er pga av sikkerheten å auth på mobil? Framfor den lille dubeditten de selger, men som er alltid utsolgt? ;P Endret 26. desember 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
mfb Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 panda! LOOOOL, wow har blitt helt ødelagt, herregud 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Får DC nesten hver gang jeg alt-tabber ut av WoW. Noen som har samme problemet, evt. løsning? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) panda! LOOOOL, wow har blitt helt ødelagt, herregud Konstruktivt. Hvilke raser som er spillbare kunne jeg ikke gitt mer faen i, så lenge raid encounters fortsatt er interessante og utfordrende. Forøvrig liker jeg pandaren, og synes de passer bra inn. Endret 26. desember 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg er spent og nysgjerrig på monk klassen. Noen som vet hvordan NPCscan virker? Jeg installerte det i dag og fikk opp på skjermen at en rare befant seg i Icecrown. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Noen som kan hjelpe meg å finne en fire pvp spec til mage? Jeg har en frost pvp spec, men syns rett og slett ikke den er noe morsom å spille på Spør her fordi det ser ut til at alle klassetrådene har dødd ut Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Noen som vet hvordan NPCscan virker? NPCscan scanner området rundt deg og sier fra når en rare (som tidligere ikke er funnet av deg) er i nærheten. Har du i tillegg NPCscanOverlay får du opp på kartet hvor de ulike sjeldne kreaturene kan befinne seg. Dette kan gjøre ting litt lettere dersom du ikke har anelse om hvor mobben kan være. Trykker du på avataren som dukker opp vil du få mobben som target. Når en rare er funnet (ikke nødvendigvis drept) vil den bli lagret som funnet, og neste gang du er i nærheten av den vil den ikke varsle deg. Vil du at den skal varsle må du slette Cache-folderen. Noen rares er vanskeligere å finne enn andre. Tenker spesielt på den lille kamelbuggeren i Uldum. Grr... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Nettopp dinget 85. Hva nå? Spiller på Ravencrest alliance. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hva liker du? PvE, PvP? Jeg spiller selv på Ravencrest, og raid-miljøet på alliance er i verdensklasse. Veldig mange flinke folk der. Selv spiller jeg horde, som ligger noe bak. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 PvE. Er det bare å finne seg et guild som har lyst til å ta meg inn, og så begynne å geare opp? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jepp. Eventuelt geare deg opp via raid finger/dungeon finder og deretter finne ett guild som vil ta deg inn, med mindre du har ganske greit gear nå. Men det har du vel ikke om du akkurat er nydinga? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Har shitty gear atm. Itemlevel 318, eller noe. Kommer ikke inn i Cataclysm HC engang. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Om du hadde spilt på Horde siden på serveren Emerald Dream, så er guilden jeg i interessert i nytt blod. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Alliance på Emerald Dream er jo tingen søk deg inn i VI, VII, Dominion, Tempus Fugit eller lignende om du vil Raide. Det kreves dog at du kan spille karakteren din i de fleste guilds. Invester i gear på ah til du kommer inn i HC's (billig nå for gear under 359 ilvl), så går du mange av de til du har fått kjøpt alt av JP gear og noe VP gear. Da er du klar til Raiding Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Noen som vet hvordan NPCscan virker? NPCscan scanner området rundt deg og sier fra når en rare (som tidligere ikke er funnet av deg) er i nærheten. Har du i tillegg NPCscanOverlay får du opp på kartet hvor de ulike sjeldne kreaturene kan befinne seg. Dette kan gjøre ting litt lettere dersom du ikke har anelse om hvor mobben kan være. Trykker du på avataren som dukker opp vil du få mobben som target. Når en rare er funnet (ikke nødvendigvis drept) vil den bli lagret som funnet, og neste gang du er i nærheten av den vil den ikke varsle deg. Vil du at den skal varsle må du slette Cache-folderen. Noen rares er vanskeligere å finne enn andre. Tenker spesielt på den lille kamelbuggeren i Uldum. Grr... Men da finner den også om igjen de jeg allerede har funnet. Men alt i alt er addonen bedre enn ingen addon for dette om man skal prøve seg på achievements. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Alliance på Emerald Dream er jo tingen søk deg inn i VI, VII, Dominion, Tempus Fugit eller lignende om du vil Raide. Det kreves dog at du kan spille karakteren din i de fleste guilds. Invester i gear på ah til du kommer inn i HC's (billig nå for gear under 359 ilvl), så går du mange av de til du har fått kjøpt alt av JP gear og noe VP gear. Da er du klar til Raiding Tssshhh, dere alliance kommer jo til Orgimmar og bare lager bråk jo *grrrr* Sarkasme Endret 27. desember 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå