Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Elsker folk som ikke har peiling på priser. Kjøpte Aspect of the hawk rank 7 (tror jeg) på AH, og i dag solgte jeg den for 100g mer. Det skulle sikre mount til mage. 

 

ja,du kan gjøre mange små/store kupp på Ah.

Eneste minuset er at jeg får litt dårlig samvittighet :blush:

Endret av T homas
Lenke til kommentar
Viss du er litt heldig med drops mens du levler 15-25 kan du finansiere lvl 40 mount med 2 drops. :p

7070645[/snapback]

 

 

Det er sant :p

 

Jeg og en kompis valfarta rundt i Westfall.

Først fant vi Vultros, som droppa kloa si som gikk for 35g.

Så en tur til Deadmines og fikk en og annen heldig blå BoE (en mace og ei øks) som også solgte for +30g og vips hadde plutselig min lvl 23 lock litt over hundre gull.

 

kos ^^

Lenke til kommentar

Jeg fant en hunter bot i BS of ninja hans target med moonfire, så får jeg looten.

 

Etter å ha fått 133g kom han på og ble pissed, men han kan ikke stoppe meg så han invita meg , så nå får han og jeg 50% loot hver.

 

Kan jeg bli bannet for det? jeg kan jo i teorien ha joinet en gruppe bare, ser en bruker bot.

Endret av War
Lenke til kommentar
Jeg fant en hunter bot i BS of ninja hans target med moonfire, så får jeg looten.

 

Etter å ha fått 133g kom han på og ble pissed, men han kan ikke stippe meg så han invita meg , så nå får han og jeg 50% money hver.

 

 

Kan jeg bli bannet for det? jeg kan jo i teorien ha joinet en gruppe bare, ser en bruker bot.

7071277[/snapback]

 

the what in the what what?

 

Skjønner ikke helt problemet? Tror du spurte om du kan bli banna for å være i en gruppe med en bot? Hvis det er det så nei, du kan ikke bli bannet for det. Har aldri hørt om noe slikt i alle fall.

Lenke til kommentar

da var UD mage'n level 19. blir litt BG i morra så jeg får trinketen, så Wailing caverns tror jeg :hmm: nå har jeg brukt 20 timer til level 19. masse av dette er vel fordi jeg har tatt mye RFC for morroskyld uten å få så mye xp. vet man spiller får å ha det gøy, ikke for å gjøre det fortest mulig, men 20 timer til level 19 er ganske stor forskjell fra hva det var med første characteren :wee:

Lenke til kommentar

Gjesp. Så var min sjette classquest over (hunteren mangler turen til ST), etter 6 levels med venting på en gruppe. I kveld skjedde det, en noenlunde gruppe trengte en random. Warrior, priest, mage og rogue. Så leaver priest + mage uten å si noe, men vi får inn en warlock + shaman istedenfor.

 

Avgårdekåre til SoS, og vi pløyer oss fort gjennom småtrollene. Warlocken ramler utfor en terrasse, tydeligvis i lykkerus etter å ha vunnet noen Atal'ai gloves of the owl. Boms, rett opp i noen drager, og han dør på et blunk. Så hopper resten av folkene etter.. ehh. Jeg er solidarisk og blir med, bruker Challenging growl og tar aggro som en særs hårete helt. Utrolig nok klarer vi den biffen, og klarerer kjelleren slik at jeg endefuckingslig kan få gjort ferdig classquesten. Og igjen klarer vi oss utrolig nok, siden shamanen bruker mana på lyn og torden og glemmer å drikke hele tiden.

 

Men, etter den statue-sekvensen er ferdig, så blir alle trøtte i øynene sine og må lalle. Så nå har jeg fremdeles egg-questen + Jammal'an å fullføre. :(

 

Men, det ble Forest's embrace på meg. Her er et bilde, rawr@buksene.

post-5643-1160879248_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om en god 30++ leveling guide for Horde?

Har en 31 Tauren warrior men står litt fast for øyeblikket

7073203[/snapback]

 

Sjekk litt nede på siden http://www.wowmb.net/forums/showthread.php?t=6188 der skal det være en fin guide :)

 

I går fikk jeg mallet til zf samt scepter til mara, og et flott trinket med 20 ap og 1% hit :) Dinget forsovet 48 i går og er på 10% til lvl 49.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om en god 30++ leveling guide for Horde?

Har en 31 Tauren warrior men står litt fast for øyeblikket

7073203[/snapback]

 

Sjekk litt nede på siden http://www.wowmb.net/forums/showthread.php?t=6188 der skal det være en fin guide :)

 

I går fikk jeg mallet til zf samt scepter til mara, og et flott trinket med 20 ap og 1% hit :) Dinget forsovet 48 i går og er på 10% til lvl 49.

7073231[/snapback]

 

Og det har ikke no å si at det står ""crypts undead leveling guide"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...