Elzee Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 haha ja.. har vel ikke spilt siden release av wotlk Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 noen som har noe ide on en god rotation for destro lock i dunges 40 ish lvl Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 God tank og god healer? Kjør på med Rain of Fire Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 hehe joda det er jo en løsnig , men fuker jo bare bra hvist det er litt mange mobs .. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 8/8 på en kveld. Heroics neste uke. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 WoW? Synes det ikke er noe bra fordi: Ser ikke noe poeng i det. Det ser rart ut. Du kan bli avhengig. Har ikke noe imot folk som spiller det. Men bare sier det at jeg ikke liker det. Folk får ha sin egen mening. Ok... Takk for meningen din. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Har dere et problem med hva jeg mener? Du stikker jo på en WoW-tråd for å skrive dette, og de folka som bryr seg vill nok si det på en ikke-positiv måte. Hva hadde du forventa? Hugz'n cuddlez? Lenke til kommentar
sLR Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Har da startet med wow igjen, etter ca 1.5 år...Og jeg må si, jeg STORKOSER meg. : ) Da med disse nye instancene og, det passet perfekt for å skaffe noe utstyr på presten. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) For meg blir det alltid gøy i en måned etter ny patch. Så spiller jeg alt for mye, og skaffer omtrent alt. Også blir jeg lei og venter til ny patch igjen Endret 9. desember 2011 av Overdox 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Lider av samme disease men så har jeg jo flere karakter som skal opp. Har 2 stk shadow priests av en eller annen grunn, og begge skal være geared Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Lider av samme disease men så har jeg jo flere karakter som skal opp. Har 2 stk shadow priests av en eller annen grunn, og begge skal være geared copycat Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 copycat vil si? 2 shadowprester er liksom min greie :< Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Så du har 2 priester også? litt slow Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Noen som husker en level 60 pvp warrior film fra gamle dager, med http://open.spotify.com/track/2RsB0Z8sUiQVi6yEizpWbi i introen? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Så du har 2 priester også? litt slow Ja Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Noen som husker en level 60 pvp warrior film fra gamle dager, med http://open.spotify.com/track/2RsB0Z8sUiQVi6yEizpWbi i introen? Pat? Maydie(?)? Kommer ikke på fler Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hvordan er fun-faktoren til Spriests i forhold til Warlocks? Har en warlock som jeg tuller litt med, men lurer på jeg skal starte en Spriests/disc og kjøre litt BG's og dungeons, og lurer bare litt på hvordan dem er sånn generelt, og om det er vits i å starte en når jeg allerede har en warlock. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Dei er veldig gode for tida, både for pve og pvp. Den største fordelen er at du klarer deg beidre mot melee i pvp som SP. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ok, tror jeg roller en priest da isåfall Hva er "best" av disc og holy i lav-level dungeons, bare gå disc og kaste på med PW:S? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå