Skurupu Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Har du prøvd den? Den er faktisk veldig bra. En av de beste kampene i WoW. Den er morsom, og fri for RNG. Blizzard må ha brukt mye til på å finjustere tallene i denne kampen. Hadde samme følelse som deg, den virket litt antiklimatisk, men jeg tok feil. Veldig bra avslutning på Cataclysm. Endret 8. desember 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hva er det en mage gjør når jeg kaster sheep og bare hans image mirrors blir sheepa? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Du sheeper mirror imagen og ikke mage'n? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Er enig med Skurupu på det om bosskampen. "Filmen" etterpå, derimot. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ja, det reagerte jeg og på. 30 sec cinematic etter at man har drept hovedfyren for expansion. Litt nedtur. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 WoW? Synes det ikke er noe bra fordi: Ser ikke noe poeng i det. Det ser rart ut. Du kan bli avhengig. Har ikke noe imot folk som spiller det. Men bare sier det at jeg ikke liker det. Folk får ha sin egen mening. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Du kan bli avhengig? Oo Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Du kommer inn i en tråd bare for å si at du ikke liker spillet? O_o Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 WoW? Synes det ikke er noe bra fordi: Ser ikke noe poeng i det. Det ser rart ut. Du kan bli avhengig. Har ikke noe imot folk som spiller det. Men bare sier det at jeg ikke liker det. Folk får ha sin egen mening. Du kan da bli avhengig av julebrus også, betyr ikke at alle gjør det. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 WoW? Synes det ikke er noe bra fordi: Ser ikke noe poeng i det. Det ser rart ut. Du kan bli avhengig. Har ikke noe imot folk som spiller det. Men bare sier det at jeg ikke liker det. Folk får ha sin egen mening. Minecraft? syns ikke det er noe bra fordi: Ser ikke noe poeng i det. Det ser rart ut. Du kan bli avhengig. Har ikke noe imot folk som spiller det. Men bare sier det at jeg ikke liker det. 4 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Har ikke folk lært seg å ignorere småtroll enda...? Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Har ikke folk lært seg å ignorere småtroll enda...? Bildet hans var så søtt Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ser rart ut? Oo Du kan bli avhengig? Oo Du kommer inn i en tråd bare for å si at du ikke liker spillet? O_o WoW? Synes det ikke er noe bra fordi: Ser ikke noe poeng i det. Det ser rart ut. Du kan bli avhengig. Har ikke noe imot folk som spiller det. Men bare sier det at jeg ikke liker det. Folk får ha sin egen mening. Du kan da bli avhengig av julebrus også, betyr ikke at alle gjør det. WoW? Synes det ikke er noe bra fordi: Ser ikke noe poeng i det. Det ser rart ut. Du kan bli avhengig. Har ikke noe imot folk som spiller det. Men bare sier det at jeg ikke liker det. Folk får ha sin egen mening. Minecraft? syns ikke det er noe bra fordi: Ser ikke noe poeng i det. Det ser rart ut. Du kan bli avhengig. Har ikke noe imot folk som spiller det. Men bare sier det at jeg ikke liker det. Er det ikke lov å si sin mening her på diskusjon. Angående det med julebrus, så nei. Ikke avhenging av det. Du tokk feil der. Elsker minecraft, så jeg ser et poeng i det. Har dere et problem med hva jeg mener? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Worst troll in history... 2 Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Er det ikke lov å si sin mening her på diskusjon. Angående det med julebrus, så nei. Ikke avhenging av det. Du tokk feil der. Elsker minecraft, så jeg ser et poeng i det. Har dere et problem med hva jeg mener? Så, moralen er at så lenge man elsker det så ser man et poeng i det. Derfor er det bra? Lenke til kommentar
Elzee Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 lurer på en rask ting her.. Hvor skal man henvende seg hvis man ønsker å motta scroll of ress? taakk Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Jeg kan sende deg en, hvis jeg får account-navnet ditt. Da får jeg nemlig 1 måned gratis spilletid. Endret 8. desember 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
Elzee Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 sendt deg pm. men må bare fikse battle net konto ser det ut som.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 lenge siden sist du har spilt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå