Whiteshit Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Virker som det funker som gamle 10/25 i wrath då altså? Eller funker det som 10/25 i wrath med en twist i det at om du har fått loot fra første boss i normal, får du ikkje rolla i lfr, og vice versa? Kan vere greit å få spikra ned først som sist. =P Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) du kan loote boss i LFR+Normal/Heroic men ikke Normal+Heroic kommer på samme hvilken rekkefølge du gjør det, du kan gjøre normal på onsdag og fortsatt få loot fra LFR på tirsdag. Du kan også gjøre LFR på f.eks. torsdag, og så fortsatt få loot fra normal på mandag. Endret 1. desember 2011 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Så med andre ord, to vidt forskjellige lockouts, ala 10 og 25 mans i Wrath. Eg trenger ikkje vere "redd" for å rolle på loot om eg skulle finne på å gjer LFR på onsdag, samt få gear fra morchok, for så å gjer guildrun torsdag og bli utestengt fra lootrolls der. Var egentlig det eg trengte å vite. =) Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Så med andre ord, to vidt forskjellige lockouts, ala 10 og 25 mans i Wrath. Eg trenger ikkje vere "redd" for å rolle på loot om eg skulle finne på å gjer LFR på onsdag, samt få gear fra morchok, for så å gjer guildrun torsdag og bli utestengt fra lootrolls der. Var egentlig det eg trengte å vite. =) Yep Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Andre som ikke får logget inn? Får bare feilmelding om at login-serveren er opptatt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Mye rart på gang nå. Datt nettopp helt random ut at WSG, "your group has been disbanded", hva faen liksom? Og litt tidligere kunne ikke jeg joine noen BGer, gah.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 wait, whaat? er hele Deathwing kampen? Er det virkelig en så skuffende avslutning på Deathwing? Faen, dette spillet bare synker i verdi for hver time som går. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Nei, det er ikke hele kampen. Part 1 står det i tittelen på videoen... Endret 3. desember 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Vet det står part 1, men med han fyren her kan hva som helst dukke opp i part 2. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Normal mode var ikkje so veldig vanskeleg akkurat.. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Normal mode var ikkje so veldig vanskeleg akkurat.. Mange bosser tok du? 4? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 her har jeg slit me staffen i flere mnd, rogues kmmer her å plukker ting så jævlig lett, pickpocket og vente 12 timer + noen quests for 2 uber epic daggers? sigh. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 her har jeg slit me staffen i flere mnd, rogues kmmer her å plukker ting så jævlig lett, pickpocket og vente 12 timer + noen quests for 2 uber epic daggers? sigh. Ingen kler sjalusi Har spilt spillet siden utgivelse og til dags dato enda ikke fått legendarisk våpen. Har vært nære et par ganger, men aldri kommet helt i mål. Til syvende og sist så spiller de forsvinnende liten rolle. Thunderfury var i en periode et must for de litt mer seriøse tanksene, men det gikk Blizzard bort i fra når TBC kom. I de fleste tilfeller er det også proc'en på disse som gjør de bedre enn tilsvarende episk. Disse er veldig ofte tilfeldige, og da blir det terningkast som bestemmer om den er bedre enn episk på en gitt kamp Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg har Sulfuras. Synd jeg er mage og ikke kan bruke den. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg fikk TF på magen for en stund siden, det tok jammen laaang tid. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jessda knapt 4 dager etter 4.3 releasen er det tilbake til å henge i OG eller levle alts. Ønsker det gamle Dev-teamet tilbake med Tigole som lederen. Ghostcrawler pisser mer og mer på spillet... For meg så føles ingenting med spillet "epic" lenger. Skulle ønske at du måtte jobbe mer for gearet. Nå løper du mer eller mindre rundt som en klone av alle andre fury warriors osv. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Du kan jo raide med halv gruppe da så får du det som du vil. Så kan du jo lage en macro som sier at det var det da du lootet gearet og spamme den mens du løper i byene. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Du kan jo raide med halv gruppe da så får du det som du vil. Så kan du jo lage en macro som sier at det var det da du lootet gearet og spamme den mens du løper i byene. Hva er det du maser om? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Du kan jo raide med halv gruppe da så får du det som du vil. Så kan du jo lage en macro som sier at det var det da du lootet gearet og spamme den mens du løper i byene. Scrub Lenke til kommentar
War Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 At du mener at alt er for lett. Før maste man om at alle løp rundt med kingslayer, men man hadde muligheten istarten til å drepe LK før icc-nerf og at man klarte det tidlig var da eneste man kunne skryte av. De vil jo lage et spill som treffer bredest mulig og ikke kun tilfredsstille 5% av spillerene. Det er jo derfor de nerfer/lager raidbuff så flest mulig skal få oppleve det de lager og da vil jo alle til slutt gå rundt som kloner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå