nagina Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Tirsdag ja, US yo! Patch kommer på onsdag for oss. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Er det season-dungeon i jula? Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Arena-sesongen slutter førstkommende onsdag, patchen kommer nok uka etter. Patch kommer samme dag, akkurat som forrige season. Håper virkelig du har rett, men finnes det noen kilde på det? Er gaaanske sikker på at jeg har lest en blue post som sa at patchen skulle komme en uke etter denne arena sesongen. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Er det season-dungeon i jula? nope men bosser i brc og den undervann og stonecore vil droppe nisseluer Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hvor lang tid tar Molten Front dailies? Jeg fikk akkurat 3 quests hvor jeg skal levere 125 marks til hver av dem! Hvor lang tid vil dette da? Og totalt? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 30 dager fra start til slutt. Dette inkluderer de 2-3 dagene det tar å komme seg inn i Molten Front. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Dumme quests og achievements. Har en fiske achievement jeg mangler en fisk på og den kan jeg ikke fullføre før 22 mars. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Fortette å være combat eller bytte til mutilate? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kan ikke så mye om rogue, men trur det fortsatt er combat som gjelder. Selvom du skulle være så heldig å få legendary daggers. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har en death knight jeg spiller på som alt, og ser at de aller fleste high ranked death knights reforger nesten alt til haste? Hvorfor gjør de det? Hvorfor er det bedre enn f.eks mastery? Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har en death knight jeg spiller på som alt, og ser at de aller fleste high ranked death knights reforger nesten alt til haste? Hvorfor gjør de det? Hvorfor er det bedre enn f.eks mastery? Mest sannsynlig fordi det er den staten Unholy tjener mest på, etter Strength vil jeg tro? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 fordi haste går utover rune regen. Mere haster = kjappere runes. Siden vår dmg ligger i raw dmg fra Scourge Strike og Obliterate og ikke diseases dmg og howling blast/frost strike (mastery) så stacker vi haste til ca... 2.3k (frost DW) Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 fordi haste går utover rune regen. Mere haster = kjappere runes. Siden vår dmg ligger i raw dmg fra Scourge Strike og Obliterate og ikke diseases dmg og howling blast/frost strike (mastery) så stacker vi haste til ca... 2.3k (frost DW) For frost er Haste>alt annet fordi da får du mer Killing Machine prcos Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 fordi haste går utover rune regen. Mere haster = kjappere runes. Siden vår dmg ligger i raw dmg fra Scourge Strike og Obliterate og ikke diseases dmg og howling blast/frost strike (mastery) så stacker vi haste til ca... 2.3k (frost DW) For frost er Haste>alt annet fordi da får du mer Killing Machine prcos Du stacker haste for begge deler faktisk. Men er du ute etter KM procs så får du gå å stacke hit Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Tok Dragon Soul LFR på min alt nå nettopp. Like vanskelig som 5-mans. One-shotta de første tre bossene, og wipet kun 1 gang på den siste. 1. Show Up. 2. Get Loot. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Synes det var latterlig, noen som kan si hvor mye vanskeligere de normale er? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Skal ikke raide normal før på søndag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Førstebossen på normal er veldig lett, oneshotta den. Yor'Sajh er også veldig lett Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 2 shotta første bossen pga en feitagelse når det kom til orbs. Driver på med Zon'ozz, og vi står på en wipe der nå. So far so good! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Zon'ozz virker greit tunet, spesielt AoE'en i den andre phasen. Nå gjelder det bare at guildet lærer seg å spille ping-pong skikkelig så er den nede.. Alt i alt er jeg skuffet over hvor lett det er, håper senere bosser/heroic i det minste kan være litt vanskeligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå