Griznah Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Arena-sesongen slutter førstkommende onsdag, patchen kommer nok uka etter. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Combat med daggere da? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Dagger kan brukes i combat også. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Grindet i 7 timer i natt, kjedeligeste jeg noensinne har gjort, men dinget fra 83-84 ihvertfall, mye leather og masse greens/blues. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Det er jo klart, men daggers har jo alltid vært mutilate da... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Sikkert noe med dette: http://ptr.wowhead.com/spell=110211/weighted-blades Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Vel da blir det vel combat neste patch også da. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Endelig skiftet til Horde. Spilt Allie og Dwarf Hunter fra starten (eller rettere sagt, laget den i løpet av de første dagene etter jeg startet å spille). Hatt lyst til å være horde fra starten, men ble Allie siden de jeg kjente valgte Allie. Ønsket å skifte veldig lenge men vanskelig å rive seg løs fra en char jeg har spilt i så mange år (startet 17mai 2006). Skiftet til PVP-server også. Spennende med PVP og håper det kan "fornye" WoW-opplevelsen da PVE har blitt litt kjedelig for å være ærlig. Endret 25. november 2011 av Bilael Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Det er jo klart, men daggers har jo alltid vært mutilate da... Spilte ikke i vanilla skjønner jeg Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Det er jo klart, men daggers har jo alltid vært mutilate da... Spilte ikke i vanilla skjønner jeg Joda, men ikke rogue. Uansett så har daggers vært for mutilate ( siden wow ble ballansert (tbc) ) Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 tja combat/dagger fungerte fint i TBC Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Klart det har fungert, men når det skulle kommer legendeary daggers har jeg automatisk tenkt mutilate pve igjen Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Testet WoW med EyEFinity nå nettopp. Brukte en trial account, da jeg ikke lenger spiller wow. Se på forskjellen: Tenk dere dette i PvP. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Nesten jævlig synd man ikke kan vise nVidia 3d vision, ser mye kulere ut =) Lenke til kommentar
underdark Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Noen som kan fortelle meg omtrent hvor mye gull det er mulig å tjene per time med grinding/farming/instancerunning nå om dagen? Med dette mener jeg maksimal inntjening når eneste mål er å tjene så mye gull som mulig. Hva vil dere si er beste metode? Farme mining/skinning, grinde mobs med gode droprates på dyre items? Spilte kun opp til 85 og ikke noe etter det, så er helt blank. Gjør en prosjektoppgave om wow, setter veldig pris på alle svar. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jau jau, da var legendary på plass <3 Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Arena-sesongen slutter førstkommende onsdag, patchen kommer nok uka etter. Patch kommer samme dag, akkurat som forrige season. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Arena-sesongen slutter førstkommende onsdag, patchen kommer nok uka etter. Patch kommer samme dag, akkurat som forrige season. På en Tirsdag? Tviler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå