Bjonski Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Har alle sluttet med WoW eller? Er nesten ikke noe liv i denne underdelen av forumet. Selv har jeg returnert etter noen uker med Rift. Ble litt lei av å spille Rift når det er så likt WoW men fortsatt litt "underdog". Har dualboxet en tank og en healer som nå er lvl 68 også har jeg brukt "grant a level" på en rogue som nå er lvl 70. Koser meg i PvP med rogue. Endret 20. november 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Tja egentlig, sitter utålmodig å venter på SWTOR nå! Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg finner ingen spill som erstatter WoW Lenke til kommentar
haarod Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg sluttet for 5 år siden, men når det nærmer seg juletider får jeg litt WoW-abstinenser så da hender det jeg starter en ny character med noen venner og spiller helt til jeg skjønner hvorfor jeg sluttet. Har vel gjort dette hvert år, utenom i fjor, siden den koreanske betaen Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 start å spille igjen for litt siden etter rundt 2 måneder med pause har levla en rogue å ser fram til 85 å ny pvp season Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Jeg er for opptatt med Skyrim. Har bare logget på WoW i svært korte perioder. Endret 20. november 2011 av Skurupu 3 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Tja egentlig, sitter utålmodig å venter på SWTOR nå! This. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Vært for opptatt med Skyrim og spiller generelt mye League of Legends og. Logger inn på WoW sikkert en gang i uken for å sjekke hva som skjer og om det er noe gøyt jeg kan kjøpe på AH. Sitter og ruger på 60.000 gull jeg ikke vet hva jeg skal bruke på. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Er inne av og til å farmer, prater med guildies og gjør noen heroics. Raider ikke for tiden, annet enn BH om jeg gidder. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=arKpdxjHamI&feature=player_embedded 2 Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=arKpdxjHamI&feature=player_embedded Hahaha, Chuck Norris <3 Må si at Blizzard har hatt noen fete reklamer til WoW! MR T og Chuck Norris! ;D Lenke til kommentar
Zt Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Lagde meg en warrior for å være tank. Behagelig måte å levle på. Hadde det ikke vært for alle de små ekle dps'ene som joiner. Alle skal gå overalt, alle henter mobs... og klager etterpå. Er ikke rart det er krig i verden. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Lagde meg en warrior for å være tank. Behagelig måte å levle på. Hadde det ikke vært for alle de små ekle dps'ene som joiner. Alle skal gå overalt, alle henter mobs... og klager etterpå. Er ikke rart det er krig i verden. Synes det er rart at der så lite krig i verden jeg. 2 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Grindet meg fra 80 til 82 her om dagen, brukte cirka 4 timer med en icc geared hunter. Reagerer blizzard på om man springer rundt på ett stort område og bare dreper samme dyra om og om igjen? Følte meg som en bot da jeg spilte Var i uldum btw, 8k rested xp hver mob. (med den 7% buffen og guild perks) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Skyrim og Diablo 3 her, lurer litt på om jeg skal installere SW:TOR også. Logger egentlig bare på WoW i disse dager for å se om patch 4.3 har kommet enda. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Skyrim og Diablo 3 her, lurer litt på om jeg skal installere SW:TOR også. Logger egentlig bare på WoW i disse dager for å se om patch 4.3 har kommet enda. D3?? Har du kommet inn i noe beta? :O Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jepp. DIE! WTB! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Mo-ha-ha-ha-ha! Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hørte rykter om at patch 4.3 kommer rundt early/mid-desember, så Blizzard planlegger vel å slippe content rundt release av SWTOR for å beholde flest mulige spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå