Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Nok et år uten verken HH-mount, Toxic Wasteling, Frigid Frostling eller Brewfest Kodo for meg... Når skal de fikse BoA mounts og pets? ;( Jeg håper det kommer snart.. Suger at jeg har HH-mounten på en alt, og dragen fra Al'akir på en annen alt.. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Fikk mounten siste dagen i 2009. Ble glad da ja ^^ Hadde også ikke sett den droppe før det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Fikk mounten siste dagen i 2009. Ble glad da ja ^^ Hadde også ikke sett den droppe før det. Hehe, fikk mounten på mainen min første gang jeg gikk i 2009, og det mener jeg var første gang jeg gikk HH noengang. Heldig kan enn si Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 I fjor fikk jeg HH mounten 3 dager på rad, men guess what, med alt Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 ide hvor man får kjøpt cd-key, gametime osv cheap? Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 www.offgamers.com Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Møkk.. glemt passord og den "recovery"-saken er jo helt ubrukelig D: Edit: Har du sett... etter et par timers sulling så funka ting plutselig, sånn halvveis i alle fall.. passord blei skifta men fortsatt ingen tilgang til account management D: Endret 2. november 2011 av reversfaen Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=X_6teak_Cbo Sigh fight tbh. Selvom det er gjort ganske lett men fighten ser/er altfor ensformig og kjedelig. Spoiler alert btw, deathwing fight. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Hva er greia med tentaklene? Hadde forventet en epic fight med en stor drage! Ikke en haug med lava-tentakler! Endret 3. november 2011 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Det er bare siste delen av kampen mot Deathwing. Første del slåss man oppå ryggen hans, mens han flyr rundt i luften. Ser ikke så episk ut det heller forsåvidt. Det skal visste være cinematics spedd inn mellom kampene, så kanskje jeg endrer synspunkt når de lanseres. Endret 3. november 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hvor lang tid tar det før authenticator blir kansellert etter at en har sendt inn skjema? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Er det noen som har slått til på det "tilbudet" ? Jeg prøvde å finne ut hva prisen var for 1 år, men lyktes ikke med det. Fikk bare opp de vanlige alternativene for 1-3-6 mnd. Trodde at hvis man kjøpte spilletid for 1 år at man hvertfall fikk det for en lavere mnd pris. Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Du må ha et aktivt subskription som du du melder inn i tilbudet. etter det jeg kan se koster det 99kr mnd. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Det billigste blir vel å melde deg opp på 6 måneder subscription. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Lønner det seg å levle i AV fra 51 til 60? driver og levler en alt nå (41 atm) så lurte på om der fortsatt er like mye XP i av som det var? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvilken totem skal lvl 40 Elemental Shaman bruke? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Er det noen som har slått til på det "tilbudet" ? Jeg prøvde å finne ut hva prisen var for 1 år, men lyktes ikke med det. Fikk bare opp de vanlige alternativene for 1-3-6 mnd. Trodde at hvis man kjøpte spilletid for 1 år at man hvertfall fikk det for en lavere mnd pris. Jeg slo til, får jo mount, betatest og D3. Jeg kommer til å fortsette med WoW, jeg har ikke engang peil på hva jeg betaler hvert halvår. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Er det noen som har slått til på det "tilbudet" ? Jeg prøvde å finne ut hva prisen var for 1 år, men lyktes ikke med det. Fikk bare opp de vanlige alternativene for 1-3-6 mnd. Trodde at hvis man kjøpte spilletid for 1 år at man hvertfall fikk det for en lavere mnd pris. Jeg slo til, får jo mount, betatest og D3. Jeg kommer til å fortsette med WoW, jeg har ikke engang peil på hva jeg betaler hvert halvår. Jeg har avinstallert WoW og kommer vel ikke tilbake. Tror hvertfall jeg ikke kommer tilbake mtp mitt syn av Blizzard og hvordan de behandler WoW. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Deg om det. På dette punktet betaler jeg kun for å logge på og chatte med guild og venner. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg slo til, får jo mount, betatest og D3. Jeg kommer til å fortsette med WoW, jeg har ikke engang peil på hva jeg betaler hvert halvår. Jeg droppa det av to grunner: 1. Hvorfor skal jeg betateste? Det er da mer enn nok å spille gjennom nytt innhold med 10 toons, om jeg ikke skal gjøre det opptil flere ganger -før- det teller. 2. Jeg har absolutt null interesse av Diablo 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå