Skurupu Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Det trengs heller ikke, så lett som det er blitt. Alt av content har blitt nerfed. Det er mange guilds som bare raider 3-4 timer i uka som dreper 7/7 i Firelands. Heroic mode er for de som vil ha en ufordring. (Blizzard nerfer HC også, noe jeg stiller meg totalt uforstående til.) I 4.3 introduserer de til og med en nye vanskelighetsgrad, som blir ENDA lettere enn normal mode. Det at raiding tar for mye tid er ikke et argument lengere. Det hører til fortiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Det trengs heller ikke, så lett som det er blitt. Alt av content har blitt nerfed. Det er mange guilds som bare raider 3-4 timer i uka som dreper 7/7 i Firelands. Heroic mode er for de som vil ha en ufordring. (Blizzard nerfer HC også, noe jeg stiller meg totalt uforstående til.) I 4.3 introduserer de til og med en nye vanskelighetsgrad, som blir ENDA lettere enn normal mode. Det at raiding tar for mye tid er ikke et argument lengere. Det hører til fortiden. Det krever likevel litt etablering for å komme inn i en Firelands guild, og det tar tid. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) finnes det greie/ok sider hvor man kan teste de forskjellige armor looks? Endret 24. oktober 2011 av nagina Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Kan vel gjere det på wowhead Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hva er egentlig opplegget med den store blåe dragen i orgrimmar? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Den dukker opp hver gang noen har fått legendary staff. Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Bare jeg som gleder meg sykt til Vanity Pet battles? Kommer til å bli knallbra! (Skal vel sies at jeg er tidligere Pokèmon fan også da ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Gleder meg selv, høres kult ut. Endelig kan jeg gjøre noe mer med petsa mine enn å kun samle på dem. Har ingenting i mot å få inn flere RPG-elementer i WoW. Men det beste er og forblir at jeg endelig kan lage meg xXCHENXx Pandaren Brewmaster Monk. xD Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Det blir vel et av høydepunktene med MoP for meg samler på pets og har kjøpt hvert eneste pokemon spil siden red/blue Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Eg er egentlig litt snurt for at dette er den endelige slutten på min drøm om Disc-treet for prester som et Monk/priest melee tre. *cries* Utenom det er eg overaskende positiv til det nye. Kanskje utenom at det er litt kjedelig at en ikke kan være feral pandaren... WHY! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Det trengs heller ikke, så lett som det er blitt. Alt av content har blitt nerfed. Det er mange guilds som bare raider 3-4 timer i uka som dreper 7/7 i Firelands. Heroic mode er for de som vil ha en ufordring. (Blizzard nerfer HC også, noe jeg stiller meg totalt uforstående til.) I 4.3 introduserer de til og med en nye vanskelighetsgrad, som blir ENDA lettere enn normal mode. Det at raiding tar for mye tid er ikke et argument lengere. Det hører til fortiden. Det går uten tvil i riktig retning.. Den siste raid-instancen jeg spilte jevnlig var Karazhan i TBC, jeg hadde lyst å gjøre mye annet men jeg forstod ikke hvordan folk fikk tid til det. Eller egentlig gjorde jeg det, alt man trenger å gjøre er å nedprioritere venner, jobb, skole og eventuelt familie. Hvis du er i et raid og en venn ringer og vil være med deg må du "svikte" guilden eller vennen, gode raidere ville da sviktet vennen. Men det går som sagt i riktig retning, dess enklere raidene er dess fortere blir de unnagjort. Å raide heroic difficulty er mer tidkrevende enn å raide på normal vanskelighetsgrad. Når Raid-Finder kommer skal jeg prøve det ut. Gleder meg til å rulle på all loot uten å tenke på DKP, alle har lik sjanse på loot og det passer meg veldig bra. Og hvis jeg har lyst å logge ut midtveis i instancen så blir det sikkert ikke så dårlig stemning av det. Eneste jeg stiller meg uforstående til er hvorfor looten skal være dårligere, men det er noe jeg tror de vil rette på etterhvert. De kunne tilpasset vanskelighetsgraden slik at instancen var like vanskelig med en pug som den vanlige instancen med et koordinert guild, eller de kunne latt folk gjøre raidet med 40 spillere istedenfor 10/25. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hvis du er i et raid og en venn ringer og vil være med deg må du "svikte" guilden eller vennen, gode raidere ville da sviktet vennen. Så om en venn ringer mens du er på trening/jobb/en annen avtale, så tar du telefonen og svikter treninga/jobben/den andre avtalen? Sånn mange raidere ser på det. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Enklere ting gir dårligere items, makes sense. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Jeg raider torsdag og søndag kveld. Dette er noe vennene mine veit, på samme måte som at de har fotballtrening o. l. Det har de full forståelse for, og jeg har aldri følt at jeg svikter noen. Endret 27. oktober 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Om du må nedprioritere venner/familie/skule og whatnot for å kunne raide litt no for tida, så er det flaut. Då kan du heller sei at du ikkje liker det, for det fins ingen andre måter å fortelle det her på uten å gå til angrep på intelligensen til folk. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Om du må nedprioritere venner/familie/skule og whatnot for å kunne raide litt no for tida, så er det flaut. Då kan du heller sei at du ikkje liker det, for det fins ingen andre måter å fortelle det her på uten å gå til angrep på intelligensen til folk. Jeg ser på det som fast avtale. Man nedprioriterer venner med trening og andre avtaler på samme måte. Hvorfor er ikke raiding en god nok grunn? 1 Lenke til kommentar
carzas Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Og mange har jo venner i guildet, så da tilbringer man jo tid med venner ingame også. Altså, man kan ikke please alle, alltid. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hvis du er i et raid og en venn ringer og vil være med deg må du "svikte" guilden eller vennen, gode raidere ville da sviktet vennen. Så om en venn ringer mens du er på trening/jobb/en annen avtale, så tar du telefonen og svikter treninga/jobben/den andre avtalen? Sånn mange raidere ser på det. Skurupu, For mange er det vanskelig å forstå hvordan et spill kan være så viktig, og så vanskelig å slå av. Men det henger gjerne sammen med behovet for å føle at man mestrer noe? Til vanlig er man nokså allminnelig mens på serveren sin kan en få seg et navn og rykte, bli litt kjent? JuletreDuden, Det er ikke like enkelt å velge bort jobb som det er å velge bort et spill.. Jobbe må du gjøre men fritiden disponerer du fritt - og her velger du hva som betyr noe for deg. Det er ikke helt riktig å si spillet er mer viktig enn vennskap, vennskap er en viktig grunn til at mange spiller. Desverre så er ikke båndene som knyttes i spillet så sterke som de kanskje virker som, og flere er godt klar over at vennskapene i spillet gjerne er avhengig av at begge fortsetter å spille. Slutter en part å spille blir vennskapet satt på en prøve.. Man søker vennskap i spillet og får følelsen av å ha det - en illusjon. Angående at du ser på et raid som en fast avtale - du er ikke alene om å se det på den måten. Men det er ikke bra å se på den avtalen som noe viktig, det er overhodet ikke viktig på noen som helst måte at du holder en avtale. Det kan godt hende det føltes viktig for deg, men det blir igjen en illusjon. Ikke mer viktig enn å spille ludo eller minesveiper. nagina, Hadde det bare vært slik.. Tenk om det var slik at billigere items var bedre? Det hadde jo vært enda mer meningsfullt, betale noen hundrelapper for hver BiS-del og kjøpe nytt gear ved nye patcher et par ganger i året? Penger er verdifullt, men ikke i nærheten av like verdifullt som tiden din. Det og helsen er det mest verdifulle du noen gang vil ha, det kan ikke kjøpes om du så er verdens rikeste person. I WoW bruker du ikke hundrelapper på BiS-items du bruker noe mye mer verdifullt, tiden din. Langt ifra alle har råd til å ofre det mest dyrebare de har på et spill, blir for kostbart. I poker og gambling er innsatsen penger. I WoW er innsatsen tid. Så ja, hadde det bare vært slik, at enklere innhold gav dårligere loot. Slik det er nå er det snakk om tidkrevende innhold, veldig forskjellig fra din idé. Noen gang tenkt over hva det faktisk koster å geare opp med fullt raid utstyr? Kontoer er blitt solgt for titusener av kroner. Når det er prisen det koster for å ligge på toppen så handler det ikke lenger om vanskelig eller enkelt men hva du har råd til. Dersom du er for eksempel arbeidsledig og ikke har familie å forsørge men blir forsørget av andre har du mer fritid enn noen andre mennesker, det vil da opplevels som "lett" å nå til topps i wow. Men det er ikke meningen å klage, jeg trenger ikke gode items for å ha det gøy, jeg trenger ikke å grinde eller ofre dager for å oppnå noe. Jeg har det gøy vært bidige sekund jeg spiller 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg spør alltid guildet om jeg skal prioritere raid med dem eller å være sosial. De sier alltid at jeg skal ha meg ut å drikke. Jeg har så langt tolket det dit hen at jeg suger og at de finner bedre erstatninger for meg. 1 Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Sukk...trenger to stykker til å lage random belfs som kan skrive under guild-charter i Silvermoon på Magtheridon EU...er på min 13 person nå, og alle har trial-accounts...Driver Blizzard med en kampanje om dagen eller?? Neida, mener ikke at noen skal gjøre det, men at det skal være så vanskelig da! Prøvde i hele går kveld også... Endret 27. oktober 2011 av Omicron2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå