audible Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 mon tro om det blir mange farms i de nye områdene Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Nå gir jeg opp hele PTR-driten. Har strevet nå i flere uker, men får ikke til å lage premades eller kopiere characters. Helt klin umulig >_ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Incentives for dungeons/raiders to run quests and do outdoor/daily kind of stuff. LAME. Liker at jeg blir cappa med VP kun med raid, slik at det ikke er noen vits å gjøre noe annet enn å logge på for raids. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Update: Incentives for dungeons/raiders to run quests and do outdoor/daily kind of stuff. For example finishing a quest might give you a buff for the day, and maybe that buff will let you roll on a loot that only appears to people with that buff. Kanskje det ikke blir SÅ ikke som jeg først trudde. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Meeeh..screens ser gaylord ut. No more WoW for me. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hva? Det nye kontinentet ser dritfett ut! Digger den kinesiske byggestilen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Kung Fu Panda MMORPG inc i neste expansion ser det ut til. At de ikke kan fokusere på hva de gjør feil nå og fikse det nå isteden for å fcuke det opp enda mer i neste expansion. Nei, de har helt feil prioriteringer. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 makan til QQ, 1-2 uker etter release så holder alle kjeft, tar aldri feil. 1 Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Sitter her full som et udyr for meg selv å ser recap av preivew å digger det jeg ser so far. Jeg har alltid digga WoW og dette får meg ikke til å digge WoW moe mindre. Animasjonene til Pandaren i combat er jo bare å digge som fæææn! Edit: ser ut til at vi får tilbake kule specs som Restokin og SL/SL lock osv. Endret 22. oktober 2011 av Overguard Lenke til kommentar
Lightz Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Er det noen helnorske evt skandinaviske guilds på Skullcrusher, Horde? Meg og min bror har nettopp startet på nytt på denne serveren. Endret 23. oktober 2011 av Nuxo Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Skuffa at ingen har posta denne enda: http://www.youtube.com/watch?v=iwVR-LiCQxw 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Blizzard hadde pandaren i spillet lenge før Kung Fu Panda var påtenkt. Endret 23. oktober 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Blizzard hadde pandaren i spillet lenge før Kung Fu Panda var påtenkt. Det vet jeg. Men etter de screen shots jeg har sett ser det ut som dem har tatt noe inspirasjon derfra. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Blizzard hadde pandaren i spillet lenge før Kung Fu Panda var påtenkt. Det vet jeg. Men etter de screen shots jeg har sett ser det ut som dem har tatt noe inspirasjon derfra. Det er vel heller bare det at det ikke er så veldig rart at når det er snakk om pandaer så har både Blizzard og Kung Fu Panda henta inspirasjon fra Kina? Utrolig nok blir det da å ligne på hverandre! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen som i korte trekk kan fortelle meg hva som er forskjellen på World of Warcraft Cataclysm nå og ved release av Cataclysm? Vurderer om jeg skal prøve å igjen en måned nå tviler på om jeg gidder om det ikke har skjedd noe særlig nytt siden den gang for da hadde jeg stort sett gjort alt som var å gjøre flere ganger utenom diverse RAIDs. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvem blir hoved endboss som skal fucke opp verden i Mists of pandaria da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvem blir hoved endboss som skal fucke opp verden i Mists of pandaria da? Det er ingen: http://www.gamepro.com/article/features/224189/world-of-warcraft-mists-of-pandaria-preview-and-analysis/ Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 wierd... Ikke at jeg har raidet på en go stund da. Håpe på at det kommer MYE mer pvp. Minst 7 nye BG burde blitt laget, mye mer world pvp, og STORE horde vs ally osv. PVP har jo ikke forandret seg på flere år... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Det kommer et par nye BGs, som er ganske så anderledes fra de vi har nå. Det er sikkert på tide å oppdatere PvP, men personlig driter jeg totalt i alt som heter PvP. Det er bare tvers igjenom kjedelig, spør du meg. Endret 24. oktober 2011 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 PvP blir kjedelig pga. dårlig balanse, lite endringer osv. WoW er pr. dags dato bygget opp rundt PvE content, og det er noe dritt for de som ikke vil sette av flere dager i uka til raiding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå