Skurupu Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Nei, de sa at det skulle være 5 klasser, og vi har fått vite alle. Håper vi får vite hva Titan er, men jeg tipper de heller kommer til å snakke om Mists of Pandaria. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Nope..er nok noe kjedelig..en 5 minutter gameplay video med en ny D3-klasse. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 måtte teste BH10 jeg også, som DPS Bare du som gjorde AoE eller? Fikk 1 hel mind sear på dem, og den skal da ikke klare å drepe alle så, skeptisk. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Nope..er nok noe kjedelig..en 5 minutter gameplay video med en ny D3-klasse. Det stemmer nok ikke. Det største som blir annonsert idag omhandler World of Warcraft. Hvis man ser på oppsettet til BlizzCon er det satt av 1 og en halv time til noe de kaller World of Warcraft Preview. Så det er nok neste expansion pack som skal avdukes. Blizzard har selv sagt at Titan ikke kommer til å bli nevnt i år, desverre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeje...jeg sitter ikke med online ticket og hopper av spenning liksom. Følger vel IGN sin dekning. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) hvordan er det med ticket greia, kan ikke det oppstå lagg når så mange nerds skal se det samtidig? noen med erfaring, dvs... har brukt/sett blizzcon før... IGN sin er vel ikke live el? evt, pris? Endret 21. oktober 2011 av nagina Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Prøver å lage en premade character på PTR, det står Character Copy successful o.l, men ingen character kommer opp når jeg logger inn? Har noen innspill? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Update 11:15AM PST - DIABLO 3 WILL BE FREE TO WORLD OF WARCRAFT SUBSCRIBERS. It will be available to people who subscribe to World of Warcraft for 12 months, these people will get Diablo 3 for free when it launches, the full digital version of the game. 1 Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Å fyfan, jeg skal kjøpe ett års subscription så fort lønninga kommer over helga. Det er ikke bare Diablo 3 vi får, vi får også insta tilgang til neste WoW XP + ingame mount Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Mists of Pandaria confirmed Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Artig da. Og jeg som har etterlyst Pandaren Monks omtrent siden TBC. Blir interessant å se, virket spennende i det minste og en Collector's Edition blir nok å finne sammen med de 4 foregående. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Også som forventet. Det er tross alt pandarens. Men, kommer begge factions til å kunne spille pandarens, tro? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Skal jeg tippe så, så blir det vel nok en splittelse blant pandarens når Horde og Alliance kommer til Pandaria, og dermed får begge factions spille dem. Får nok vite det seinere Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Det jeg ser mest frem til er verken Pandarens eller Monk, men et helt nytt område, inspirert av Kina! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Metzen sier at begge factions kan spille pandaren, og at level 1-10 skal bli likt og derreter gjør man tydligvis et valg mellom Horde og Alliance. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg fikk plutselig Ultima Online: Samurai Empire-vibber! Har blitt litt smålei av WoW det siste året, tror ikke at den her kommer til å snu opp ned på det. Prøve skal jeg selvfølgelig alikevel Lenke til kommentar
Everket Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Valor points for daily quests :!: Er det bare meg som sitter og venter på at de skal rope april snarr? Dette er så latterlig at det faktisk kan bli litt morsomt. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Valor points for daily quests :!: Er det bare meg som sitter og venter på at de skal rope april snarr? Dette er så latterlig at det faktisk kan bli litt morsomt. Får bare håpe at valor blir den nye justice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå