Anonym234 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Nå er det jo Halloween i wow, og jeg er på jakt etter de maskene. Var det ikke sånn før at man kunne klikke på en innkeeper og velge trick or treat, så fikk vi en bag med diverse? Husker jeg var innom 1 gang i timen på jakt etter de maskene. Er det ikke sånn lenger? Hvor skal man få maskene nå? Eller er det jeg som rett og slett husker feil? Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Nå er det jo Halloween i wow, og jeg er på jakt etter de maskene. Var det ikke sånn før at man kunne klikke på en innkeeper og velge trick or treat, så fikk vi en bag med diverse? Husker jeg var innom 1 gang i timen på jakt etter de maskene. Er det ikke sånn lenger? Hvor skal man få maskene nå? Eller er det jeg som rett og slett husker feil? Du kjøper det fra vendor http://www.wowheadnews.com/blog=196439/hallows-end-guide-oct-18th-31st Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Aha, alltid skal de gjøre om ting som funker, nå blir det stressende for å få nok å kjøpe for Lenke til kommentar
frds Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Noen her som spiller på Sylvanas og kan si meg om aktiviteten er like høy som den var for et halvt år siden? Vurderer en smule å begynne igjen, men er usikker på om det er noe mening, da mange forteller meg at det er en dalende aktivitet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Aha, alltid skal de gjøre om ting som funker, nå blir det stressende for å få nok å kjøpe for Jeg liker forandringene. Klin umulig å få alle maskene med det gamle systemet. Nå fyr jeg bare rundt å besøker pimpkins i 30 min, så kan jeg kjøpe alle maskene hos vendor. 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Hehe, har du vært på noen lugubre sider, kanskje? Har spilt i 6 år, aldri fått scam mail. Nuvel, jeg får en haug av dem der med jevne mellomrom, men det artige er at mailene kommer ikke på adressa som jeg bruker til WoW, men derimot til en useriøs junkmail-adresse jeg bruker til altmulig annet piss. Sånne scam-mails blir ofte sendt ut til adresser funnet på diverse fan-sider eller andre steder hvor det typisk kan tenkes at her er det en spiller med konto på et eller annet spill. Tommelfingerregel er at dersom man er usikker så logg inn på battle.net og sjekk. (ikke via linken som pleier å være i mailen, men skriv adressa inn i browser selv) Husker en gang jeg kjeda meg SKIKKELIG og faktisk tok meg tid til å besvare mailen jeg fikk (som jeg tror kom fra noe sånt som wowgmaccountadmin@<rart domene>). Skrev at jeg var sååååå lei meg og at dem ikke måtte stenge kontoen min da jeg var livredd for å miste alle level 70'ene mine og dem 30-40.000 gull jeg hadde jobba så hardt for å opptjene. Etter å ha lefsa av meg hvor velstående kontoen min var, skreiv jeg at jeg ifrykt for å bli hacka hadde sendt login og passord via brev til gateadressa som sto oppført i scam-mailen (som faktisk var Blizzards adresse). Hadde litt morsom korrespondanse fram og tilbake der en stund før jeg tror dem ga opp. Hørte ihvertfall aldri mer. Endret 18. oktober 2011 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Aha, alltid skal de gjøre om ting som funker, nå blir det stressende for å få nok å kjøpe for Jeg liker forandringene. Klin umulig å få alle maskene med det gamle systemet. Nå fyr jeg bare rundt å besøker pimpkins i 30 min, så kan jeg kjøpe alle maskene hos vendor. Ikke hvis man tok det over 2 år Men ja, er lettere nå Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har prøvd i 3 eller 4 år. Hadde ikke samlet halvparten engang. Nå har jeg alle. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hva må man sammle for og kjøpe de tingene? Og hvor kan de bli funnet? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Tricky Treats trur jeg de heter. De kan samles ved å ta headless horseman, gjøre dailies, eller fly rundt til vertshus og trykke på greskar. Sistnevnte er enklest/raskest. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 ahh Fant ut av noen av de, men ikke greskar. Men takk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Gresskarene er inne i inns overalt. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hah, funnet ut at jeg kan tjene mye som mage, i disse dager 1 Lenke til kommentar
carzas Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Har begynt å spille litt igjen, flyttet karakteren min over til Horde, da det ikke var en sjel som spilte på Alliancesiden av Boulderfist. I tillegg er jeg nokså lei ally da det er det jeg alltid har vært. Noen som har guild på Boulderfist, eventuelt en annen server? Er keen på raiding igjen, og hadde 100% attendence i mitt forrige guild (The Pants Party). Kan forøvrig specce det som trengs, resto eller balance:) Endret 20. oktober 2011 av carzas Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) måtte teste BH10 jeg også, som DPS Endret 20. oktober 2011 av nagina Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Har begynt å spille litt igjen, flyttet karakteren min over til Horde, da det ikke var en sjel som spilte på Alliancesiden av Boulderfist. I tillegg er jeg nokså lei ally da det er det jeg alltid har vært. Noen som har guild på Boulderfist, eventuelt en annen server? Er keen på raiding igjen, og hadde 100% attendence i mitt forrige guild (The Pants Party). Kan forøvrig specce det som trengs, resto eller balance:) Spiller på Boulderfist Horde selv Er med i Self Inflicted, som er en norsk guild eid av noen kompiser av meg. Vi går for kun norske medlemmer. Sånn som situasjonen er nå går vi bare BwD, BoT og ToT4W. Bare /w meg(TheViper) ingame om du skulle være intresert i å joine. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jøss, første gang noensinne at jeg har ignorert hele gruppa i en pug. Herregud for en gjeng med mouthbreathers. Tror jeg må gi meg med å spille healer, ihvertfall i pugs. Jeg blir så grundig forbanna på inkompetanse, og jeg ser skuffende mye av det som healer. Dårlig for hjertet mitt, er det. Er en liten stund siden sist jeg spilte, og i mellomtiden ser det ut som folk har begynt å gi enda mer faen i å gi litt ekstra for gruppa. Flott å se. Nå gir de ikke minimum engang. Ihvertfall ikke disse fantastiske menneskene jeg nettopp traff på (og ignorerte). Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 måtte teste BH10 jeg også, som DPS Bare du som gjorde AoE eller? Jøss, første gang noensinne at jeg har ignorert hele gruppa i en pug. Herregud for en gjeng med mouthbreathers. Tror jeg må gi meg med å spille healer, ihvertfall i pugs. Jeg blir så grundig forbanna på inkompetanse, og jeg ser skuffende mye av det som healer. Dårlig for hjertet mitt, er det. Er en liten stund siden sist jeg spilte, og i mellomtiden ser det ut som folk har begynt å gi enda mer faen i å gi litt ekstra for gruppa. Flott å se. Nå gir de ikke minimum engang. Ihvertfall ikke disse fantastiske menneskene jeg nettopp traff på (og ignorerte). Healer ofte selv i PuGs. Du har min forståelse og medfølelse! Det verste er at ingen interupter. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Så hva tror folket Blizzard annonserer ikveld da? Blir det Mists of Pandaria eller blir det noe annet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Sikkert en ny klasse til Diablo 3... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå