Sexylubb1 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Druid eller Paladin er nok enklest. I alle fall om mana er en issue. Disc priest er heller ikke så ille når en får stacket nok int. Holy priest er klart morsomst dog! Men where's my mana? :< Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Om paladin og druid har best mana-management, så tror jeg at jeg prøver paladin (er vel greit å kunne bruke plate også i grunn, tåler vel litt mer...). Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Funker det og tjene noe på fishing? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Om paladin og druid har best mana-management, så tror jeg at jeg prøver paladin (er vel greit å kunne bruke plate også i grunn, tåler vel litt mer...). Det er egneltig to helt forskjellige klasser det er snakk om. Plate eller ikke plate er ikke det som er viktig her Funker det og tjene noe på fishing? Om det funker å tjene noe på fishing? Det kommer nok an på prisene på realmet ditt. Sjekk AH? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Klart en kan tjene på fisking. Men om en tenker på penger vs tid lagt inn, er nok ikkje dette største gullgruva. Men for all del, om en liker det så go for it. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Gull i wow er jo helt annerledes nå. Før hadde man 5000g og etter HC eller raid hadde man 4000G pga pots og fix . Nå får man jo penger over alt. Tok noen HC idag , vendora alt drit, volla over 1000 gull i pluss uten å ha gjort noen ting. Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 hvilken class og spec bør man gå sammen med som warlock i pvp (2v2)? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Holy paladin/resto shaman eller mage/elemental shaman. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Si ifra vis du spiller på Grim Batol, så kan du joine guilden Panty Hunters Lenke til kommentar
Rahvin Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hadde en ubehagelig opplevelse på slutten av forrige uke: Hadde startet med WoW igjen dagen før, og så fikk jeg mail av Blizzard om at kontoen var suspendert i to timer for spamming i løpet av natten og Gmail kontoen min rapporterte om tilgang fra Kina. Eek!! Endret passord på begge kontoer, la inn authenticator og sluttet å skrive inn WoW passord (limer det inn fra en fil hvor det ligger lagret på laptoppen). Heldigvis var ingen karakterer slettet eller noe tapt, så jeg slapp lett fra det denne gang. Jeg har slacket litt på sikkerhet, så nå må jeg prøve å finne ut hvor problemet er. Er det noen som har hatt problemer med sikkerheten på telefonene sine (har passord lagt inn på WoW armory på mobilen), eller kan jeg anta at det er laptop som er problemet? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Får den type mail kvar dag.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hehe, har du vært på noen lugubre sider, kanskje? Har spilt i 6 år, aldri fått scam mail. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Kan med hånd på hjerte si at jeg aldri har vært på noen lugubre wow sider, og jeg har fått den der dritt mailen i 3 år nå, hver dag. Blizzard har garantert lekka mailen min ! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Var innom eine mailen min (som eg bruker til battle.net), og nada anna. Vore innom den ca totalt 2 ganger i år. Aldri brukt ellers. Den hadde fått litt scam mail også. Lenke til kommentar
Hel Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Får den type mail kvar dag.. Jeg fant ut at jeg hadde en annen konto, så dette er Rahvin. Mailen var ikke scam. Jeg var suspendert i 2 timer. Noen hadde skaffet seg login info på både min gmail konto og min WoW konto. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ser ut til at Fire Mage blir bedre enn Arcane Mage i 4.3. Gode nyheter! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ser ut til at Fire Mage blir bedre enn Arcane Mage i 4.3. Gode nyheter! Ja akkurat det Mage trengte, enda en boost! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Ser ut til at Fire Mage blir bedre enn Arcane Mage i 4.3. Gode nyheter! Ja akkurat det Mage trengte, enda en boost! Det er bare gjort justeringer slik at Fire nå er den optimale speccen for mage. Selv har jeg spilt arcane kjempelenge, fordi det er best, selv om jeg egentlig foretrekker fire. Ved å se på simuleringer av speccs med 4.3 PTR-justeringer, så er ikke lenger mage på toppen av DPS-meters, men nummer 4. Bak warlock, paladin og rogue. Så mage sin DPS er faktiskt NERFED, i forhold til de andre klassenes justeringer. Endret 14. oktober 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Sitter her og lurer på om jeg skal stikke ned på gamezone å kjøpe meg et nytt 60-dagers kort. Sluttet noen måneder etter cata-lanseringen, da det rett og slett ble for ensformig med bare dailies hele dagen, er dette blitt noe bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå