Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen verdens ting som avgjør det. Men hvis du sikter etter en spesiell epic dwarf artifact som er tilgjengelig etter f.eks Archeology 350, så sparer du ALLE dwarf greiene til du er 350. Da får du mange flere sjanser på å treffe den ene epic tingen. Du kan jo levele med alle de andre rase-tingene imens.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

2k rating i 2v2, jippi. Det er vel det eneste nye jeg har å strebe med, og min egen lille gullgruve gjennom truegold. Transferet til ny server for noen uker siden hvor truegold var 200g dyrere enn min gamle server. :p

Har egentlig bare planer om å nå 2k rating i 3v3 før sesongen er over, eventuelt få noen titler på roguen min og ut å jakte på mounts

Lenke til kommentar

Min guild bruker en strategi som kanskje er litt rar. Vi holder bossen i cat-phase gjennom hele fighten. Vært 8. hopp setter vi bosses inn i scorpion-phase, og deretter rett tilbake til cat-phase, for å resette hvor ofte han hopper.

Vi drepte han pre-nerf med denne takitkken, og han var absolutt den letteste bossen etter Shannox HC.

Lenke til kommentar

Greia er at uansett hvor tidlig en løper er det ikke alltid en klarer å holde stacken oppe. Og når bossen hopper rundt er den oor ganske mye. I tillegg mister en buffen uansett når en må holde på med orbs shit. Det er jo kjekt å ha melee inne som alltid har buffen, men når jeg ser hvor mye dmg jeg gjør, selv om jeg står ute, passer på orbs et par ganger i fighten, mister buffen pga teit leap, rng plassering av leap spots... Da lurer jeg på om det ikke er like greit å bare ete litt scorpion aoe et par runder for å få litt mindre firespots ute. Et par folk kan vel uansett stå utenfor det og, og beholde sin buff.

Lenke til kommentar

Det er flere klasser som lett ungår hvert eneste hopp. Warlock med teleport, mage med blink, rogue med sprint osv. Hvis man alltid passer på å være i bevegelse i det hoppet kommer, så tar man bare ett tick skade fra den, det skal da ikke mye til å komme seg unna uten å bli truffet, hvis man har en mulighet til å løpe fortere i et par sekunder.

Hvis man for det meste har klasser uten denne muligheten, så kan nok denne taktikken være vanskeligere.

Lenke til kommentar

Om man skal prøve seg som healer; hvilken klasse er enklest å heale med? Jeg har aldri prøvd å spille healer før, og vil gjerne prøve det enkleste først for å se om det fenger. Holder forøvrig til på alliance-siden. Kun PvE; dungeons med andre ord. :)

Når jeg sier enklest tenker jeg også sett i forhold mana-management; at man ikke går oom etter to heals, men har litt å gå på (om man har småpeiling på det man gjør da...)

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...