DontTouchMyPhone Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Lurer på noe, det er i grunnen helt elementært vil jeg tro men....hjelper det i det hele tatt å hoppe rundt når man sloss? Jeg mener, om man blir truffet er vel noe stats og spillmekanismer bestemmer? Grunnen til at jeg spør, er at jeg innimellom er i dungeons med tanker som beveger seg rundt hele tida; hopper og spretter og driver verre. Nå spiller jeg mest ranged dps, men når jeg spiller melee er det jo forferdelig irriterende i grunn. Men om de har en god grunn skjønner jeg det jo...Er det noen god grunn for å hoppe rundt sånn...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Lurer på noe, det er i grunnen helt elementært vil jeg tro men....hjelper det i det hele tatt å hoppe rundt når man sloss? Jeg mener, om man blir truffet er vel noe stats og spillmekanismer bestemmer? Grunnen til at jeg spør, er at jeg innimellom er i dungeons med tanker som beveger seg rundt hele tida; hopper og spretter og driver verre. Nå spiller jeg mest ranged dps, men når jeg spiller melee er det jo forferdelig irriterende i grunn. Men om de har en god grunn skjønner jeg det jo...Er det noen god grunn for å hoppe rundt sånn...? I PVE har det ingenting for seg, i PVP bør du gjør det for å gjøre jobben vanskeligere for casters. Lenke til kommentar
Rahvin Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 I PVE har det ingenting for seg, i PVP bør du gjør det for å gjøre jobben vanskeligere for casters. Tidligere (antagelig fremdeles) kan man få for eksempel warriors som charger/intercepter til å ende opp et annet sted enn man er fordi man charger/intercepter til den plasseringen target hadde da han/hun lettet. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Enkelte bosser krever vel at du hopper for å unngå abilities? Mener sistebossen i Nexus var sånn. Kan også være at de kjeder seg og ønsker å bidra til mer action. Jeg gjør det ofte når jeg kjeder meg. Hopper rundt, springer som en galing osv. Virker så tamt å stå på en plass og trykke på abilities hvert 10 sekund. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det kan være at når man tanker flere mobs samtidig at man må justere hvor man står, slik at ingen mobs slår deg i ryggen. Block/parry fungerer ikke hvis ikke mobsa slår deg forfra. Når jeg tanker visse fights på min paladin, så må jeg justere hvordan jeg står veldig ofte. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 De dungeonsene jeg tenkte på nå var de man treffer på mens man levler, også på low lvl; tenkte ikke på heroics eller end-game (har ikke noe peiling på sånt...). Men godt å vite at de ofte har en grunn i allefall, kan være litt frustrerende. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Synes jeg hadde mer penger, kontaktet gm i håp om noe svar der. Burde jeg bare droppe Gm note? Hvis du ikke har fått svar enda så er du nok først i køen, så da kan du like godt bare vente og se, skader jo ikke å spørre! Hilsen Torleif Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Da var brewfest over, og jeg fikk ingen mounts dette året heller. Har prøvd i 4 år nå, uten hell. Det som er irriterende er at jeg har fått mounts på alle mine 3 andre 85 alts. Noen har til og med fått flere av den samme, men på min main har jeg bare uflaks. Jeg prøvde å få mount på 4 chars og fikk den på 2 av de, dessverre på "feil" chars, ikke mainen min Om 2 uker er det ny season og nytt håp for mount. Hvis jeg får den kommer den nok på "feil" igjen Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Har prøvd å få kodo mounten sida TBC, men får kun geita Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg fikk en av hver, ikke på den samme charen da. Geita er ikke så kul. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Da fikk jeg altså Old Ironjaw, Old Crafty, Dark Herring og Mr Pinchy alle innen 12 timer. Smått fornøyd! 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Lurer på noe, det er i grunnen helt elementært vil jeg tro men....hjelper det i det hele tatt å hoppe rundt når man sloss? Jeg mener, om man blir truffet er vel noe stats og spillmekanismer bestemmer? Grunnen til at jeg spør, er at jeg innimellom er i dungeons med tanker som beveger seg rundt hele tida; hopper og spretter og driver verre. Nå spiller jeg mest ranged dps, men når jeg spiller melee er det jo forferdelig irriterende i grunn. Men om de har en god grunn skjønner jeg det jo...Er det noen god grunn for å hoppe rundt sånn...? For meg er det egentlig bare vanesak. Sitter og spammer space-knappen hemningsløst uansett om jeg spiller PvP eller PvE. Har jo ikke noe nytteverdi, er bare noe jeg gjør. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Nei. Fienden treffer deg uansett om du hopper og spretter rundt. Og datastyrte fiender bryr seg ikke hvilken retning du står ift dem heller. De autosnur etter deg. Men i PVP kan det være lurt å hoppe rundt, det tvinger motstanderen å snu kameraet etter deg hele tiden. Spesiellt hvis du hopper over og bak ham. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Da fikk jeg altså Old Ironjaw, Old Crafty, Dark Herring og Mr Pinchy alle innen 12 timer. Smått fornøyd! Gratulerer! 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvor kommer den mounten som er ren ild ifra? Alle som har den liker å henge i lufta og vise den frem forran AH Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Denne? Dropper i Firelands afaik Lenke til kommentar
War Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jepp, takk. På ny server og raider ikke , føler jeg går glipp av 99,94% Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvor mange dailys er det i Uldum? Jeg vet om to, Fire from the sky og Thieving little pluckers. Trenger rep til Ramkahen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Husker førstemann som fikk den på Stormscale, og sto i Orgrimmar, mens alle flokket seg rundt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Hvor mange dailys er det i Uldum? Jeg vet om to, Fire from the sky og Thieving little pluckers. Trenger rep til Ramkahen. Det er bare de to, desverre. Men du kan kjøpe Ramkahet tabard og ha den på deg i dungeons, da får du jo rep for alle monstrene du dreper. En tiger-fyr rett ved der du spawner inn selger tabards. Endret 8. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå