Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217

Hva burde jeg bruke instance og questing? Jeg er shaman.

 

[Fiery War Axe]

 

Eller...

 

[Aegis of the Scarlet Commander]

&

[Ripsaw]

 

 

----

 

Synes selv at [Fiery War Axe] er best til å queste / grinde, mens [Aegis of the Scarlet Commander] og [Ripsaw] er bra til instancer (hvis healer, hvis DPS så lurer jeg på om [Fiery War Axe] er best? :ph34r: )

 

 

Btw... Dinga nettopp 45! Har ikke fått [Aegis of the Scarlet Commander], men tror jeg skal skaffe den snart. Blir ikke noe problem.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Jeg er litt slem med guilden til altn min  :blush:

Er lei av å spille på henne, så jeg har sagt til alle at jeg lider av akutt leukemi. Og jeg har rundt 3 uker igjen å leve. Har søkt på wikipedia etter symptomer, og klager på vondt i hodet nå og da :p

7057914[/snapback]

 

 

Det er seriøst patetisk, bare så det er sagt..

7058275[/snapback]

Likevel gøy. Lurer på om jeg snart skal avsløre mitt virkelige kjønn til han som stadig vekk maser om telefonnummeret mitt, sender meg gaver, maser om flere bilder, og antakeligvis spiller med kuken i hånda.

Lenke til kommentar

Jess, det blir pala først til 70 i TBC. Damagen vår med det nye 41pt. talentet i Retribution treet er bedre enn Bloodthirst (weapon dmg + 40% spelldmg) og heter Crusader Strike. Fra en beta tester har jeg hørt vår damage med damage specc blir omtrent lik Fury warrior sin, muligens hakket under.

 

Tar det selvfølgelig med en klype salt siden det er Betaen, men likevel.

Lenke til kommentar
Jeg er litt slem med guilden til altn min  :blush:

Er lei av å spille på henne, så jeg har sagt til alle at jeg lider av akutt leukemi. Og jeg har rundt 3 uker igjen å leve. Har søkt på wikipedia etter symptomer, og klager på vondt i hodet nå og da :p

7057914[/snapback]

 

 

Det er seriøst patetisk, bare så det er sagt..

7058275[/snapback]

Likevel gøy. Lurer på om jeg snart skal avsløre mitt virkelige kjønn til han som stadig vekk maser om telefonnummeret mitt, sender meg gaver, maser om flere bilder, og antakeligvis spiller med kuken i hånda.

7058771[/snapback]

Det er liksom slike ting som gjør RP verdt strevet :)

Lenke til kommentar

Endelig..

 

Tredje forsøket faller Loatheb.

 

11/10 06 - 17/10 06

 

* 12/10 06 Anything killed Loatheb Server First!!

 

Buffs - Hakkar Heart, Onyxia head, Darkmoon Faire, og noen Flasks.

 

Sikkert beste i verden på å bruke minst forsøk :) (Ikke noe stort, mtp at det er så mange videoer der ute.)

RAID PROGRESS ON ASZUNE

 

Anything Gothik (11)

 

Righteous RG1 Gothik, Loatheb (10)

 

Og endelig beste på servren, wuwu! :)

 

Orker ikke logga shammien mer på noen dager, blir insta-ganked når jeg går utenfor GGZ.

Lenke til kommentar

Jojo, men så er jo Borked også i verdenstoppen. Er vel litt vel optimistisk å anta at resten av verden også clearer Naxx på to dager og tar seg fri resten av uka. Vet av flere guilder som raider 7 dager i uka og nettopp har begynt i Naxx. Handler vel om prioriteringer, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Arf. Rebuff hver gang jeg dør i BG er noe dritt, er priest.

7061625[/snapback]

Ya, sucks. Og alle rogues/warriors som spør om buffs hele tida, tilogmed i stormwind/ironforge. Dersom det er en to-tre stk. som spør pleier jeg å buffe alle unntatt roguen, eller gnomen dersom det er noen av dem :wee: Hater gnomes/rogues.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...