Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Begynner å få såpass bra gear på paladin at jeg skal lage meg en warlock alt iført heirlooms.

 

Hva er raskeste vei til honored med guild?

Jeg vil tør å påstå Arena med en i guilden.

Gir rundt 600 rep pr. vinn med tabard, så langt du har tabard fra før selvfølgelig (er jo BOA så burde ikke være noe problem).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

+100% tabarden kan ikke kjøpes før honored heller da, så han har vel ikke den heller. Men 450 rep med +50% tabard er jo heller ikke ille.

Som sagt, så er tabarden BOA, kanskje han har en annen char. som er honoured med guilden :-)

Lenke til kommentar

Jo, men kan bare fylle opp fra 200 og oppover.

 

Hva er problemet? Tenkte du å fylle på for 5 kroner eller noe?

Er vel bare å fylle på for 200 det, og bruke de resterende pengene på hva enn du vil.

Faktiskt ja, hadde vært det beste. Men får vel kjøpe et eget SpendOn ^^

Noen som vet om billigere nettsider en Offgamers?

Lenke til kommentar

Gidder nesten ikke spillet dette spillet snart. Enten må Blizzard gjøre det slik at det ikke går ann å bugge til spillet med addons, eller så må de lage sine ting bedre for da trenger jeg ikke de fleste addons. Jeg vil tippe for evig og alltid at addons er og blir bedre enn Blizzard sine alternativ. Addons bugger nemlig ikke addons.

 

For 1 million gang:

 

"Greetings, Thank you for contacting the World of Warcraft Game Master Department. Many technical issues with World of Warcraft can be caused by problems with game files. These problems can range from simple, corrupted files to an interface addon that has become broken. Thankfully, we have a set of procedures that will deal with these issues and enable you to test the game under proper, base-line conditions. I've included both Reset UI (User Interface) and Repair Tool instructions below. Follow both procedures in order, and then please play-test the issue before reinstalling any addons to make sure you get a clean test. Once all testing is concluded, please make sure that you only reinstall addons compatible with the latest version of World of Warcraft. This is particularly crucial after a patch, when game functionality often changes. Thank you! RESET UI INSTRUCTIONS: Windows Vista/7: -Right-click the World of Warcraft shortcut and left-click on "Open file location." -Once the World of Warcraft folder opens up, please delete the INTERFACE, WTF, and CACHE folders. You can do this by highlighting each folder and pressing the Delete key. It is very important that you delete all three folders."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...