Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg dinget 85 på lørdag med min paladin. Synes jeg har vært relativt effektiv og fått meg ganske bra gear på kort tid. http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Ikè/advanced Var en runde i Zul'Aman i går, vi blåste gjennom instancen. Tanken var sykt god og healeren minst like god. Jeg klarte å matche DPS til de andre over tid, men burst-dps er ganske dårlig som paladin. Edit: Skal selvfølgelig enchante alle epics, men har ikke fått gjort det enda. Hehe, morsomt, min pala dinga også 85 på lørdag ! :-) Jeg bestemte meg tidlig for å kjøre pve -> prot og pvp -> holy , så mitt gear til retri er ikke særlig å skryte av, men har snart godt nok gear til tankspeccen til å tanke hc's :-) Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hehe, morsomt, min pala dinga også 85 på lørdag ! :-) Jeg bestemte meg tidlig for å kjøre pve -> prot og pvp -> holy , så mitt gear til retri er ikke særlig å skryte av, men har snart godt nok gear til tankspeccen til å tanke hc's :-) Jeg var tankadin i Wrath, så bestemte meg for å prøve ret denne gangen. Litt sykt egentlig. Jeg har en DK som har vært 85 lenge, men den har dårligere gear enn min paladin. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Gah, ny runde med hacking i guilden nå. Flere har ikke hatt spilletid på lenge. Kan man da be GM gå igjennom og bare restore alt som har skjedd de siste 24 timer? Lenke til kommentar
War Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Alle må gjøre det selv. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Tror jeg først ville tatt en alvorsprat med de som har blitt hacket. Få tak i en authenticator, skift passord, skift passord på mail.... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Authenticator er gull verdt. Blitt hacket en gang selv, etter det skaffet jeg meg authenticator, har ikke blitt hacket igjen etter det. Skiftet passord og mail en gang etter det da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Authenticator er gull verdt. Blitt hacket en gang selv, etter det skaffet jeg meg authenticator, har ikke blitt hacket igjen etter det. Skiftet passord og mail en gang etter det da. Den er ikke mye gull verdt når du glemmer at den er installert og du reinstaller telefonen. Eller vist noe annet skulle skje med telefonen, da er det omtrent det samme som å bli hacket uten midertidlig tap av items. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Jeg vurderer å spille litt casual igjen, forslag til class+spec jeg skal spille, med begrunnelse? PvE, ikke PvP. Endret 26. september 2011 av Sub-Lock Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Authenticator er gull verdt. Blitt hacket en gang selv, etter det skaffet jeg meg authenticator, har ikke blitt hacket igjen etter det. Skiftet passord og mail en gang etter det da. Den er ikke mye gull verdt når du glemmer at den er installert og du reinstaller telefonen. Eller vist noe annet skulle skje med telefonen, da er det omtrent det samme som å bli hacket uten midertidlig tap av items. Det er derfor man må ha en fysisk brikke, og ikke stole på mobil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Du gjør det så godt som umulig å gi deg noe godt svar, kommer an på om du foretrekker og tanke, melee dps, ranged dps eller healing. Alle har sine ulemper og fordeler. Hadde styrt unna rogue til PVE, som i mine øyne er helt pointless atm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Authenticator er gull verdt. Blitt hacket en gang selv, etter det skaffet jeg meg authenticator, har ikke blitt hacket igjen etter det. Skiftet passord og mail en gang etter det da. Den er ikke mye gull verdt når du glemmer at den er installert og du reinstaller telefonen. Eller vist noe annet skulle skje med telefonen, da er det omtrent det samme som å bli hacket uten midertidlig tap av items. Det er derfor man må ha en fysisk brikke, og ikke stole på mobil Forsåvidt, men så var det å dra på den i tillegg/huske å ta den med. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Er ikke ofte jeg flytter på PCen, så jeg har brikken liggende ved PCen hele tiden. Enig angående rogue pve da, har alltid vært pointless i mine øyne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Er ikke ofte jeg flytter på PCen, så jeg har brikken liggende ved PCen hele tiden. Enig angående rogue pve da, har alltid vært pointless i mine øyne. Det kan bare være meg, men jeg liker å kunne logge inn på battle.net accounten min når jeg vil, enten det er for å fylle på game time, eller logge på hos enn venn når jeg er på besøk. Rogue har til tider vært bra i PVE, de ganger DPS var høy og TOTT faktisk var brukenes. At en ren damage class som rogue er skal slite med å henge med til dpsen til druids, priests og palas er uforståelig etter min mening. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg har faktisk aktivert authenticator på kontoen min, men trenger ikke taste inn koden når jeg spiller. Første gang måtte jeg det, men ikke etter det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg har faktisk aktivert authenticator på kontoen min, men trenger ikke taste inn koden når jeg spiller. Første gang måtte jeg det, men ikke etter det. Ja det stemmer, men det er pga. den husker IPen din. Flytter du deg til en annen lokasjon, må du skrive inn koden igjen. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Den er ikke mye gull verdt når du glemmer at den er installert og du reinstaller telefonen. Eller vist noe annet skulle skje med telefonen, da er det omtrent det samme som å bli hacket uten midertidlig tap av items. Derfor noterer man ned gjenopprettingsinfo for authenticatoren, så er det ikke noe stress å wipe/miste/ødelegge telefonen. Jeg vurderer å spille litt casual igjen, forslag til class+spec jeg skal spille, med begrunnelse? PvE, ikke PvP. Har ikke du spilt det meste snart, så du vet hva du liker? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ser den Henrik. Jeg lurer på om jeg skal begynne litt med pve igjen på roguen pga legendary daggers. De var pure awesome. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ser den Henrik. Jeg lurer på om jeg skal begynne litt med pve igjen på roguen pga legendary daggers. De var pure awesome. Hehe, jeg spiller alt for casual til å hele tatt ha en sjans på daggeren de første 10 årene :-) Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Authenticator er gull verdt. Blitt hacket en gang selv, etter det skaffet jeg meg authenticator, har ikke blitt hacket igjen etter det. Skiftet passord og mail en gang etter det da. Den er ikke mye gull verdt når du glemmer at den er installert og du reinstaller telefonen. Eller vist noe annet skulle skje med telefonen, da er det omtrent det samme som å bli hacket uten midertidlig tap av items. Opplevde det. Kjapp mail til support med kontoinformasjon og bilde av visa kort, så var kontoen open igjen. Tok under ein time tid. Har dog ikkje stressa med å skaffe det på nytt, klarer meg uten. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Begynner å få såpass bra gear på paladin at jeg skal lage meg en warlock alt iført heirlooms. Hva er raskeste vei til honored med guild? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå