toxiciity Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hahah så det er ikke lenge til alle sammen går rundt i full heroic gear? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Merkelig å se at Blizzard fortsetter å ødelegge noe som en gang var så bra. Jaja, like greit siden det gjør det enklere for SWTOR/GW2 å komme ut på markedet og kapre mange spillere som går lei. Konkurranse er absolutt på sin plass og ikke minst på tide. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 What A Long, Strange Trip It's Been! Det tok sin tid gitt... Mest fordi jeg ikke har orket å bry meg om events før det siste året Lenke til kommentar
War Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Blizzard til å gjøre Heroic vanskelig, og la det forbli vanskelig, slik at vi kan slåss oss gjennom bossene i vårt eget tempo. Men jeg tviler sterkt. Det er ikke så ille nå da. De kommer ut og man har muligheten til å raide som den er laget. Etter en tid nerfes det så flere spillere skal få oppleve det de har laget. Og når man klager på at det er for lett så er det iallefall ikke noe problem å komme igjennom før nerf. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 What A Long, Strange Trip It's Been! Det tok sin tid gitt... Mest fordi jeg ikke har orket å bry meg om events før det siste året En av de fineste mountene i spillet! Grattis. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hei! Jeg har akkurat plukket opp igjen fury warrioren min, er lvl 34. Jeg støter stadig på quest-rewards som er two-handed sword, og som har stats som er bedre enn mine one-handere. Hva skal jeg bruke mens jeg levler; one-handed swords/daggers, eller two-handed swords? Husker så lite av dette nå! (bruker også Battle stance istedet for Berserker pga. Charge, men det bør jeg vel kanskje ikke når jeg blir lvl 85 og det blir "alvor"....) Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Det beste ville vere å bruke arms spec og ein 2H, om du vil level som fury bruk 2x 1H til du kan få TG. Bruker charge i level 85 og men det er kun for rage. Husk at du ikkje myste all rage ved å bytte stance, so start med charge før du bytter til berserker stance. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Jeg brukte two handed/arms på min warrior til jeg fikk Titan's Grip pga. jeg hadde 2h heirloom øksa. Endret 24. september 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Takk for svar. Jeg syns det er litt kinkig å bytte spec; liker best å holde meg til ett hele veien, og bli godt vant til det. Så tror jeg holder meg til Fury. Så da blir det 2x 1hånds. Jeg har ikke noe heirlooms elno, så da blir det bare det jeg finner underveis. Takk for tips. (nå må jeg kjøre repair, spillet tror jeg sloss også når jeg ikke gjør det; vanskelig å ri eller regenerere helse da gitt...) Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Jeg var en runde i Zul'aman på min nydingede paladin. Før jeg gikk i kø stakk jeg innom youtube og sjekket taktikker og slikt, for å være forberedt. Gruppen jeg fikk var veldig god, vi sprang gjennom 2-3 bosser før vi wipet første gang. Desverre gikk timeren ut så tanken og healeren stakk. Vi gikk på nytt i kø for å finne en ny tank og healer. Disse to begynte straks å kjefte og klage på alt og alle. Jeg gjorde for lite dps, jeg hadde "pvp" gear og ikke epics. Vi var flere i gruppen som ble lei av en slik type, så vi fikk dem sparket og søkte på nytt etter ny tank og healer. Disse var mye bedre, vi fullførte dungeon og jeg har fått to nye epics. Jeg gjør kanskje lavere dps enn en som er i full epics, men Zul'aman er da ikke så vanskelig at det krever en som går rundt i full epic. Vi klarte oss fint. For å trekke en konklusjon: En elitist som mener han er bedre enn alle andre bør kanskje ikke måle dps på trash mobs som dør rimelig fort uansett. Jeg gjorde relativt bra dps i bossfight og ble nr 2 på dps meter. Edit: Og det jeg egentlig skulle spørre om på forumet: Jeg var den eneste som trykte need på en mace som droppet fra sistebossen (for offspec), men den ble aldri delt ut til noen.... Andre som har opplevd dette? Endret 25. september 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Edit: Og det jeg egentlig skulle spørre om på forumet: Jeg var den eneste som trykte need på en mace som droppet fra sistebossen (for offspec), men den ble aldri delt ut til noen.... Andre som har opplevd dette? Dette skjer antakeligvis fordi en person stakk fra gruppa før han rullet på den. Dermed må du vente til hans rolltimer går ut, og dette tar noen minutter (2?). Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Dette skjer antakeligvis fordi en person stakk fra gruppa før han rullet på den. Dermed må du vente til hans rolltimer går ut, og dette tar noen minutter (2?). Jeg mottok aldri itemet... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Du vant rollen? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Kom aldri noe info om at rollen ble fullført. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Da skjedde det jeg skrev først. Du ventet ikke lenge nok... Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg har også opplevd dette mer enn èn gang. Så du mener vi må vente i gruppa i dungeon i to minutter (uavhengig om alle de andre leaver) ? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg har også opplevd dette mer enn èn gang. Så du mener vi må vente i gruppa i dungeon i to minutter (uavhengig om alle de andre leaver) ? Om noen lar være å velge hvordan de vil rulle, eller leaver (og da automatisk ikke velger hvordan de ruller), så vil ikke rollen skje før timeren deres har gått ut. Det samme vil skje om de leaver før rollen i det hele tatt har startet (f.eks. når en looter ting fra kistene etter at alle andre har dratt). Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hender man må vente lenger enn 2 min også. Har opplevd at folk har DC midt i rolls, man må bare vente og vente.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Om dere leser over det jeg skrev så er det et spørsmålstegn etter 2-tallet. Jeg aner ikke hvor lang tid det egentlig tar. En må bare vente. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Jeg dinget 85 på lørdag med min paladin. Synes jeg har vært relativt effektiv og fått meg ganske bra gear på kort tid. http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Ikè/advanced Var en runde i Zul'Aman i går, vi blåste gjennom instancen. Tanken var sykt god og healeren minst like god. Jeg klarte å matche DPS til de andre over tid, men burst-dps er ganske dårlig som paladin. Edit: Skal selvfølgelig enchante alle epics, men har ikke fått gjort det enda. Endret 26. september 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå