Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Arms eller fury for dps warrior?

Nesten kun basert på personlig preferanse, det er iallefall min oppfatning.

Arms er vel bedre enn Fury til dps på flere targets(trash) og motsatt på boss, men vist du spiller bra så har det ikke så mye å si det heller den ene eller den andre veien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nesten kun basert på personlig preferanse, det er iallefall min oppfatning.

Arms er vel bedre enn Fury til dps på flere targets(trash) og motsatt på boss, men vist du spiller bra så har det ikke så mye å si det heller den ene eller den andre veien.

Om det uansett ikke er en massiv forskjell som du sier, så beholder jeg bare arms siden jeg allerede har den og trives ganske godt med å spille den. Levler bare uansett atm, men er jo kjekt å vite om den ene er helt råtten og det kanskje lønner seg å bytte, hehe :)

Lenke til kommentar

Vist du er helt ærlig, tror du at du og guilden hadde klart å tatt Raggy HC uten nerfen likevel?

Akkurat dette bør kanskje mange ta inn over seg. Og til svar på hvorfor de ikke nerfer dem etter de slipper en ny instance. Hva i alle dager er poenget med det? Like greit å prenerfe som å ta den med bedre gear. Det går jo ut på det samme. Hvor mange clearet BoT og BWD på HC før de startet i Firelands om de ikke allerede var ferdig med det?

Lenke til kommentar

Ja, vi hadde nok klart Raggy HC etter hvert. Det er det som kalles progresjon.

Vi har 4/7 HC nå, og vi stopper ikke før de 3 siste faller. Nå derimot, kommer det til å ta mye kortere tid enn først anntatt, og mestringsfølelsen og gleden ved å drepe en vanskelig boss blir drastiskt redusert.

Hele poenget med raiding er å overvinne noe utfordrende sammen med guild mates.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva synes dere om off-spec-needing av items? Har vært i en del dungeons nå mens jeg har levlet opp(hunter), og har møtt på en del druids og shamans som need-roller ting som gjerne jeg skulle hatt til mitt mainspec. Jeg prøver ikke å være egoistisk, men føler kanskje at jeg har "førsterett" når de bare skal ha det til sitt offspec. Hva synes dere?

Edit: En annen ting jeg tenkte på er jo at kanskje de fleste bruker offspec til leveling, og mainspec til healing i dungeons.

Jeg levler opp en resto druid nå, og hadde før feral som second spec. Jeg trykket aldri på need på agility items uten å spørre om det var greit for de andre først. Main spec er viktigst.

Lenke til kommentar

Hva synes dere om off-spec-needing av items? Har vært i en del dungeons nå mens jeg har levlet opp(hunter), og har møtt på en del druids og shamans som need-roller ting som gjerne jeg skulle hatt til mitt mainspec. Jeg prøver ikke å være egoistisk, men føler kanskje at jeg har "førsterett" når de bare skal ha det til sitt offspec. Hva synes dere?

Edit: En annen ting jeg tenkte på er jo at kanskje de fleste bruker offspec til leveling, og mainspec til healing i dungeons.

Jeg levler opp en resto druid nå, og hadde før feral som second spec. Jeg trykket aldri på need på agility items uten å spørre om det var greit for de andre først. Main spec er viktigst.

Gjør det samme som deg, needer bare hvis jeg faktisk trenger det og kan bruke det til mainspec. Om jeg ser et potensielt off-specc item, så venter jeg til alle har rollet, deretter spør jeg om det er greit jeg needer. Sånn burde egentlig alle vært imo. =(

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar

Det har vært et av de store probleme spør du meg, vanskelighetsgraden har vært lett eller vanskelig. Mens veldig mange spillere i i sjiktet midt i mellom. Man burde hatt minst 3 vanskelighetsgrader.

Høres bra ut det med pugs, viss gearet da ikke er like bra som normal? Hvordan funker det egentlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...