Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Arms eller fury for dps warrior? Nesten kun basert på personlig preferanse, det er iallefall min oppfatning. Arms er vel bedre enn Fury til dps på flere targets(trash) og motsatt på boss, men vist du spiller bra så har det ikke så mye å si det heller den ene eller den andre veien. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Er ikke det bra, blir noen nye epics? Fuck epics. Det er gleden av å drepe en utfordrende boss for første gang som får meg til å spille dette spillet. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Nesten kun basert på personlig preferanse, det er iallefall min oppfatning. Arms er vel bedre enn Fury til dps på flere targets(trash) og motsatt på boss, men vist du spiller bra så har det ikke så mye å si det heller den ene eller den andre veien. Om det uansett ikke er en massiv forskjell som du sier, så beholder jeg bare arms siden jeg allerede har den og trives ganske godt med å spille den. Levler bare uansett atm, men er jo kjekt å vite om den ene er helt råtten og det kanskje lønner seg å bytte, hehe Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Når man levler er det egentlig samme hvilken specc man er. Bruk den du føler deg mest komfertabel med. Men til raiding er det bare Fury som gjelder. Til PvP tipper jeg det fortsatt er Arms som er tingen, men jeg er ingen PvPer selv. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Arms er nesten på linje med fury i pve. Og det er mykje beidre for leveling. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Vist du er helt ærlig, tror du at du og guilden hadde klart å tatt Raggy HC uten nerfen likevel? Akkurat dette bør kanskje mange ta inn over seg. Og til svar på hvorfor de ikke nerfer dem etter de slipper en ny instance. Hva i alle dager er poenget med det? Like greit å prenerfe som å ta den med bedre gear. Det går jo ut på det samme. Hvor mange clearet BoT og BWD på HC før de startet i Firelands om de ikke allerede var ferdig med det? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ja, vi hadde nok klart Raggy HC etter hvert. Det er det som kalles progresjon. Vi har 4/7 HC nå, og vi stopper ikke før de 3 siste faller. Nå derimot, kommer det til å ta mye kortere tid enn først anntatt, og mestringsfølelsen og gleden ved å drepe en vanskelig boss blir drastiskt redusert. Hele poenget med raiding er å overvinne noe utfordrende sammen med guild mates. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Enig. Husker vi brukte uker imellom hver boss vi drepte i Scc (Tbc). Hvertfall i overgangen mellom Kz-ssc/tk. The Lurker Below tror jeg vi brukte 2 uker på og få ned første gangen. Det var gøy! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Nå bruker dere ikke uker på HC bossene? Lenke til kommentar
Grogg Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hva synes dere om off-spec-needing av items? Har vært i en del dungeons nå mens jeg har levlet opp(hunter), og har møtt på en del druids og shamans som need-roller ting som gjerne jeg skulle hatt til mitt mainspec. Jeg prøver ikke å være egoistisk, men føler kanskje at jeg har "førsterett" når de bare skal ha det til sitt offspec. Hva synes dere? Edit: En annen ting jeg tenkte på er jo at kanskje de fleste bruker offspec til leveling, og mainspec til healing i dungeons. Jeg levler opp en resto druid nå, og hadde før feral som second spec. Jeg trykket aldri på need på agility items uten å spørre om det var greit for de andre først. Main spec er viktigst. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Hva synes dere om off-spec-needing av items? Har vært i en del dungeons nå mens jeg har levlet opp(hunter), og har møtt på en del druids og shamans som need-roller ting som gjerne jeg skulle hatt til mitt mainspec. Jeg prøver ikke å være egoistisk, men føler kanskje at jeg har "førsterett" når de bare skal ha det til sitt offspec. Hva synes dere? Edit: En annen ting jeg tenkte på er jo at kanskje de fleste bruker offspec til leveling, og mainspec til healing i dungeons. Jeg levler opp en resto druid nå, og hadde før feral som second spec. Jeg trykket aldri på need på agility items uten å spørre om det var greit for de andre først. Main spec er viktigst. Gjør det samme som deg, needer bare hvis jeg faktisk trenger det og kan bruke det til mainspec. Om jeg ser et potensielt off-specc item, så venter jeg til alle har rollet, deretter spør jeg om det er greit jeg needer. Sånn burde egentlig alle vært imo. =( Endret 22. september 2011 av Ghraag Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Når er 4.3 patch? HCs var nesten som normal modes. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Er ikke noen offisiell dato enda. Kan vel gruble på dette imens. http://blue.mmo-champion.com/topic/199322/when-is-43-coming-out Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Skulle vært flere moduser i Wow. En lett for sånne som meg som bare vil ha det morro. En litt vanskligere og en latterlig vanskelig for de som klager så fælt. Skjønner ikke hvorfor det ikke er slik. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Det kommer i 4.3. En grad for folk som bare vil PuGe. I tillegg til standard Normal og Heroic. Håper dette endelig får Blizzard til å gjøre Heroic vanskelig, og la det forbli vanskelig, slik at vi kan slåss oss gjennom bossene i vårt eget tempo. Men jeg tviler sterkt. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Det har vært et av de store probleme spør du meg, vanskelighetsgraden har vært lett eller vanskelig. Mens veldig mange spillere i i sjiktet midt i mellom. Man burde hatt minst 3 vanskelighetsgrader. Høres bra ut det med pugs, viss gearet da ikke er like bra som normal? Hvordan funker det egentlig? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Gear fra PuG er dårligere enn Normal. Gear fra Heroic er bedre enn Normal. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Startet akuratt ukas første raid, og tenkte vi skulle starte på en boss vi aldri hadde prøvd før, nemlig Baleroc HC. Han døde på 5 pulls. Fuck you, Blizzard! 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 AlyrazorHC one shot, aldri hatt progress på han Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 oppdatere mens vi er i gang, majordomo 1shot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå