Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Epic gems will drop in the new raid in Normal and Heroic only. Each player gets a geode when a boss is killed which has a small chance to contain an epic gem, most will have rare gems. It is rare enough to take all of 4.3 to replace all of your red rare quality gems with red epic gems.

Søren klype!

Jeg investerte rundt 150k i Pyrite Ore for flere måneder siden, og håpet på at epic gems skulle komme herfra. Det var slik de gjorde det i WotLK, så jeg håpet de skulle fortsette trenden, men det ser ut til at de går tilbake til systemet i TBC.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

4/7 før nerfen på onsdag. Føles bra. Majordomo var lett.

Guilden tok faktisk raggy for første gang i går :-)

De var greit fornøyde med å akkurat få gjort det før nerf.

Lenke til kommentar

Æsj, hadde investert en del i pyrite ore her og. Jeg får bruk for pyriten andre steder, men det der er surt. Så jeg må betale i dyre dommer siden jeg ikke gjør pve.

På min server kan man ihvertfall smelte det til Pyrium bars og selge med grei profitt :)

35g per stack med Pyrium på Stormscale H

Lenke til kommentar

4/7 før nerfen på onsdag. Føles bra. Majordomo var lett.

Guilden tok faktisk raggy for første gang i går :-)

De var greit fornøyde med å akkurat få gjort det før nerf.

Nice! Gz!

Husker da vi i TBC drepte Kil'Jaeden 2 timer før serverene gikk ned, og 30% health nerf kom. Det var episk.

Lenke til kommentar
Normal difficulty

• Shannox, Beth'tilac, Rhyolith - health and damage reduced by 15%.

• Other bosses - health and damage reduced by 25%.

• All adds' health and damage have been reduced in the same proportions as bosses.

• Hellhounds and Unstable Magma deal much less damage.

• Alysrazor's Fiery Tornados move slower.

• The Wings of Flame buff duration on Alysrazor is now uniformly 30 seconds.

• Alysrazor drops 1 additional feather for 10-player mode and 2 additional feathers for 25-player mode in all cycles.

• Wrath of Ragnaros in Stage 1 now knocks targets up, but not back.

Heroic difficulty

• Boss health and damage reduced by 15% (Heroic Ragnaros' health has not been reduced.)

• All adds' health and damage have been reduced in the same proportions as bosses. However, Heroic Ragnaros adds have been reduced by 15%.

• The Wings of Flame buff duration on Alysrazor is now uniformly 30 seconds.

• Alysrazor drops 1 additional feather for 10-player mode and 2 additional feathers for 25-player mode in all cycles.

Helvete! Mye verre enn jeg trudde. Faens møkk! Kunne i det minste ha ventet til noen uker uti The Dragon Soul.

Blizzard sier dette er for å få oss gjennom FL før 4.3, men hva i huleste er vitsen med å nerfe HC? Er ikke hele vitsen med HC at det skal være utfordrende? Normal er moduset for de som vil drepe Ragnaros, men som ikke bryr seg i så stor grad om en utfordring/progresjon. Skjønner virkelig ikke hva Blizzard driver med til tider.

Dette ødelegger moroa for oss som ligger mellom 1/7 hc og 7/7 hc. Jeg har i hvert fall mista all lyst til å gå videre nå.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det jeg ikke ser frem til er hvor utbrent jeg kommer til å bli hvis ikke 4.3 kommer rimelig snart, nå som FL får seg en ganske stor nerf

Noe sier meg at vi sikkert mister 1-2 spillere som blir brent ut og går lei etterhvert.

Er nerfen så ille som det ser ut til, også på hc, vil jeg trolig ikke gidde å legge til mer gametime før 4.3 kommer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er ikke det bra, blir noen nye epics?

For noen og jeg vil si flertallet av de som ikke har prøvd seg i FL synes at en tidlig nerf er en positiv ting, og noe de fleste ønsker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Synes også det var litt tidlig men sånn er det bare når man er på middelmådig guild, mangler selv 3-4 boss i HC.

Vist du er helt ærlig, tror du at du og guilden hadde klart å tatt Raggy HC uten nerfen likevel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...