Anonym234 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Huff, nå har jeg den på lista mi også Ja, jeg var tilfeldigvis rundt området forrige søndag, men husker ikke klokkeslettet, og det var ikke mange som fiska da. Men antar konkurransen var over på det tidspunktet. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Var på byen på fredag, så ordna meg Lich King og Cataclysm. Så skal på GalaxeLan til helga, så ordner Game time da Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hei! Jeg vil bli exalted med enten Kurenai eller Netherwing; Kurenai fordi jeg er honored der; Netherwing fordi jeg kjenner godt til rep-grindinga der. Mitt spørsmål er; når jeg nå er honored med Kurenai; er det enklere å bli exalted med dem enn med Netherwing (jeg er ennå unfriendly), med tanke på at jeg kjenner Netherwing-opplegget veldig godt? Jeg aner ikke egentlig hva rep-grind med Kurenai innebærer; noen som har gjort begge som kan anbefale det ene eller det andre? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Kurenai er enklere på den måten at du kan fikse det i løpet av en (ganske kjedelig) dag. Ogre killing (får rep for kills + war beads du kan levere inn til repeatable quest) og questing Vil tro du kommer lengre enn honored om du har gjort alle questene i Nagrand. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Takk for svar! Jeg har nok igjen noen quester i Nagrand, det stemmer det. Og det er sikkert flere i Zangarmarsh også, men der orka jeg bare å drive til jeg kunne få questene i Nagrand. Men da er det ogre killing og war beads som gjelder for å få rep + quester. Jeg bør vel holde meg til Kurenai da kanskje, og droppe Netherwing på denne karakteren. Gjør det uansett bare for å kunne få Albino drake. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Om meningen er å få en drage bør du vel kanskje kjøre Netherwing... de er jo mye finere! Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Meininga er å få Albino drake; Netherdraken har jeg på tre andre chars. Eller rettere sagt; meininga er å få achievementen Leading the Cavalry, så det spiller liten rolle hvilke mounts jeg grinder for. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Da er det mye enklere å bare handle mounts på AH. Jeg har ikke grinda en eneste en og har likevel "Leading the Cavalry" Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg har ikke gull nok til å kjøpe mounts på AH; de koster jo titusener i allefall på min server. Og da må jeg skinne og mine noe alvorlig for å få nok gull, og det blir for kjedelig. Grinding av rep er jo ikke akkurat stas det heller, men da får jeg i allefall flere mounts i slengen. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Du er sikker på at du har plukka opp alt av vendor mounts? Hvor mange mangler du egentlig? Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg er lvl 70, og mangler 11 mounts. Jeg har ennå ikke kjøpt alliance fast flying mounts, men har kjøpt alt av mounts hos alliance-fraksjonene og to i blizzard store. Jeg har også et teppe pga. tailoring. Om det er noen jeg ser ut til å ha gått glipp av er det bare å si fra; så lenge de ikke koster titusener av gull. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Kjøpe alle fast flying da, så kommer du et stykke på vei. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Gjelder det til achievement at man kjøper alle av hver type hos vendorene? Altså alle variantene av skeleton warhorse. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 De bøkene man kan lese i Dalaran til Higher Learning-achivementen, ligger de kun i bokhyller? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Nei, de fleste ligger faktisk på bakken. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Gjelder det til achievement at man kjøper alle av hver type hos vendorene? Altså alle variantene av skeleton warhorse. Ja Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Kjøpe alle fast flying da, så kommer du et stykke på vei. Jeg skal selvsagt det, men kommer ikke helt i mål, det var derfor jeg spurte om hvem det var lettest å få rep hos i min situasjon; Kurenai eller Netherwing. Karbutar; nope, ingen PvP-mounts, spiller bare PvE. Lenke til kommentar
Roamine Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg er lvl 70, og mangler 11 mounts. Jeg har ennå ikke kjøpt alliance fast flying mounts, men har kjøpt alt av mounts hos alliance-fraksjonene og to i blizzard store. Jeg har også et teppe pga. tailoring. Om det er noen jeg ser ut til å ha gått glipp av er det bare å si fra; så lenge de ikke koster titusener av gull. Har du de fra AQ? Farmet de..10 mobsene eller hva det er før første boss, disband raid, lage nytt og samme om igjen. Tok vel 3-4 forsøk før jeg fikk alle der. (4stk totalt) Rep: Winterspring Frostsaber? Grindet rep der i tbc, men det skal visstnok være mye lettere nå. Argent Tournament? Er vel 12-13 totalt der Cenarion War Hippogryph Kamelene fra Ramkahen Mountvendoren i Dalaran har vel 4-5 Sons of Hodir har 2 om jeg ikke husker feil Netherrays fra Skettis Drops: Swift White hawkstrider (MgT) Raven Lord (Sethekk Halls) Sea Turtle (Fishing) Rivendare's (Stratholme) Polar Bear fra daily'en i Storm Peaks Fiery Warhorse(Kara) Og selvsagt kommer Brewfest snart og deretter Hallow's end. Har begge fra Brewfest selv, håper de adder noe nytt Mangler Headless Horseman's mount. Alle som er "lett"-tilgjengelig som jeg kom på i farta. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hvis folk ikke var klar over... Armory -> søk deg selv -> companions/mounts -> mounts -> så ser du hva du har og hva du mangler, står location på mounts osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå