Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hva [Aquamarine Ring of Frost Resistance]er verdt? :)

7049295[/snapback]

Du får sikkert noen gull. :)

De fleste som gjør Naxx har en FrR ring fra quest reward, samt det dropper der inne fra de tidligere bossene. Men fleste får bare en, og burde ha en til.

Lenke til kommentar
Har du kjørt alt i feral treet Psilo?

Altså jeg critter 500-700 med min 60 druid på maul, men har bare 20 poeng i feral, og decent blått gear.

7055477[/snapback]

Jobber mot 11/33/7, har 4/33/7 så langt. Hovedfokuset mitt har vært på armor, stamina og agility (i den rekkefølgen), så jeg kunne nok gjort en del mer skade med mer strength.

Lenke til kommentar

HOLD KJEFT ALLE SAMMEN.

Vært i Badlands i hele dag. Startet fint med 29k xp/hr uten noe rested. Det varte i én time, før jeg har ligget konstant på 3k xp/hr siden ALLE DE FORPULTE HORDE ROGUESENE PÅ SERVEREN HAR SÅ FORBANNA LYST TIL Å CORPSECAMPE MEG.

Lenke til kommentar

Riktig.

Helvetes dritt.

Heldigvis har jeg fått innpass i verdens herligste guild, så alt er greit igrunn. 100% norsk raiding guild som nettopp har begynt i Naxxramas, med god kvalitetskontroll og attenårsgrense.

Noe sånt du hadde trengt på Sylvanas, Psilo :)

Lenke til kommentar
Jeg er litt slem med guilden til altn min  :blush:

Er lei av å spille på henne, så jeg har sagt til alle at jeg lider av akutt leukemi. Og jeg har rundt 3 uker igjen å leve. Har søkt på wikipedia etter symptomer, og klager på vondt i hodet nå og da :p

7057914[/snapback]

Det er seriøst patetisk, bare så det er sagt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...