Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Har et par spørsmål ettersom jeg akkurat har fått dinget DK'en min etter å kun levle BG siden 60.

Har tenkt til å være Blood i 2v2, og frost eller unholy i 3v3.

Noen som vet et bra blood spec, og hva jeg skal gemme og enchante for blood i 2v2? Har tenkt til å bli mest mulig defensiv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Bah, 25% på ragnaros 10m normal.

Gleder meg også til 4.3, blir spennende å få nye ting til Blood DK. Kanskje vi ikke blir så utsatt for spiky damage lenger. :)

Noen andre som spiller DK?

Jo, spiller DK som main, men som DPS. Har likevel et dugbart blood offspecc.

Når det er sagt, jeg finner paladinen min litt morsommere å spille for tiden :p

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har et par spørsmål ettersom jeg akkurat har fått dinget DK'en min etter å kun levle BG siden 60.

Noen som vet et bra blood spec, og hva jeg skal gemme og enchante for blood i 2v2? Har tenkt til å bli mest mulig defensiv.

Æsj, hater Blood DK i 2v2.

Jeg og en kompis kjører det noe snodige setupet frost dk og sub rogue i 2v2.

Igår traff vi 1 frost dk og blood dk.

Vi tapte tilslutt og DK gikk ut av fighten med 300k healed!

Ellers har jeg ingen ide om hva du skal specce :-)

Lenke til kommentar

Sjeldent å støte på noen dyktige blood dks i høye ranked arenas, men det virker veldig populært i lowrank. Veldig irriterende er det og, de er jo udødelige. Skaden de gjør er ikke noe problem, men det får da finnes grenser for hvor mye en skal tåle og hvor mye healing en kan gjøre.

Var i Arena ( 1600 rating ) i går med en blood DK og en holy paladin. 2v2 kampen varte i 26 minutter.

Lenke til kommentar

Æsj, hater Blood DK i 2v2.

Jeg og en kompis kjører det noe snodige setupet frost dk og sub rogue i 2v2.

Igår traff vi 1 frost dk og blood dk.

Vi tapte tilslutt og DK gikk ut av fighten med 300k healed!

Ellers har jeg ingen ide om hva du skal specce :-)

Necrotic strike gogo!

Spiller 2v2 med en resto druid(dw frost selv), eneste irriterende med blood dk er at de tar litt mer tid å drepe. Det som er kjekt er at det er omtrent som å spille mot en spiller uten healer :p

Er dog bare rundt 1300 rating..

DPS er forøvrig grisemorsomt i raids, iaff som frost.. 50k crits i hytt og pine :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Bare jeg som syns at contentet er sinnsykt tynt atm?

Jeg kan logge inn på roguen onsdag, gå BH og cappe meg i arena og kjøre en 1 runde eller 2 zg/za for valor -> conquest.

Hva skal jeg så gjøre resten av uken? Raiding er utelukket, da jeg ikke gidder å reserve fritiden min til spilling.

Det er også uaktuelt å drive med div. farming som, profession, dailys og achviments.

Problemet for min del er at det er for lett å få bra gear, følger jeg den ukentlige rutinen min får jeg ca. 1 ruthless i uka.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vel, du sier det jo selv. Du gidder ikke reservere tiden din til WoW. Spill noe annet. Alle blir dritleie etter X år med samme greia.

Så vist jeg ikke vil reservere fritida mi, så kan jeg like greit slutte å spille?

Jeg har faktisk hatt en pause på nesten 1 år, og har akkurat startet opp igjen.

Lenke til kommentar

Achievement-hunting da?

Du velger jo bort alt endgame-content, kanskje starte en ny karakter og levele gjennom de nye sonene etter Cataclysm kom?

De endret jo på hele oldworld til det ugjenkjennelige. Tonnevis av nye quester også i alle sonene. Så det er garantert ikke samme opplevelsen som for 2 år siden.

Har du spilt bare horde eller bare alliance, prøv den andre siden. Vi kan ikke trylle frem content vi heller.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ikke ferdig med ragnaros normal enda, men det der er patetisk. Minner meg på hvorfor jeg kommer til å bytte til SWTOR.

Da kan du glede deg til swtor som kommer til å bli det meste casulet mmo noensinne med bioware i fronten

Så lenge dem legger seg på en casual linje fra starten av, og ikke gjør som wow med først vanskelig og så lett er det greit.

Lenke til kommentar

Ingen som gleder seg til guild wars 2 (som garantert blir til å få wow popen til å droppe)? kommer til å bli et drit bra mmo der du samtidig slipper å betale månedspris ;)

Trenger ingen dedikerte tanks eller healers for å spille så du kan ta bare dps om du vil siden di prøver noe nytt med et aktivt combat system der man selv dodger attacks.

Et event system som er bedre enn rifts.

Kan ramse opp mye men lettere å sjekke opp videoer på youtube fra gamescon og pax.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...