Bytex Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg bare vet at folk kommer tilbake etter et halvt års tid. Kompisen min ga meg tilogmed alle pengene på kontoen sin når han quittet. Og et halvt år senere når cataclysm nærmet seg ville han ha pengene tilbake igjen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Gir opp å finne Huge Spotted Feltail snart. Noen som har fått den? Jeg fikk Mr. Pinchy før jeg fikk den. Sier vel alt om saken Hvor lang tid brukte du ca? På begge. Nei du, jeg har ikke totaltiden da jeg har fisket etter Mr. Pinchy i flere omganger. Bla.a. på lvl 70 og 80 uten å få ham. Men nå i Cata brukte jeg vel 4 timer på pinchy og litt over timen etter det på feltail. Endret 10. september 2011 av dwezirads Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Nei du, jeg har ikke totaltiden da jeg har fisket etter Mr. Pinchy i flere omganger. Bla.a. på lvl 70 og 80 uten å få ham. Men nå i Cata brukte jeg vel 4 timer på pinchy og litt over timen etter det på feltail. Fisket du i skoler etter feltail? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Nei du, jeg har ikke totaltiden da jeg har fisket etter Mr. Pinchy i flere omganger. Bla.a. på lvl 70 og 80 uten å få ham. Men nå i Cata brukte jeg vel 4 timer på pinchy og litt over timen etter det på feltail. Fisket du i skoler etter feltail? Jepp. Highland Mixed. Leste bare kommentarene på wowhead og stolte på dei. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Nei du, jeg har ikke totaltiden da jeg har fisket etter Mr. Pinchy i flere omganger. Bla.a. på lvl 70 og 80 uten å få ham. Men nå i Cata brukte jeg vel 4 timer på pinchy og litt over timen etter det på feltail. Fisket du i skoler etter feltail? Jepp. Highland Mixed. Leste bare kommentarene på wowhead og stolte på dei. Jah, det var det da. De har ikke funket for meg enda. Jaja, prøve mer en annen dag. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Nei du, jeg har ikke totaltiden da jeg har fisket etter Mr. Pinchy i flere omganger. Bla.a. på lvl 70 og 80 uten å få ham. Men nå i Cata brukte jeg vel 4 timer på pinchy og litt over timen etter det på feltail. Fisket du i skoler etter feltail? Jepp. Highland Mixed. Leste bare kommentarene på wowhead og stolte på dei. Jah, det var det da. De har ikke funket for meg enda. Jaja, prøve mer en annen dag. Er det no eg skal si at eg har ca 3500 throws uten å få Turtle Mount? Bare sånn for å booste fiskemoralen litt! Fikk i alle fall <The one that didnt get away> etter ca 3000! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Er det nå jeg skal si at jeg fikk Mr. Pinchy på under 10 kast? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Er det nå jeg skal si at jeg fikk Mr. Pinchy på under 10 kast? Det jevner seg vel ut. Alle har vel noe dei guller på Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Er det no eg skal si at eg har ca 3500 throws uten å få Turtle Mount? Bare sånn for å booste fiskemoralen litt! Fikk i alle fall <The one that didnt get away> etter ca 3000! Haha, den har jeg faktisk fått. Det var tydeligvis min gull.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Nå fikk jeg Huge Spotted Feltail!! Tok bare 10 min i Zangarmash, Sporefish School. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Gratulerer! Jeg sitter og lurer på om det er verdt bryet å fiske 6700 throws i schools for å få den ene recipen eg mangler til iron chef... 10m guild ftl :< Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Driver med den jeg også, vi er mange som spiller, men virker som det bare er jeg som fisker Mangler 4600 kast ca. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg lurer på noe angående rep. Jeg prøver å bli exalted med Exodar (jeg er forøvrig Night elf). Det jeg lurer på er om jeg får rep dersom jeg bruker tabard i low lvl dungeons når jeg selv er lvl 62? (siden Outland-dungeons ikke gir "tabard-rep") Noen som veit? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg husker før da du kunne se igjennom alle tier-settene på wow-europe.com. Er det noe tilsvarende nå for tiden? Har prøvd Google, men finner ikke ut noe. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg husker før da du kunne se igjennom alle tier-settene på wow-europe.com. Er det noe tilsvarende nå for tiden? Har prøvd Google, men finner ikke ut noe. Klikk meg. 1 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Bah, 25% på ragnaros 10m normal. Gleder meg også til 4.3, blir spennende å få nye ting til Blood DK. Kanskje vi ikke blir så utsatt for spiky damage lenger. Noen andre som spiller DK? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Noen andre som spiller DK? Ja, ca. 400 tusen andre aktive spillere Bare tuller. Prøvde å levle en DK, men var for mange like ting som ikke ga mening, så jeg ga opp. Dette kommer fra en Shaman som kan å bruke alle sine tilgjengelige spells Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Synes nesten alle spiller DK, jeg. Møter i hvert fall dusinvis med stamina-stackers i nesten hver BG jeg går i. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Dette kommer fra en Shaman som kan å bruke alle sine tilgjengelige spells Er det mulig :o Lenke til kommentar
Manken Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Sa jeg noe feil ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå