Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gir opp å finne Huge Spotted Feltail snart. Noen som har fått den?

Jeg fikk Mr. Pinchy før jeg fikk den. Sier vel alt om saken :D

:thumbdown:

Hvor lang tid brukte du ca? På begge.

Nei du, jeg har ikke totaltiden da jeg har fisket etter Mr. Pinchy i flere omganger. Bla.a. på lvl 70 og 80 uten å få ham.

Men nå i Cata brukte jeg vel 4 timer på pinchy og litt over timen etter det på feltail.

Endret av dwezirads
Lenke til kommentar

Nei du, jeg har ikke totaltiden da jeg har fisket etter Mr. Pinchy i flere omganger. Bla.a. på lvl 70 og 80 uten å få ham.

Men nå i Cata brukte jeg vel 4 timer på pinchy og litt over timen etter det på feltail.

Fisket du i skoler etter feltail?

Jepp. Highland Mixed. Leste bare kommentarene på wowhead og stolte på dei.

Lenke til kommentar

Jah, det var det da. De har ikke funket for meg enda. Jaja, prøve mer en annen dag.

Lenke til kommentar

Jah, det var det da. De har ikke funket for meg enda. Jaja, prøve mer en annen dag.

Er det no eg skal si at eg har ca 3500 throws uten å få Turtle Mount? :D Bare sånn for å booste fiskemoralen litt! Fikk i alle fall <The one that didnt get away> etter ca 3000!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...