The Doctor Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Visa spendon funker som bare det, brukte det ofte før jeg ble 18 og fikk meg "skikkelig" Visa til å transfere, faction change og race change. Gametime fikk jeg fra spillbutikker. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Visa Electron fungerer også, brukte det før eg blei 18. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Hvordan eller hva er kommando for å gjøre raid om til group igjen? nvm, fant det ut Endret 8. september 2011 av nagina Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hva skal MM hunter ha for tiden, haste, hit, crit eller mastery? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) http://elitistjerks....smanship_guide/ agi > hit > crit => haste >= mastery >> stamina Endret 8. september 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Kjøpte mats til Elementium Edged Scalpers for rundt 3k glad som en fisk, har nå prøvd i 2timer å finne en bs som har den Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Er sikkert ein del som har den, men det er jo meir å tjene på å kjøpe mats sjølv og putte den på AH. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Kan tenke meg det, ja. 1,5k for det våpenet er egentlig gratis. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Fikk endelig en fyr til å lage den ga han 1.7k for chaos + litt extra fordi jeg orka ikke mer. Nå gruer jeg meg til neste FL run fordi da dropper Cleavers garantert Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ja, det er typisk det. Husker selv når FL kom, og jeg begynte å farme det asap. Kjøpte så chelleys dark staff of mending på AH til en god pris, men ikke god nok naturligvis. Anyway, neste dag farmer vi videre, og gjett hvem som vinner chelleys scalpel OG spire of scarlet pain.. Joda.. Kunne jo likegjerne bare disenchante min tidligere staff. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Da er all gull og mats gitt vekk. Toonsene er slettet, subscription er sagt opp. Ooooh joy!!!!! Sweet god damn relief!!! baibai wow :0)) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Husk at du når som helst kan få alle karakterene tilbake, hvis du skulle ønske det. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Og hva er poenget med å slette karakterene dine? Hvis du virkelig vil slutte så slutter du, å slette karakterene dine er bare idiotisk. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Er vel bedre å selge karaktern sin hvis man virkelig vil slutte men ikke klarer 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Gir opp å finne Huge Spotted Feltail snart. Noen som har fått den? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Ikke slett karakterene. Det kan hende du får lyst til å prøve neste expansion når den kommer, eller noen kompiser bestemmer seg for å begynne igjen. Da er det jævlig kjipt å begynne på lvl 1 igjen. Kanseller abonnementet og la det ligge på serveren. Endret 10. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Ikke slett karakterene. Det kan hende du får lyst til å prøve neste expansion når den kommer, eller noen kompiser bestemmer seg for å begynne igjen. Da er det jævlig kjipt å begynne på lvl 1 igjen. Kanseller abonnementet og la det ligge på serveren. Det er bare å snakke med en GM, så får du alle karakterene tilbake. Det er ikke utenkelig at du til og med blir kontaktet av GMene når du åpner kontoen igjen, som spør om du vil ha tilbake karakterene du slettet. Blizzard tar vare på ALT av karakterer og kontoer, og sletter det aldri. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Gir opp å finne Huge Spotted Feltail snart. Noen som har fått den? Jeg fikk Mr. Pinchy før jeg fikk den. Sier vel alt om saken Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Gir opp å finne Huge Spotted Feltail snart. Noen som har fått den? Jeg fikk Mr. Pinchy før jeg fikk den. Sier vel alt om saken Hvor lang tid brukte du ca? På begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå