Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, den har jeg.

 

Jeg mangler:

 

[Enchant Weapon - Battlemaster] BoE World Drop fra Outland.

[Enchant Weapon - Blade Ward] Dropper fra Ulduar-bosser. Prøver å farme hver uke. Har nok hatt litt uflaks med RNG på denne.

[Enchant Gloves - Healing Power] Dropper fra AQ40/20-bosser. Jeg har farmet AQ20 hver reset ganske lenge nå, og dette er den eneste jeg mangler.

Lenke til kommentar

@Big Tone, som balance har du ikke veldig mye du skulle sagt mot en som vil gi deg pushback på spells.

Selv med god burst tror jeg nok han er nogenlunde vanskelig uten noen god form for slow eller CC som ikke breaker combat. Pet classes er nok relativt lett å utføre questet med. Mens balance må du nok bruke roots, løpe unna å heale deg før du kan fortsette hvis du ikke klarer å burste han ned.

 

Gjorde den nylig med roguen min, full BoA og hele pakken. Evasion var key der. Pluss meget god DPS fra assassination. Gjorde hva? 1.2k DPS? Noe rundt der. Generelt sett burde du kunne klare det som balance med barskin og nature's grasp. Hvis han kan rootes, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

kan du kjøp transfere, faction change, playtime med paysafecard?

 

Men du kan kjøpe et SpendOn kort på narvesen, det koster 39 kroner og du setter inn penger på det. Om du setter inn la oss si 200 kroner, så koster det 239 kroner. Kortet fungerer som et vanlig Visa.

Lenke til kommentar

Har prøvd å roote han, og det funker ikke. Uansett, ikke så jævla viktig quest uansett. Bare reagerte på at han plutselig var vanskelig. Prev classes var Warrior, Priest og DK. DK'en var rett etter release av WotLK så det forklarer nok litt, men de to andre var ca midt i Burning Crusade. Andre ganger jeg har gjort fyren har det vært som healer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...