Lolliken Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Ender opp med at jeg slutter å lese avisen, da SPESIELT Dagblablabla'et. Eneste avisen som står noe som helst fornuftig i for tiden er aftenposten... Men nok offtopic fra meg om det. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Etter det jeg leste litt gjennom en eller annen artikkel fra VG eller DB så var det en eller annen "ekspert" som mente at hans oppførsel i spillet / spillestil var "skummel". For øvrig syns jeg det er helt latterlig at det alltid er WoW som blir uthengt hele tiden, bare fordi det er det største spillet. Tragisk. Lenke til kommentar
Zxy Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Rart at Blizzard ikke har gått til søksmål. Kanskje fordi alle artiklene er på norsk. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Det kommer sikkert et titalls hundrevis lignende artikler hver eneste dag, i aviser over hele verden. De må ha en syndebukk, og siden WoW er så stort, så havner nok søkelyset på dem oftere enn andre spill. Endret 31. august 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Gamer.no har publisert to artikler tilsynelatende i respons til Dagbladets artikkel. Kommentar: Slutt å peke på spillene og – Behring Breivik brukte dataspill som verktøy. Tviler på allmennheten får med seg de artiklene, men men.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Er ikke lett å være på topp. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) "Allmennheten" som bare ser avisoverskriftene leser ikke disse mot-artiklene på gamer.no uansett. Så det er som å preike om Gud til folk som allerede er frelste. You're preaching to the converted, som det så fint heter på engelsk. Endret 31. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Det heter "Preaching to the Choir". Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Er det mulig å gjøre slik at jeg ser hvilken key som er keybinda til de forskjellige knappene på actionbarsa? Blir litt mye å holde styr på til tider... F.eks jeg har keybinda knapp nr 1 til Q, så vil jeg gjøre sånn at det står Q på knappen på actionbaren. Ble kanskje litt dårlig forklart. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 bruker dominos og det står alle bindings, på default gjør det vel også? tror jeg. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Gjør det på default actionsbars ja. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Skal gjøre det iallefall. Har det slik i Bartender og, men tror ikke det er default. Jeg greide iallefall å rote det til en gang Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Gjør det på default actionsbars ja. Står ikke på default nei. Jeg har en rimelig fresh install av WoW, så har ikke tulla med noen settings eller noe. På Bottom left actionbaren hos meg står det ikke noe i det hele tatt, ikke 1,2,3 osv. en gang... Endret 31. august 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Har nettopp startet en shaman, enhancement spec, og guuud så gøy det er:D Så jeg bestemte jeg for å lvle litt i stil; Hva synes dere om gearet så langt? http://eu.battle.net/wow/en/character/grim-batol/Lightdat%C3%A6ss/advanced Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Bra det der, men jeg ville heller brukt heirlooms. Endret 31. august 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Bra det der, men jeg ville heller brukt heirlooms. har heirlooms, men jeg liker å kjøre pvp, og siden jeg har 16 epic agi gems så har jeg så mye atackpower at jeg 1 shotter alt når windfury proccer. Og det er så gøy Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 bruk pvp heirlooms og sleng på 50stamina 15 res enchant på shoulders Lenke til kommentar
Zt Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Gjør det på default actionsbars ja. Står ikke på default nei. Jeg har en rimelig fresh install av WoW, så har ikke tulla med noen settings eller noe. På Bottom left actionbaren hos meg står det ikke noe i det hele tatt, ikke 1,2,3 osv. en gang... Helt fresh install på min DK. Ingen addons og heller ingen instillinger som er endret på. Så jo, det er på som default. Edit: Eneste endringen jeg har gjort med installasjonen er fonten. Endret 1. september 2011 av Zt Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) kan du kjøp transfere, faction change, playtime med paysafecard? Endret 2. september 2011 av Fyllesjuk Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 kan du kjøp transfere, faction change, playtime med paysafecard? Nei, enkelt og greit. Du kan kun kjøpe playtime med gamecards. Alt annet krever visa eller et kredittkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå