Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter det jeg leste litt gjennom en eller annen artikkel fra VG eller DB så var det en eller annen "ekspert" som mente at hans oppførsel i spillet / spillestil var "skummel". For øvrig syns jeg det er helt latterlig at det alltid er WoW som blir uthengt hele tiden, bare fordi det er det største spillet. Tragisk.

Lenke til kommentar

"Allmennheten" som bare ser avisoverskriftene leser ikke disse mot-artiklene på gamer.no uansett. Så det er som å preike om Gud til folk som allerede er frelste. You're preaching to the converted, som det så fint heter på engelsk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er det mulig å gjøre slik at jeg ser hvilken key som er keybinda til de forskjellige knappene på actionbarsa? Blir litt mye å holde styr på til tider...

F.eks jeg har keybinda knapp nr 1 til Q, så vil jeg gjøre sånn at det står Q på knappen på actionbaren.

Ble kanskje litt dårlig forklart. :p

Lenke til kommentar

Gjør det på default actionsbars ja.

Står ikke på default nei. Jeg har en rimelig fresh install av WoW, så har ikke tulla med noen settings eller noe.

På Bottom left actionbaren hos meg står det ikke noe i det hele tatt, ikke 1,2,3 osv. en gang...

Endret av N1ko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Bra det der, men jeg ville heller brukt heirlooms.

har heirlooms, men jeg liker å kjøre pvp, og siden jeg har 16 epic agi gems så har jeg så mye atackpower at jeg 1 shotter alt når windfury proccer. Og det er så gøy :D

Lenke til kommentar

Gjør det på default actionsbars ja.

Står ikke på default nei. Jeg har en rimelig fresh install av WoW, så har ikke tulla med noen settings eller noe.

På Bottom left actionbaren hos meg står det ikke noe i det hele tatt, ikke 1,2,3 osv. en gang...

Helt fresh install på min DK. Ingen addons og heller ingen instillinger som er endret på.

post-208059-0-01626400-1314899241_thumb.jpg

Så jo, det er på som default.

Edit: Eneste endringen jeg har gjort med installasjonen er fonten.

Endret av Zt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...