The Doctor Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Er helt på trynet hvor dårlig kunnskap enkelte journalister har innenfor enkelte felt. Dette utsagnet fikk meg til å flire iallefall. UÆÆ, en hodeskalle! SKRIVER AT HAN FÅR INSPIRASJON FRA SPILL: Anders Behring Breivik har en hodeskalle over sin figur i World of warcraft Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Er helt på trynet hvor dårlig kunnskap enkelte journalister har innenfor enkelte felt. Dette utsagnet fikk meg til å flire iallefall. UÆÆ, en hodeskalle! SKRIVER AT HAN FÅR INSPIRASJON FRA SPILL: Anders Behring Breivik har en hodeskalle over sin figur i World of warcraft Haha, jeg lo godt av det samme :-) Setter prikken over "i'en om hvor lite kunnskap journalisten har. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) SKRIVER AT HAN FÅR INSPIRASJON FRA SPILL: Anders Behring Breivik har en hodeskalle over sin figur i World of warcraft Auda han kunne jo blitt ein pirat. Eg burde skrive eit 2 siders inlegg til DB. Endret 29. august 2011 av Karbutar Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Noen som har gjort questet "Youre time has come" som du får i FL? Du skal levere questet til en NPC i stormwind med navn Coridormi, men hun er ikke der :S Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Noen som har gjort questet "Youre time has come" som du får i FL? Du skal levere questet til en NPC i stormwind med navn Coridormi, men hun er ikke der :S wowhead Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Noen som har gjort questet "Youre time has come" som du får i FL? Du skal levere questet til en NPC i stormwind med navn Coridormi, men hun er ikke der :S wowhead Utrolig hjelpsomt! Vet hvor hun skal være. Problemet er at hun ikke er der. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Da har du tydlighvis sett feil for hu er der Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Har du drept molten lord/dei 3 gamle raid instancane? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Har du drept molten lord/dei 3 gamle raid instancane? Har drept en molten lord ja. Er det noe mer man skal? Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Er helt på trynet hvor dårlig kunnskap enkelte journalister har innenfor enkelte felt. Dette utsagnet fikk meg til å flire iallefall. UÆÆ, en hodeskalle! SKRIVER AT HAN FÅR INSPIRASJON FRA SPILL: Anders Behring Breivik har en hodeskalle over sin figur i World of warcraft Haha, jeg lo godt av det samme :-) Setter prikken over "i'en om hvor lite kunnskap journalisten har. Personlig syns jeg denne var fin: "I manifest påstår han at lauget hans var blant de første i verden til å drepe store monstre." Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Er helt på trynet hvor dårlig kunnskap enkelte journalister har innenfor enkelte felt. Dette utsagnet fikk meg til å flire iallefall. UÆÆ, en hodeskalle! SKRIVER AT HAN FÅR INSPIRASJON FRA SPILL: Anders Behring Breivik har en hodeskalle over sin figur i World of warcraft Hvis en hodeskalle over charen sin gjør en til massemorder burde jeg ha vært buret inne for lenge siden.. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Dette gjelder blant annet hans prosentvurdering, opplyser Lippestad. Har han fulgt litt for nøye med i starten av Leeroy-videoen? Forøvrig en søppelartikkel. Endret 29. august 2011 av Sleggefettt Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Tåpelig svartmaling. Spillet har så hinsides mange millioner spillere på verdensbasis som oppfører seg helt normalt. Disse nevnes dog ikke... Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Den artikkelen er helt smakløs. Eneste formålet til den artikkelen er å forsterke fordommene til folk som allerede mener spill er direkte koblet til ulovlige handlinger. Endret 30. august 2011 av Waldemariel Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Ååå.... der mistet jeg all respekt for Dagbladet. Slike artikler setter griller i hodet på foreldre/uvitende mennesker, samfunnet er så hjernevasket at dette tar de som god fisk. Piss-preik fra start til slutt! Endret 30. august 2011 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Noen som heter Jørgensen til etternavn som kanskje er interresert i å bytte characters? Har masse forskjellig, så lenge man har samma etternavn kan man bytte chars mellom accsa sine. Endret 30. august 2011 av Ajesto Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Ååå.... der mistet jeg all respekt for Dagbladet. Slike artikler setter griller i hodet på foreldre/uvitende mennesker, samfunnet er så hjernevasket at dette tar de som god fisk. Piss-preik fra start til slutt! Ikke før nå? Dagbladets journalistik har gått rett i søplebøtte de siste årene. Nettsiden ligner mer på Se-og-Hør, enn en seriøs nyhetsformidler. Bare kjendisstoff og sensasjons-journalistikk. Endret 30. august 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Ååå.... der mistet jeg all respekt for Dagbladet. Slike artikler setter griller i hodet på foreldre/uvitende mennesker, samfunnet er så hjernevasket at dette tar de som god fisk. Piss-preik fra start til slutt! Ikke før nå? Dagbladets journalistik har gått rett i søplebøtte de siste årene. Nettsiden ligner mer på Se-og-Hør, enn en seriøs nyhetsformidler. Bare kjendisstoff og sensasjons-journalistikk. Kan si det samme om vg og begynner å ligne mer og mer på S & H Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Er helt på trynet hvor dårlig kunnskap enkelte journalister har innenfor enkelte felt. Dette utsagnet fikk meg til å flire iallefall. UÆÆ, en hodeskalle! SKRIVER AT HAN FÅR INSPIRASJON FRA SPILL: Anders Behring Breivik har en hodeskalle over sin figur i World of warcraft Haha, jeg lo godt av det samme :-) Setter prikken over "i'en om hvor lite kunnskap journalisten har. En av journalistene som er oppført som forfatter av artikkelen var faktis i Method en god stund Og flere i db.no sin nettredaksjon spiller/har spilt WoW. Er nok ikke uvitenhet, bare god gammeldags spekulativ journalistikk. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Ååå.... der mistet jeg all respekt for Dagbladet. Slike artikler setter griller i hodet på foreldre/uvitende mennesker, samfunnet er så hjernevasket at dette tar de som god fisk. Piss-preik fra start til slutt! Ikke før nå? Dagbladets journalistik har gått rett i søplebøtte de siste årene. Nettsiden ligner mer på Se-og-Hør, enn en seriøs nyhetsformidler. Bare kjendisstoff og sensasjons-journalistikk. Har alltid sett på Vg som værst. Hvertfall papir utgaven. Men, har innsett at Dabladet ikke er noe bedre nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå