Manken Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 så han med daggeren attacker han som bruker MC på en av oss? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Liker JC/Alchemy comboen, sende alle gems fra JCeren over til alchemisten og transmuter røde gems, tjente meg 5k på det idag + truegold transmutes hver dag som selger for 400 +- Er det verdt å investere tid i å gå archeology? Tenkte å farme meg Vial of the Sands recipe, istedenfor å betale 40-50k Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 så han med daggeren attacker han som bruker MC på en av oss? Personen med dagger angriper de som er mced men husk at man breaker den bare med angrep som sinister strike osv som trenger melee våpen Lenke til kommentar
Manken Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Ok takk så mye for hjelpen! Det vil vel funke for meg som enhance shaman å bruke stormstrike ? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Ok takk så mye for hjelpen! Det vil vel funke for meg som enhance shaman å bruke stormstrike ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Mangler bare Oculus (som dungeon) for en achivement. Men for en lvl85 kommer jeg jo ikke inn i den med en random gruppe lenger. Så jeg prøvde å solo'e den med min 85 hunter, og det gikk helt fint frem til siste bossen (der du må fly dragen når du kjemper). Den har jeg store problemer med. Så tenkte å spørre noen i guildet mitt om de ville hjelpe meg. Men om jeg inviterer noen fra guildet, blir det da regnet som raid? I såfall gjelder den jo ikke som dungeon, og da får jeg uansett ikke achivementen? Skal ikke være så lett det her Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 En gruppe på 5 personer er ikke et raid. Så, nei det har ingenting å si. Hvis du lager en raid group, kan du ikke engang gå inn i instancen. Så jeg skjønner ikke problemet, egentlig. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Raid er ikke før du selv aktiverer det. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 En gruppe på 5 personer er ikke et raid. Så, nei det har ingenting å si. Hvis du lager en raid group, kan du ikke engang gå inn i instancen. Så jeg skjønner ikke problemet, egentlig. Ok. Litt ny på dette med guild og raid bare. Ble invitert med på et raid for noen dager siden, og da var vi bare en gruppe på fire personer som gikk en raid-instance. Men da har jeg fått svar. Gadd bare ikke logge på WoW akkurat da bare for å spørre noen i guildet Får prøve å ta med meg noen senere i kveld. Men blir den resatt da jeg inviterer med meg folk, selv om jeg tok alle mobsa og de første bossene i går kveld? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 så han med daggeren attacker han som bruker MC på en av oss? Personen med dagger angriper de som er mced men husk at man breaker den bare med angrep som sinister strike osv som trenger melee våpen Meg bekjent fungerer ikke dette lengere. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Om dette ikke fungerer lengre, hva skal man gjøre da ? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 CDs burde spare til Kael'thas 100% -> 50%. MCed targets kan du bruke CC på. Staven fungerer fortsatt, så det kan også hjelpe til kontroll i denne fasen, som er det eneste problemmomentet i kampen. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Daggern funger knall etter å lest comments på wowhead etter vi wipa 15ganger fant vi ut at vi måtte bruke angrep ikke auto attacks. Så ja Manken det funker med stormstrike hvis det trenger et melee våpen Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 For en frost death knight som driver med BGs og 2v2, vil 2H eller DW være best? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Ah, ok. Har testa den som Mage, men da er det ikke rart at jeg ikke fikk det til å fungere. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 For en frost death knight som driver med BGs og 2v2, vil 2H eller DW være best? Jeg bruker DW på min frost dk i bg's. Funker veldig bra. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 For en frost death knight som driver med BGs og 2v2, vil 2H eller DW være best? BGs og RBGs = DW. 2v2 = 2h. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hvordan disse journalisten har en jobb er for meg uforståelig. Tror fyren drakk melk og, skal dere ikke gå etter Tine og fordi de lager brunost. Gir like mye faens mening.... http://www.dagbladet.no/2011/08/29/nyheter/anders_behring_breivik/innenriks/terrorangrepet/world_of_warcraft/17848758/ Lenke til kommentar
Zxy Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Haha så pinlig at det i tillegg legges ut på Dagbladet.no Følg med om VG.no gjør det samme, det er Norges mest leste nettavis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå