The Doctor Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Fuck yeah ! http://www.wowheadnews.com/blog=193997/blizzard-at-gamescom-4-3-announced-deathwing-armor-customization-diablo-3-news-a Litt kjedelig at man må eie gearet man vil ha "transmogrificatinet", da må jeg farme gear! Bloodfang set incoming Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Heldigvis har jeg tatt vare på alt av gammelt tier-biter. Har neste komplett sett tier 1 til 12 tiggende i banken. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Sommer og raiding er så *sigh* alltid en eller annen som er borte, og 10man firelands er Zzzzz, eller generelt 10man raiding. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Helt enig. Driver med akuratt det samme for tiden. Clearer normal modes 10-man hver uke bare for å ikke sløse med reseten. Håper det tar seg opp utover høsten, hvis ikke er jeg redd jeg må faction change og finne meg en ny guild. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Hvordan virker lockpicking egentlig? Jeg har 2 Sturdy Junkbox i baggen, som har tooltip "Requires Lockpicking 175". De vil ikke åpnes (Item is locked). Men på Pick Lock skillen min står det "Pick Lock: allows opening of locked chests and doors that require a skill level up to 270" Hvorfor får jeg ikke åpnet sturdy junkboxene da? Edit: Fant ut selv. Måtte trykke på pick lock skillen i skillboka, SÅ på boxen. Endret 18. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Fuck yeah ! http://www.wowheadnews.com/blog=193997/blizzard-at-gamescom-4-3-announced-deathwing-armor-customization-diablo-3-news-a Litt kjedelig at man må eie gearet man vil ha "transmogrificatinet", da må jeg farme gear! Bloodfang set incoming Haha, samme her :-) Tenkte på å svi av det lille high warlord settet koster i honor points, syns det er relativt kult på rogue... Ellers vurderer jeg å bytte race, har Orc nå. Vurderer undead og goblin(female ), ser klart fordeler med alle racene. Spiller hovedsaklig PVP, så lurte på om noen hadde noe innspill? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hadde nok valgt goblin sjølv, rocket jump- kick/kindey osv. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Undead er greit i pvp, spiller selv, og Will of the Forsaken er veldig greit i arena og pvp ellers. Goblin virker greit om du er caster, melee og forsåvidt. Rocket jumpe vekk om du er caster for å komme vekk fra melee range og rocket jumpe inn i melee range om du er melee. Lenke til kommentar
protoboy2_InnleggNO Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Noen som har lyst å lage en RaF account med meg? erfaren spiller etc, tenkte at vi kunne levle på Grim Batol på alliance sida, send PM hvis du er interessert Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Problema låg blant anna der ja. Men sleit med troppeforflyttinga. Samt at rageface gjerne då skulle omnomme på healer som var med OT. Var gjerne et stykke unna, desverre. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 en dude whispered meg idag morres, fristet å reporte han men var på vei ut. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Æsj sier jeg bare, håper det var en som har noen år på seg til å bli voksen... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Har sett noen sånne luske rundt i trade og lage macroer som de spammer ned trade med. Ble whisperet av en kar jeg og, reportet han på flekken, samme med karene i tradechat. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 en dude whispered meg idag morres, fristet å reporte han men var på vei ut. Hadde en som wispet om nesten det samme, ba han å ryke til helvette vekk... Hva er det som feiler folk egentlig?!? Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) nvm Endret 22. august 2011 av Omicron2 Lenke til kommentar
Zxy Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Stilig avatar oppforbi meg. Går det ann å binde noe til m-knappene på et Razer BlackWidow keyboard? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 FÅtt vite at man kan gjøre en quest chain som gir det en 365 neck. Noen som vet noe mer om det? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Er det ikkje ein cloak? Det er ein quest i SW/org som sender deg til mount hyjal, der du skal redde Thrall i ein ganske lang chain quest. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Tipper vilt at man får 365 necks og slikt fra quester i Molten Front. Har ikke fått prøvd meg noe på questene der enda, trenger ikke pve gear. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Yepp, om jeg ikke tar feil så får du det på første dag når du begynner med quests. (Molten front altså) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå