Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Åh, her er den, som jeg snakket om tidligere..

 

3 Man Azuregos

 

De som var med var

 

Skovsneglen - 5 Dreadnaught warrior. (Tank/DPS)

Amathera - Full Transcendance priest. (Wand-DPS/healer)

Holyslayer - Grand Marshal Paladin. (DPS)

7040152[/snapback]

Så den for nesten en måned siden (når den kom ut), imponerende gjort. :w00t:

Lenke til kommentar

Herre min hatt, druid-questen var noe dritt. Plukke petals var greit nok, men vepse-giften var et sant helvete. 95% av de dyrene var ikke vepser, og når jeg fant en veps, var dropraten helt bedriten.

 

Del to var grei nok, fant en devilsaur som jafset på en annen lowbie-druid, hibernate, stabby-stabby og travelforme unna. 63hp igjen når devilsauren løp tilbake.

 

Menmen, rundet 51, har vunnet AV og holder litt på med questene der nå. Dør fortere enn svint, men jeg får da healet tanker litt, så da jeg ikke helt ubrukelig.

Lenke til kommentar

Seså, der var første run som beartank unnagjort, i Maraudon. Gikk glimrende såfremt jeg fikk et par sekunder til å bygge rage og aggro på, men det gjelder jo uansett om man er warrior eller druid.

 

Litt sjarmerende når warrioren med 2k mindre hp og 3k mindre armor charget inn i en gruppe mobs.. det kom en /yell HEAL temmelig fort, for å si det sånn. :) Tinkerer brukte flashbomb på meg, den var jeg ikke forberedt på.

 

Og, nå har jeg lusket meg gjennom Timbermaw hold og inn i Winterspring. Alltid like kjekt, det er det flotteste området i spillet. :)

Lenke til kommentar
Woho, jeg har kommet til level 10  :w00t:

7043915[/snapback]

Gratulerer

 

Da har du bare 50-60 levels igjen til du enten:

#1 begynner å spille masse instances, glemmer hva Real Life er for noe.

#2 slutter med WoW, og tenker tilbake på dine gode stunder med et lite savn.

 

:D

 

Jeg lurer på hvilket av de to alternativene jeg havner på dersom jeg noensinne blir lvl 60 eller 70. Håper å kunne fortsette med en casual spillestil, men har inntrykk av at dette hverken er gøy eller gjennomførbart i noen særlig grad, ut fra hva jeg har hørt av andre.

 

Hva spiller du som forresten, Juliess? Vær så snill å svar human female [et eller annet]. Du som faktisk er jente bør da hvertfall få fordelen av å kunne få masse ting gratis av kåte, svette nerder.

Lenke til kommentar
Woho, jeg har kommet til level 10  :w00t:

7043915[/snapback]

Hva spiller du som forresten, Juliess? Vær så snill å svar human female [et eller annet]. Du som faktisk er jente bør da hvertfall få fordelen av å kunne få masse ting gratis av kåte, svette nerder.

7043988[/snapback]

 

Det gjør jeg også. :grin:

 

Hvilken server spiller du på, og hvilken klasse? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...