Bjonski Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Kan også være greit å lage en macro for hver spell, istedet for å trykke på en macro før du trykker på spells. /assist "maincharacter" /cast "spell/combo" Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Har litt lyst å starte med WoW igjen. Denne gangen pvp. Men er ikke så glad i arena. Kan man komme langt med bgs? Elsker BG ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Har litt lyst å starte med WoW igjen. Denne gangen pvp. Men er ikke så glad i arena. Kan man komme langt med bgs? Elsker BG ^^ Du har jo rated BG's nå, som gir samme "fordelene"(om du vil) som arena kontra vanlig BG. Krever dog at du har et team i forkant. Ellers får du latterlig fort bra gear av å gå BG for honor (og kjøpe gear) samtidig som du går random zandalari dungeon for valor points som du kan bytte inn i conquest :-) Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Eneste problemet med RBGs er å finne folk å spille med som også er dugelige. Å "pugge" RBG anbefales ikke. Du bør vel også ha en god del resilience. Støtter også hva IT-henrik sa om å kjøre BG for honor. Vicious gearet (fra sesong 9) koster honor og ett fullt sett med S9 gear gir deg vel 3.6ish resilience, og 359 item level epix. 3.6k resilience er mer enn nok til å kjøre RBGs for min del, så lenge du har hodet på rett plass. Man har jo alltids elitist som krever 2k arena rating, 4k resilience og så videre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Jeg dinga lvl 85 den 19/7-11 og med litt moderart spilling ser roguen min nå slik ut: http://eu.battle.net/wow/en/character/chamber-of-aspects/Xesence/advanced Har jo også relativt OK pve-gear :-) Edit: det var ikke ment som skryt(ikke så veldig mye å skryte av helt egentlig), men mer for at overdox skulle få en ide. Endret 11. august 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Eneste problemet med RBGs er å finne folk å spille med som også er dugelige. Å "pugge" RBG anbefales ikke. Lag eit RBG event på serveren og ta eit par RBGs for å teste spelerane. Deretter ta vekk dei som ikkje er gode nok, og finn andre som kan fylle den rolla. Når du har funne eit team som fungerer bra, legg dei til på friends list, og inviter dei samme folka igjen gjennom kalendaren. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Har ikke spilt på 4 mnder og orker ikke lese meg opp Er det noe nytt man MÅ/er kjekt å vite? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Egentlig ikke, jeg har spilt i samme retningen som jeg alltid har gjort i minst 4 måneder. Eneste nye jeg kommer på i farten er Heroic Zul'aman og Heroic Zul'gurub dungeons som dropper epics og Firelands raid. Og man kan finne en vendor og bytte Valor > Conquest og vice versa, samt Honor > Justice og vice versa. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Ikke så veldig mye med andre ord, takk Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Har laget en bruker igår. ikke de største levlene, men har ikke spilt så mye. Har en Human mage i lvl 12 på Grim Batol og en Blodd Elf Rouge i lvl 5 på Emerald Dream. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Får ikke instalert siste patch så det holder meg i fra å spille, sikkert like greitt Endret 12. august 2011 av Grannystyle Lenke til kommentar
neoman Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Starta med wow igjen i går! etter pause siden jeg dinget 85 2 dager etter cataclysm realease:P Har en 85 feral drood på kazzak og ett stort antall 80er på andre servere... Har 2 spørsmål 1 hvor godt gear må jeg ha for å kunne tanke-dpse zul aman instancene effektivt vurderte å dpse som cat, men føler 10-12 k dps som jeg gjør på dummys blir litt lite? usikker på hvor mye mere krevende disse er enn vanlige heroics... 2 har veldig lyst til å satse på feral drood arena-pvp men føler kanskje ikke helt att jeg har de skillsa som skal til for å kunne spille feral druid i arena effektivt og burde derfor kanskje heller satse på mage hunter eller noe som er litt lettere? ser att switching mellom forms, cyclone roots holde kontrol på bleeds og kombo points virker realtivt krevende. en oppdatert pvp guide for hvordan å spille feral drood effektivt ville vært hyggelig Endret 12. august 2011 av neoman Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Feral druid i arena har latterlig damage output for øyeblikket. Hva angår skills og å spille det effektivt vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Berre for å få det sagt; Ikkje gå for hunter! Dei er elendige for tida. Feral er faktisk veldig lett å spele Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Veldig lett er vel kanskje å dra den litt langt. Feral druid er så absolutt fremdeles blant de vanskeligste klassene å holde styr på. 1 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Noe som heter lett klasse å spille, vanskelig klasse å mestre :0) Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Er det flere der ute som blir småirritert når folk vil neede til off-spec? Syns det er ekstra surt å "miste" bra gear til noen som needer til et spec de ikke gidder å spille...Men kanskje bare jeg som er hårsår igjen. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Er det flere der ute som blir småirritert når folk vil neede til off-spec? Syns det er ekstra surt å "miste" bra gear til noen som needer til et spec de ikke gidder å spille...Men kanskje bare jeg som er hårsår igjen. Pleier å spørre i chatten om det er greit at jeg needer for os. Men gjør det kun om ingen andre trenger itemet, om du forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå