Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Har litt lyst å starte med WoW igjen. Denne gangen pvp. Men er ikke så glad i arena. Kan man komme langt med bgs? Elsker BG ^^

Du har jo rated BG's nå, som gir samme "fordelene"(om du vil) som arena kontra vanlig BG.

Krever dog at du har et team i forkant.

Ellers får du latterlig fort bra gear av å gå BG for honor (og kjøpe gear) samtidig som du går random zandalari dungeon for valor points som du kan bytte inn i conquest :-)

Lenke til kommentar

Eneste problemet med RBGs er å finne folk å spille med som også er dugelige. Å "pugge" RBG anbefales ikke.

Du bør vel også ha en god del resilience. Støtter også hva IT-henrik sa om å kjøre BG for honor. Vicious gearet (fra sesong 9) koster honor og ett fullt sett med S9 gear gir deg vel 3.6ish resilience, og 359 item level epix. 3.6k resilience er mer enn nok til å kjøre RBGs for min del, så lenge du har hodet på rett plass. Man har jo alltids elitist som krever 2k arena rating, 4k resilience og så videre.

Lenke til kommentar

Eneste problemet med RBGs er å finne folk å spille med som også er dugelige. Å "pugge" RBG anbefales ikke.

Lag eit RBG event på serveren og ta eit par RBGs for å teste spelerane. Deretter ta vekk dei som ikkje er gode nok, og finn andre som kan fylle den rolla.

Når du har funne eit team som fungerer bra, legg dei til på friends list, og inviter dei samme folka igjen gjennom kalendaren.

Lenke til kommentar

Egentlig ikke, jeg har spilt i samme retningen som jeg alltid har gjort i minst 4 måneder.

Eneste nye jeg kommer på i farten er Heroic Zul'aman og Heroic Zul'gurub dungeons som dropper epics og Firelands raid.

Og man kan finne en vendor og bytte Valor > Conquest og vice versa, samt Honor > Justice og vice versa.

Lenke til kommentar

Starta med wow igjen i går! etter pause siden jeg dinget 85 2 dager etter cataclysm realease:P

Har en 85 feral drood på kazzak og ett stort antall 80er på andre servere...

Har 2 spørsmål

1 hvor godt gear må jeg ha for å kunne tanke-dpse zul aman instancene effektivt vurderte å dpse som cat, men føler 10-12 k dps som jeg gjør på dummys blir litt lite? usikker på hvor mye mere krevende disse er enn vanlige heroics...

2 har veldig lyst til å satse på feral drood arena-pvp men føler kanskje ikke helt att jeg har de skillsa som skal til for å kunne spille feral druid i arena effektivt og burde derfor kanskje heller satse på mage hunter eller noe som er litt lettere? ser att switching mellom forms, cyclone roots holde kontrol på bleeds og kombo points virker realtivt krevende. en oppdatert pvp guide for hvordan å spille feral drood effektivt ville vært hyggelig :p

Endret av neoman
Lenke til kommentar

Er det flere der ute som blir småirritert når folk vil neede til off-spec? Syns det er ekstra surt å "miste" bra gear til noen som needer til et spec de ikke gidder å spille...Men kanskje bare jeg som er hårsår igjen. :hmm:

Pleier å spørre i chatten om det er greit at jeg needer for os. Men gjør det kun om ingen andre trenger itemet, om du forstår hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...