Skurupu Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (...) Er vanskelig å geare når jeg ikke får blitt med på raids. Det eneste som kun er tilgjengelig for raidere er 378 gear og oppover. Det er lett å få full epics kun ved å gjøre 5-mans. Du får til og med kjøpt tier-biter for JP nå til dags. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 noen her med grei erfaring innen dual-boxing? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Begynner å bli slitsomt. Går det lenger ikke å ann å være en casual gamer i WoW lenger Jeg syns det aldri har vært lettere å være casual gamer i WoW. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Æsj. Sliter å bli noe særlig bedre med warlocken min. På en god dag klarer jeg 9-10k dps med noe blått og noe epic. Folk er jo nådeløse når du ikke eier med warlock. Klarer HC og noen bosser ZA/ZG hvis jeg kommer i gode grupper med flere veldig gode. Noen som har noen warlock tips? Er vanskelig å geare når jeg ikke får blitt med på raids. Har en destro lock, men er lenge siden jeg har spilt på den. Den er 85 og jeg pleide vel å gjøre 13kish dps i 5mans. På trash er det vanskelig å gjøre særlig god dps. Bare sleng på en immolate, chaos bolt, conf og incinerate om den enda ikke er død. På bosser, pleide jeg å først å sette på Curse of elements, og Curse of doom, så immolate, curruption, conf, CB, incinerate. Rerfresh curses + immolate og corruption, når det trengs. Resten bare bruker du Conf, CB når du kan, ellers incinerate. Lenke til kommentar
Edian Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Bestemte meg for å prøve litt WoW igjen. Ville ha en fresj start, så lagde en pala på en ny server. Har et spørsmål. Noen som har noen tips om hvordan man takler rogues som pala i PvP i 20/30- levlene? Lenke til kommentar
War Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hvordan bytter man server nå eller resetter guiden? Jeg valgte feil konto ifra lista og selv om jeg bruker en ennen pc eller sletter alle kaker så popper den rett inn i feil konto og jeg kan bare flytte de som er på den kontoen. Jeg vil gjerne ha listene med kontoer opp igjen som er step 1. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Bestemte meg for å prøve litt WoW igjen. Ville ha en fresj start, så lagde en pala på en ny server. Har et spørsmål. Noen som har noen tips om hvordan man takler rogues som pala i PvP i 20/30- levlene? Tenkte bubble, men det har jo du ikke fått enda om du er i lvl 20/30. Rogues er helt på trynet i de levelene der, sap > ambush og man er som oftest død Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 noen her med grei erfaring innen dual-boxing? Ja. Men alt du trenger å vite finner du på www.dual-boxing.com, og er det spesifikke ting kan du spørre på #dual-boxing @ QuakeNet. Lenke til kommentar
Edian Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Bestemte meg for å prøve litt WoW igjen. Ville ha en fresj start, så lagde en pala på en ny server. Har et spørsmål. Noen som har noen tips om hvordan man takler rogues som pala i PvP i 20/30- levlene? Tenkte bubble, men det har jo du ikke fått enda om du er i lvl 20/30. Rogues er helt på trynet i de levelene der, sap > ambush og man er som oftest død Var det jeg fryktet. Klarte liksom ikke helt å tenke meg noen god taktikk med de abilitiesa jeg har til rådighet Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Vurderer å "rerolle" med et par tre av mine level 85s, altså overføre til ny realm. Noen forslag? Er forøvrig ute etter et godt raiding guild, da mitt forrige sluttet nærmest å spille sammen. Er horde, og vil forbli det, men kan transfere overalt så lenge det er en stabil guild jeg møter på den andre siden, og helst en server med mye aktivitet. (Skal være high populated). Forslag? :-) Mvh David. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Kommer ann på nivået ditt, finnes nesten for mange mulighter, de fleste realms er så si like. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Er hovedsaklig ute etter en norsk guild. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 noen her med grei erfaring innen dual-boxing? Brukt det med 5 kontoer. Skal gi deg et stalltips, velg castere og ikke melee, Da kan mage frostbolt, lock shadowbolt osv være bundet til de samme knappene. Eneste hokkuspokkus du trenger er 2 macroer så altene targeter det samme som du gjør. Du må trykke på en mob, så trykke på 2 som er makroet og så 3 som for eks er bolt med samme cast tid. Du trykker på en mob +[2](target det samme som deg) [3](bolt) [3](bolt) [3] (bolt) [1](follow "deg" ] [5] (mount] Evt noen andre knapper som selfbuffer osv. Det er slitsomt å spille med. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Det er sånn typen "jeg gjør det fordi jeg kan", men det finnes ikke morsomt. For mye tastestyr og macroer, og å nuke en singlemob med 5 fireballs blir kjedelig FORT, samme å danse på et tak i Stormwind med 5 samtidig. Du kan ikke bli en "one-man-instance machine" heller, fordi det krever jo litt gruppesamarbeid, ikke at alle står og hiver en skill samtidig hele tiden. Endret 10. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Akkurat det der er ez-mode, razer naga med enn del knapper gjør ting mye lettere, men... hvordan er det med quests og slikt, hvordan gjør jeg det sånn at alle accepter quest og leverer når jeg lever med main karakter? eller går det? =) Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Finnes addon for sånt. Zygor guide addon har blant annet en mulighet til å godta/levere quests automatisk, så må garantert være en addon som gjør kun det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Du må installere noe scripts for å koble sammen alle karakterene til ett tastatur, mulig det gjør at alle aksepterer quests også. Det må du nesten sjekke ut selv, er flere metoder. Men husk at multiboxing krever mere enn en konto. Nå som spillet er gratis er ikke det så stort problem, da. Endret 10. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Du må installere noe scripts for å koble sammen alle karakterene til ett tastatur, mulig det gjør at alle aksepterer quests også. Det må du nesten sjekke ut selv, er flere metoder. Men husk at multiboxing krever mere enn en konto. Nå som spillet er gratis er ikke det så stort problem, da. Som jeg sa, det der med å koble dem sammen var "eazy mode", og at man trenger flere accounter er jo ganske logisk... - men over til quest-accept, og greier! noen som nylig har gjort dette og har evt link?, har søkt for mye og sett for mye og vet ikke lenger hva som er woot Har noe som heter for "jamba" men ser ikke ut som at den funker helt, eller så kan jeg ikke med den enda. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Det er små scriptsnutter du kan kjøre i macroer som både vil "høyreklikke" target og akseptere/levere quests. Jeg har da brukt det selv for å fortere levere inn noen titalls reputation quests, uten at jeg husker stort om scriptet. Søk litt rundt så finner du det nok. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Akkurat det der er ez-mode, razer naga med enn del knapper gjør ting mye lettere, men... hvordan er det med quests og slikt, hvordan gjør jeg det sånn at alle accepter quest og leverer når jeg lever med main karakter? eller går det? =) Hadde du giddi sjekket websida jeg tipset deg om... Jamba! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå