Bjonski Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 På tide å bruke "grant-a-level" til lvl 60, men vet ikke hvilken class Tror jeg foretrekker shaman pga. heals og ganske grei dps, men rogue og warlock frister også. Noen tips? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Multiboxing er heftig irriterende når jeg kjører BGs, iallefall å spille mot. Har en i guilden som multiboxer, kjørte ett par BGs med han og han sitter på 5 accounter og 5 level 85 DKer. Pvp eller pve, Bjohansen? Warlock og rogue hadde vært mine valg i pvp, utrolig sterke begge classene, iallefall som affliction warlock og subtlety rogue. Shaman har jeg ikke peiling på, men de shamanene jeg møter på som er enhancement / elemental i pvp er en ganske enkel fight. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Hovedsaklig PvP, regner jeg med. PvE fram til 85, så PvP. Vet ikke hvor bra det er å dualboxe to rogues tho (for RAF-xp-bonus fram til 80). Endret 30. juli 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Er fps'n i WoW maks 60pfs? Får 60fps uansett med minimum eller maksimum.... Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Er fps'n i WoW maks 60pfs? Får 60fps uansett med minimum eller maksimum.... Slått av V-sync? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Er fps'n i WoW maks 60pfs? Får 60fps uansett med minimum eller maksimum.... Slått av V-sync? Det var problemet ja! Det ble noe helt anna ja.....hihi Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg misforstod visst hvordan grant-a-level funket. Jeg trodde både veteran og den nye kontoen kunne gi level til hverandre, men det var visst bare den eie veien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Stemmer. Har de gjort slik at den fungerer til lvl 80? Før var det til lvl 60.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Stemmer det. Jeg trippelboxet 2 nye accounts + min main. Spilte 4 karakterer opp til lvl 59, men kun 1 av de 4 er karakterer jeg nå bruker. De andre 3 er slettet. Jeg får ikke samme forhold til en karakter når jeg spiller på den måten, og mister dermed lysten til å spille videre med dem. Jeg må si jeg foretrekker å levle de på gamlemåten. Dette er også en ypperlig måte å lære seg en ny klasse på. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Truegold proccet mens jeg solgte CD til en random i /2, proccet med 4 bars. Gjett om karen har baller nok til å regelrett kreve 4 bars fra meg for prisen av en... [01:24:00] [W From] [85:****]: i want the bars, it's not my fault they procced, RNG is a bitch [01:24:24] [W To] [85:****]: You want _all_ 4 bars while you're only paying for one? Something doesn't add up here, mate. You want 4 bars, you pay for 4 bars. [01:24:29] [W From] [85:****]: yeah, they procc they're mine [01:24:36] [W To] [85:****]: Keep your one bar and your gold for the tip [01:24:38] You leave the group. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 åssen funker grant a level nå? Har en 73 sammen med en venn, men skal levele en til nå mens han er på norway cup. Om jeg kommer til da say... 42 på priesten vil jeg da kunne grante han opp til meg for å spamme dungeons? Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Truegold proccet mens jeg solgte CD til en random i /2, proccet med 4 bars. Gjett om karen har baller nok til å regelrett kreve 4 bars fra meg for prisen av en... [01:24:00] [W From] [85:****]: i want the bars, it's not my fault they procced, RNG is a bitch [01:24:24] [W To] [85:****]: You want _all_ 4 bars while you're only paying for one? Something doesn't add up here, mate. You want 4 bars, you pay for 4 bars. [01:24:29] [W From] [85:****]: yeah, they procc they're mine [01:24:36] [W To] [85:****]: Keep your one bar and your gold for the tip [01:24:38] You leave the group. Når du selger CD'n så er han som har kjøpt den som burde få proccsa og det er jo trossalt hans mats og betalt for Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Har vel noe med at jeg var i dritthumør, solgte dessuten barsene til samme fyren for en billigere penge enn de som ligger på AH, så skal jeg nok heller avklare med folk på forhånd hvordan vi skal fordele eventuelle procs. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg er tilbake på wow: Gjør Suck dps ligger på 13k på dummie noen som har meget peiling på rogue som gidder å ta en titt på gearet mitt om hva jeg kan reforge? Kjekken<3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Jeg holder med Friksjon. Eventuelle proccs går til karen som faktisk har transmute mastery. Endret 31. juli 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hvorfor folk forestiller seg noe annet forstår jeg ikke. Det er da soleklart at de ikke skal få flere bars til samme prisen som én bare fordi alkymisten var uheldig og proccet da han solgte CDen. Det er den ene måten jeg kan tjene penger på transmutation mastery... Én eneste gang om dagen. Men såklart, jeg bruker heller CDen på volatile transmutation. Tjener mer og slipper drama. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Tar som oftest living elements jeg og, og de få gangene jeg har mats til truegold lager jeg en om jeg føler for det bare for å se om den proccer, og igår gjorde den det. Hva er det Volatile Air går for på serverne deres? En stack på 20 Grim Batol går for 400g Og Transmute Inferno Ruby er en liten gullgruve siden Inferno Ruby selger for opp i mot 2k per stack, mens Carnelian og Heartblossom er ganske billig Endret 31. juli 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Truegold proccet mens jeg solgte CD til en random i /2, proccet med 4 bars. Gjett om karen har baller nok til å regelrett kreve 4 bars fra meg for prisen av en... [01:24:00] [W From] [85:****]: i want the bars, it's not my fault they procced, RNG is a bitch [01:24:24] [W To] [85:****]: You want _all_ 4 bars while you're only paying for one? Something doesn't add up here, mate. You want 4 bars, you pay for 4 bars. [01:24:29] [W From] [85:****]: yeah, they procc they're mine [01:24:36] [W To] [85:****]: Keep your one bar and your gold for the tip [01:24:38] You leave the group. Når du selger CD'n så er han som har kjøpt den som burde få proccsa og det er jo trossalt hans mats og betalt for Ja, hans mats for en bar, derfor får han bare en bar, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Etter 7mnd med ragnaros farming fikk jeg endelig Sulfuras, Hand of Ragnaros Lenke til kommentar
eivl Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg er tilbake på wow: Gjør Suck dps ligger på 13k på dummie noen som har meget peiling på rogue som gidder å ta en titt på gearet mitt om hva jeg kan reforge? Kjekken<3 har du rett spellrotation? http://maxdps.com/rogue/combat.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå