Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Går det ann og betele med paypal for game card på blizzard store? Merker at det var mye billigere og betale for 3 månder der, en på gamestop her.

Vet ikke. Men du kan kjøpe 2 mnd'ers gamecard fra Offgamers.com. Koster 150,- kroner og der kan du betale med PayPal.

Damn takk for linken var virklig billige priser

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lagde mine lvl 62 på 23 timer, da med masse looting og fulle yrker.

Det var med mail på lvl 70 i TBC og instance-boost.

Begynner i stocade så SM så i tanaris så ubrs /lbrs så i ramp/blood.

I SM katedralen kunne jeg hente alle ved å pulle bossen, løpe tilbake der altene sto i RAF og aoe hele gruppa som resulterte i en lvl.

Lenke til kommentar

Høres mystisk ut, ser ikke poenget egentlig.

Hvordan blir det da med gearet? Popper det av og ender i baggen?

Man kan nesten ikke sammenligne levling nå, mer xp, krever mindre, BoA-gear med bonus.

Folk er lvl 50 nå som hadde vært lvl 15 i 2005.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg klarer ikke engang å dra WoW på max innstillinger med en splitter ny gaming pc, så har mine tvil til at en Acer One klarer det i det hele tatt :p

Det er fordi spillet har en så crappy engine som utnytter hardwaren dårlig.

F.eks. så er det lite å hente på Dual og Quad CPU(da spillet ikke støtter mer enn 2 kjerner uansett), spesielt vist frekvensen er høyere på dualen og enginen er heller ikke noe særlig glad i SLi/CFX og dual kjerne kort. En annen ting som er kritisk for at spillet skal kjøre bra, er balanse (ikke overdådig CPU eller skjermkort) og tilslutt så favoriserer spillet klart intel + Nvidia.

Alt dette kan dere lese om her: http://www.tomshardware.com/reviews/world-of-warcraft-cataclysm-directx-11-performance,2793.html

Jeg drar wow på max. med i5 2500k (4,5 ghz) og GTX460 768mb med omtrent konstant 60fps(Vsync).

Merk at da har jeg aktivert "DX11".

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Latterlig.. Jeg er i en gruppe i Blackfathom Deeps som druid healer. Tanken døde en gang pga. han tok ekstreme mye skade, så begynte sytinga... Jeg hadde ikke bra nok gear til å heale pga jeg har "feral" gear.

Han mente jeg måtte skaffe bedre gear før jeg joinet som healer.

Tør jeg nevne at han slet med aggro mot min søsters druid?

Edit: I hans øyne skulle en tank holde aggro. Abilities for å overleve dreit han i.

Meg som healer = crap i hans øyne..... Jeg har aldri før møtt en så dårlig tank.

Edit2: Nå ble jeg kicket ut fra instancen. Bravo til tanks som klarer å overtale DPS om at healeren er problemet.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Latterlig.. Jeg er i en gruppe i Blackfathom Deeps som druid healer. Tanken døde en gang pga. han tok ekstreme mye skade, så begynte sytinga... Jeg hadde ikke bra nok gear til å heale pga jeg har "feral" gear.

Han mente jeg måtte skaffe bedre gear før jeg joinet som healer.

Tør jeg nevne at han slet med aggro mot min søsters druid?

Edit: I hans øyne skulle en tank holde aggro. Abilities for å overleve dreit han i.

Meg som healer = crap i hans øyne..... Jeg har aldri før møtt en så dårlig tank.

Edit2: Nå ble jeg kicket ut fra instancen. Bravo til tanks som klarer å overtale DPS om at healeren er problemet.

Kanskje du greier å heale bedre vist du ikke healer og oppdaterer oss på forumet samtidig :tease:

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål angående arena 2v2.

Spiller comboen frost mage og disc prest, begge har fult pvp gear og deretter en god ress.

Slik jeg ser det spiller vi ikke noe dårlig, men det er dette med å treffe på melee teams. Caster teams går delvis greit å ta ned, men vi sliter med dk'er og warriors. Dette er spesielt hvis de har en healer med seg.

cc er jo en selvfølge at magen bedriver med, men det er ikke så lett å holde nede dk'er eller warriors. warriors skyldes all mulig stunn etc som gjør at casting over tid er vansklig.

Så greia er hvordan skal en fmage og dpriest klare å holde ut slike melee combos.

Vi syntes også at dk'er er way op pvp wise.

Lenke til kommentar

CC, jeg blir CCet til helvete og tilbake hver gang jeg møter frost mage.

Kjører selv rogue/warrior i 2v2, men har ikke møtt på priest/mage, men har møtt på healer/mage og synes det er ufattelig irriterende.

Aoe fear til priesten gir deg nok rom til å caste spells som har channeling time, og frost nova hvert 25 sekund, vil si det er grei nok tid til å lowe iallefall en av de.

Jeg har ikke anelse på mage, men spiller på 2k rating i 2v2, og jeg taper fremdeles mot mages flere ganger.

(Jeg og synes DKs er OP)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...