Bjonski Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Takk for svar. Tror jeg skal spille en warlock. Har kjøpt meg en Razer Naga, så nå blir det hardcore tilvenning med nytt oppsett. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Gratz, lykke til Angrer litt på at jeg kjøpte Razer Mamba, nå som mesteparten av spillinga går til WoW. Men kommer nok ikke til å angre når Mw3 kommer ut ^^ Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Har hørt og lest at det tar lang tid å venne seg til Naga, men syntes det gikk relativt greit med engang. Måtte plutselig laste ned 3GB.... Var jo inne for 15 minutter siden 0.o Endret 21. juli 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hører Razer Naga skal være greit bra å spille wow med, vurderer å kjøpe meg den. Sitter på Razer Lachesis, eller hva den nå heter, og er ikke all verdens med knapper på den. Frost mage er noe av det mer irriterende jeg støter borti som rogue, men jeg får vel litt av egen medisin, jeg spiller jo en "irriterende" class selv. Skal du kjøre pvp vil jeg si affliction lock, rett og slett fordi warlock virker jævlig kult. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvilken server er bra for horde pvp? Er stormscale fortsatt bra eller bør jeg holde meg til Kazzak hvor jeg har alle mine horde characters fra før? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Kazzak er virkelig ikke bra som horde PvP.. Har alle mine PvE chars der, og alt som skal brukes til PvP går rett til Outland. Anbefaler varmt Outland. Mange norske der også. EDIT: Outland finner du forresten noe for alle nivåer. Guilds med 2350 req som er aktiv og gjør det bra i rBG, guilds med 1800 req, guilds der alle er velkommen med mer. Har en kompis som kjører rBG 2-3 ganger i uka på nivå "Vi skal ha det gøy". Kan gi deg nick osv om du ønsker å prøve ut Outland og trenger et sted å starte. Skal du drive med PvE i tilegg ville jeg anbefalt Fifth Sin guilden. Gode PvPere der, samtidig som de gjør god framgang i PvE. Guilden har stått i ca. 5 år. Endret 21. juli 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hører Razer Naga skal være greit bra å spille wow med, vurderer å kjøpe meg den. Sitter på Razer Lachesis, eller hva den nå heter, og er ikke all verdens med knapper på den. Frost mage er noe av det mer irriterende jeg støter borti som rogue, men jeg får vel litt av egen medisin, jeg spiller jo en "irriterende" class selv. Skal du kjøre pvp vil jeg si affliction lock, rett og slett fordi warlock virker jævlig kult. Vil faktisk anbefale noe slikt istedet: Tok sjangsen på den sjøl, fant den relativt billig i en butikk. Vanskelig de 2 første dagene å bli vandt med noe annet, men nå klarer jeg meg ikke uten(!). Å spille med tastatur nå er totalt baklengs, og veldig kronglete. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Bruker den Razer Nostromoen og Naga, veldig fin og bruke når man får konfigurert opp og blitt vant med begge to. Naga musa tok 2 dager og bli vant med. Nostromen litt mere tid, pga hvilken knapp som skulle gjøre hva med hensyn på plassering. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Razer Naga gjør pvp til en lek. Ally som botter gjør det enda lettere. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Har hørt og lest at det tar lang tid å venne seg til Naga, men syntes det gikk relativt greit med engang. Måtte plutselig laste ned 3GB.... Var jo inne for 15 minutter siden 0.o Ingen patch for meg Er ikkje nødvendig for meg å kjøpe ein Naga, klarer rundt 50 keybinds med tastatur/Mx518 Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Ser ut til at han som var ansvarlig for bomba og utøya spillte wow på Silvermoon med navnet Conservatism er det noen av dere som har spillet med han? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Ikke si sånt. Media kommer til å skylde på WoW. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Ikke si sånt. Media kommer til å skylde på WoW. 2 late :-) Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Jeg har sendt Recruit a Friend til meg selv og opprettet en ny starter-edition konto under min battle.net konto. Kontoene er linket sammen (kan teleporte characters) men jeg får ikke mer XP når jeg er i gruppe enn ellers. Hva er galt? Trodde jeg skulle få 300% xp? Må trial kontoen oppgraderes til full konto før jeg får 300% xp? Edit: Ser i combat log at jeg får RAF-XP, men det virker veldig usannsynlig at alt er korrekt. 52 XP får jeg dersom jeg ikke er i gruppen. I gruppe får jeg 78 XP. 52 x 3 er da ikke 78? Endret 23. juli 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Litt Ot men : Vg "Den 32 år gamle mannen har vært aktiv innen dataspill og har vært engasjert i online-spillet World of Warcraft. I forbindelse med dette spillet har han lagt ut et bilde av et pistolløp" Har et bilde av ett pistolløp noen som helst sammenheng med Wow? Endret 23. juli 2011 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Noen som kunne gjort meg en stor tjeneste og ramset opp addons denne karen bruker? Likte det svært godt. Veldig enkelt, men med noen forbedringer. Har stort sett brukt standard ui + bartender/recount og litt annet småtteri. http://i.imgur.com/pMAuE.jpg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hm, actionbars ligner litt på noe en kan få til i bartender, Og så ser jeg ForteXorcist eller noe annet lignende, og så ser jeg recount og DBM. Trolig også prat eller en annen chataddon. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Chat log er nok Prat. Action bar ser ut som bartender4 med buttonfacade. Damage font er mikScrollingBattleText. So er det recount, DBM osv. Er ikkje sikker på ka den CD timeren over cast bar er. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Ser ut til at han som var ansvarlig for bomba og utøya spillte wow på Silvermoon med navnet Conservatism er det noen av dere som har spillet med han? Nei, men har hørt fra guildvenner at han var en ganske hardcore raider. Han har nesten 8300 achievement points. Forøvrig helt forkastelig det han har gjort. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Har alltid vært feral druide, men har nå bestemt meg for å prøve ut moonkin. Noen som kan gi en kjapp oppsummering/innføring eller tips om hvor jeg finner det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå