War Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Er det sånn at det er 359gear man kan kjøpe med jp nå og 37X gear med vp? Har ikke spillt no 85 enda og finner ikke alle vendorene. Kjipt å kjøpe forrige patchgear hvis det finnes bedre. Sett litt på pvp-honor-gearet , er jo fillernmeg bedre en mye av boe-ah Burde kanskje bare gå for det. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 359 er forrige ja, de er omgjort til justice nå. Nåværende valor er vel, 378? usikker, men de kan du også få ved å gjøre daily dungeons, 980 valor per uke. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Korleis ligger folk flest an i Firelands før første "reset"? Har no klart å få ned 3, og er sånn passelig fornøgd med det mtp raiderstokk. (Topp 15 på healing done på rhyolith WoL. yay). Lenke til kommentar
War Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Så det er 378gearet jeg kan lett skaffe nå , og JP er bare noe skvip jeg hadde ifra før. Takker. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 360g for pyrite er jo sterkt overpriset, og ville aldri ha solgt i store kvanta uansett. Til og meg 120g er mye på min server, men det er en mer realistisk pris enn 360g. Så denne "idioten" fikk sikkert solgt sine stacks til langt over markedspris fordi de så fine ut ved siden av de alt for dyre. Greit nok det, pyrite er nede på noenlunde normal pris nå, 80g ~ per stack. Jeg fikk solgt mine, utrolig nok. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Har solgt en masse inferno ruby til 170g Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Endelig fikk jeg meg mounten ifra Sethekk Halls, eller hva det møkka stedet heter. Edit Siden Joakim vas Normandy syntes det var teit at jeg ikke visste hva instancen het som jeg har farmet en stund. Så får jeg forandre min forklaring. "eller hva det møkka stedet heter." skrev jeg mest pga jeg ikke visste hvordan navnet ble stavet. Så beklager igjen. Og jeg har bare farmet stedet i 3 uker 4 dager og 1 minutt. Endret 5. juli 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Fins det en addon som kan vise mine buffs/debuffs store på target, slik som X-perl gjør; uten at jeg behøver å endre unitframes? Eneste jeg vil gjøre er å gjøre mine buffs/debuffs store, ikke endre noe annet. Noen som veit?? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Du kan bruke Quartz. Den lager en liten bar på skjermen som viser hvilke buffs/debuffs du har på et target og hvor lenge de varer Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Siden season 10 kommer imorra, vil det da komme nye non-set pvp epics man kan kjøpe for honor? Er så lenge siden jeg har vært oppdatert når det gjelder sånne ting... Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Blir nok nye off-set items frå conquest points. Men du kan kjøpe S9 epic (i365) for honor. Endret 5. juli 2011 av Karbutar 1 Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Korleis ligger folk flest an i Firelands før første "reset"? Har no klart å få ned 3, og er sånn passelig fornøgd med det mtp raiderstokk. (Topp 15 på healing done på rhyolith WoL. yay). Begynner på Shannox heroic i morgen ^_^ Gleder meg! Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Endelig fikk jeg meg mounten ifra Sethekk Halls, eller hva det møkka stedet heter. Gratulerer! Fikk den på tredje forsøk jeg Brukte lenger tid på å farme meg rep for å få nøkkelen, hehe. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Blir nok nye off-set items frå conquest points. Men du kan kjøpe S9 epic (i365) for honor. Ikke kjøp disse. Det kommer et nytt sett med ilvl 371 for honor i morgen, noe MMO-Champion av en eller annen grunn ikke har sagt noe om. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Endelig fikk jeg meg mounten ifra Sethekk Halls, eller hva det møkka stedet heter. "Endelig", men du er ikke sikker på hva stedet heter en gang, høhø Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Endelig fikk jeg meg mounten ifra Sethekk Halls, eller hva det møkka stedet heter. "Endelig", men du er ikke sikker på hva stedet heter en gang, høhø wow, beklager. Glemte helt at folk som deg henger på forumet. Skal forandre min "forklaring" og være mer presis. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) wow, beklager. Glemte helt at folk som deg henger på forumet. Skal forandre min "forklaring" og være mer presis. Beklager, glemte helt at folk som deg henger på forumet. Skal passe på å aldri si noe som på noen som helst måte kan oppfattes som fornærmende eller støtende igjen. Ser forresten at du ikke har forandret forklaringen din enda, forventer at du tar tak i dette i løpet av i morgen. Endret 5. juli 2011 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Sånn, nå har jeg gjort det. Håper du får sove godt nå. wow, beklager. Glemte helt at folk som deg henger på forumet. Skal forandre min "forklaring" og være mer presis. Beklager, glemte helt at folk som deg henger på forumet. Skal passe på å aldri si noe som på noen som helst måte kan oppfattes som fornærmende eller støtende igjen. Ser forresten at du ikke har forandret forklaringen din enda, forventer at du tar tak i dette i løpet av i morgen. Greit, jeg skal også slenge med kjeften på saker jeg egentlig ikke har noe fornuftig informasjon å komme med. Det spiller heller ingen rolle om jeg ikke kunne eller kan navnet på instance. Endret 5. juli 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg tror du bør legge deg, du virker veldig hårsår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå