Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

som logget ut for å ikke vente på HS ja og brukte en mnd i virkeligheten

 

Aah det er deilig og legge seg 0400 og stå opp 0800 for å farme på en søndag.

Alle mobs er :)

 

1 søndags morgen ga en alt nøytral rep med ZG til revered uten å ha satt mine sko i ZG.

Endret av War
Lenke til kommentar

Idioter, idioter over alt. ZG-raidet er klart, men så viser det seg halvparten ikke har nyeste versjon av CTRaid, så det blir gitt beskjed over Teamspeak om å laste den ned. Etter 10 minutter mangler de ennå CT, og det er da det viser seg at de også mangler TS. Det går en liten stund så kommer beskjedene om at de ikke finner add-on-ene de trenger. "Bruk linkene på nettsiden vår," sier raid-leaderen. Nok noen minutter går før folk spør hva adressen til den er. På det punktet, etter 40 minutters venting, får lederen nok og disband-er raidet.

 

:wallbash:

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Ja The axemen hadde vel 1,29t forrige gang jeg skekket opg da drakk man litt mana før man løp til neste uten noen som helst unødvendig pause.

 

Og ja , tar man MC vil vel noen ta med alt idag.

7020857[/snapback]

Så vidt jeg vet er den rekorden slått av The Alterac Deviants. 1 time og 4 minutter eller no sånt.

Lenke til kommentar

Jippi, skal ikke være enkelt å gjøre quest.

Skal få tak i fire hjerter fra Moosshoff Coursers. Har fått 3 av 4, men det siste er umulig å få tak i.. Spilte fra ett til tre i går bare for å få tak i det siste hjertet. Og må fortsette i dag. :nei:

Edit: Altså, jeg finner hjortene, men det dropper aldri det jeg skal ha.

Edit2: HAHA! Jeg hadde glemt å gå ut av raidet, så nå droppa hjertet med en gang!

Jaja, da har jeg lært det. :)

Endret av KristianG
Lenke til kommentar

Vel, jeg har bare Warden staff med +25 agi og Ring of saviors (ganske crap, men dugelig med stamina) foreløpig, resten er BoE blues og greens (clicky, clicky).

 

Derimot har jeg Belt of mercy + Hide of the wild klar, widgets til Darkmoon neck, Warlord's deck, mats til Lava belt (litt i stuss om jeg heller skal gå for Molten belt, 100 mindre armor men 28agi) og Myrmidon's signet. Jo, og Cloak of warding.

 

Men, jeg skal også innrømme at jeg holder på å samle gear til paladinen min. Så langt har jeg Firemane leggings, Murkwater gauntlets, Frostreaver crown, The jackhammer og litt annet ymse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...