Bytex Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Les den forbanna linken min istedet for å anta alt mulig tull og tøys. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det har ingenting med IP å gjøre, lær deg fakta før du prøver å feilinformere andre. http://twitter.com/#!/BlizzardCS/statuses/81493177147727872 "Our system is not making a decision to ask for the Authenticator solely based on your IP address." så jo, det har med IP å gjøre. "lær deg fakta før du prøver å feilinformere andre." 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Dette blir alt for dumt til å diskutere. "Du slapp å skrive inn koden på grunn av IP-en" er feil. Du slapp å skrive inn koden fordi systemet gjennkjente datamaskinen din. Noe de ikke gjør via IP. Om du prøver å svare på dette innlegget kommer jeg til å ignorere deg for om du virkelig har planer om å krangle på dette gidder jeg ikke sløse mer av min tid på dine mindreverdige meninger. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) "Du slapp å skrive inn koden på grunn av IP-en" er feil. Nei, han har delvis rett. Dette blir alt for dumt til å diskutere. Så hvorfor begynner du å diskutere emnet da? dine mindreverdige meninger. jøss.... All hail king pokey. Ingenting er viktigere enn han og meningene hans. Endret 20. juni 2011 av Sangesland 2 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Spesielle ting jeg kan gjøre for å skaffe meg JC recipies fra outland? Bortsette fra å farme rep til factions i Shattrath. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Blizzard og IP = sant fra 2005. De bannet en her inne pga de logget IPen hans, plutselig var den pålogget i en by i Kina og de kalkulerte at det ville være umulig å reise dit på den tiden = Ban / Powerlvl. Og med warden som kjører i bakgrunnen mens vi spiller som leser alt i minnet, alt du skriver, søker på , passorda til banken din og msn og mail og alt på hele datan så vet de sikkert at det er samme pc også man bruker = større risiko for at det er samme person. Endret 20. juni 2011 av War Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hvordan blir det nå til patchen? Kan jeg kjøpe epic pvp gear for honor? Og epic for justice? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Kan kjøpe Vicious for honor, mener jeg. Men var noen helt hinsides tullete oppdateringer de kom med som kommer med i den nye patchen ang. arena og conquest/honor gear. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 jaja er vell bare å ha honorcap til patch da... Er det ikke 4k som er top? Lenke til kommentar
Pastagutten27 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Det nye Valor gearet som kommer i den nye patchen, er det veldig mye bedre enn det Valor gearet som blir solgt nå? Som la oss sii .. ilvl 370 og kanskje mer (?) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Akkurat nå er MMO-Champion nede men jeg mener å huske at valor-gearet er ilvl 378, med muligheter for oppgradering til heroic-version som er ilvl 391. Conquest-gear er ilvl 384 og Legendary-staven er ilvl 404. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Syns jeg hørte jeg kunne stikke i gruppe med andre folk fra andre realms ved neste patch? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Er ikke sikker på om det kommer i neste patch men det kommer ihvertfall og det skal være en premiun tjeneset. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Ble endelig 85 på druiden min. Men noe jeg syntes var litt kjipt var at spellen jeg fikk virker som er mer eller mindre kun nyttig for boomkins, og jeg som feral får lite nytte av den. Eller har jeg misforstått bruksområdet. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Ble endelig 85 på druiden min. Men noe jeg syntes var litt kjipt var at spellen jeg fikk virker som er mer eller mindre kun nyttig for boomkins, og jeg som feral får lite nytte av den. Eller har jeg misforstått bruksområdet. Ikke misforstått noen ting. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hei folkens Har hatt en lengre pause fra wow, men nå som ingeniør linja er fullført og jeg har en lang sommer foran meg, med bare regn virker det som, så tenkte jeg at jeg skulle wow igjen. Jeg spilte mye og raidet mye under tbc og naxx i lich king, var ganske ivrig og var på en top level guild på serveren min. Har altså lyst å begynne å spille igjen, men er skremt over hvor mye som er er forandret. Er det noen steder man kan få en god oppsummering på hva som er nytt. Føler og at jeg nesten er for sent ute til å se alt det nye som cataclysm bringte. Kanskje det er bedre å vente med å starte med å spille til neste expansion? Da starter jeg ihvertfall på lik linje med andre. Sorry for dårlig norsk, ble mye babling. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hei folkens Har hatt en lengre pause fra wow, men nå som ingeniør linja er fullført og jeg har en lang sommer foran meg, med bare regn virker det som, så tenkte jeg at jeg skulle wow igjen. Jeg spilte mye og raidet mye under tbc og naxx i lich king, var ganske ivrig og var på en top level guild på serveren min. Har altså lyst å begynne å spille igjen, men er skremt over hvor mye som er er forandret. Er det noen steder man kan få en god oppsummering på hva som er nytt. Føler og at jeg nesten er for sent ute til å se alt det nye som cataclysm bringte. Kanskje det er bedre å vente med å starte med å spille til neste expansion? Da starter jeg ihvertfall på lik linje med andre. Sorry for dårlig norsk, ble mye babling. Jeg ville nå ikke ha ventet til neste expantion. Det jeg ville gjort er å joine en guild og bare levle character din, om det er noe du lurer på så spør du, eller så kan du stikke inn på www.wowhead.com, evt www.mmo-champion.com (Mulig skrivefeil i url) Det meste som er nytt vil du forstå rimlig raskt vil eg tro. WoW har ikke akkurat en vanskelig lærekurve (eller ha det heter på godt norsk) Ble endelig 85 på druiden min. Men noe jeg syntes var litt kjipt var at spellen jeg fikk virker som er mer eller mindre kun nyttig for boomkins, og jeg som feral får lite nytte av den. Eller har jeg misforstått bruksområdet. Ikke misforstått noen ting. Okey, litt synd men men. Tviler på at jeg vil specce boomkin i nærmeste framtid men hvem vet. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Feral fikk jo nye abilities både på level 81 og 83. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hei folkens Har hatt en lengre pause fra wow, men nå som ingeniør linja er fullført og jeg har en lang sommer foran meg, med bare regn virker det som, så tenkte jeg at jeg skulle wow igjen. Jeg spilte mye og raidet mye under tbc og naxx i lich king, var ganske ivrig og var på en top level guild på serveren min. Har altså lyst å begynne å spille igjen, men er skremt over hvor mye som er er forandret. Er det noen steder man kan få en god oppsummering på hva som er nytt. Føler og at jeg nesten er for sent ute til å se alt det nye som cataclysm bringte. Kanskje det er bedre å vente med å starte med å spille til neste expansion? Da starter jeg ihvertfall på lik linje med andre. Sorry for dårlig norsk, ble mye babling. Jeg ville nå ikke ha ventet til neste expantion. Det jeg ville gjort er å joine en guild og bare levle character din, om det er noe du lurer på så spør du, eller så kan du stikke inn på www.wowhead.com, evt www.mmo-champion.com (Mulig skrivefeil i url) Det meste som er nytt vil du forstå rimlig raskt vil eg tro. WoW har ikke akkurat en vanskelig lærekurve (eller ha det heter på godt norsk) Ble endelig 85 på druiden min. Men noe jeg syntes var litt kjipt var at spellen jeg fikk virker som er mer eller mindre kun nyttig for boomkins, og jeg som feral får lite nytte av den. Eller har jeg misforstått bruksområdet. Ikke misforstått noen ting. Okey, litt synd men men. Tviler på at jeg vil specce boomkin i nærmeste framtid men hvem vet. jepp, hørtes bra ut takk for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå