The Doctor Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Samme som Pokey, dritbillig elementium ore (20g stack +-), kjøper og prospecter / kutter gems, alt etter hva som er på AH = Profit. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Herregud, jeg capper to ganger i løpet av fem minutter og resten av runden springer alle rundt og bare "FARM HKs DONT CAP THIRD" og på grunn av det taper vi runden. Helvete. BG med pubbies - aldri igjen. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Spill med pro's, hadde du sluppet det der. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Han kjenner ingen pros etter transfer Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Han kjenner jo deg, er ikke du profesjonell da? Ref. signaturen din. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Han kjenner ingen pros etter transfer Denne hendelsen utspilte seg på Professorson. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jo seff er jeg profesjonell men jeg trodde han var på den teite hunteren sin på Bronze Dragonflight. Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Er Grim Batol nede hos andre? Får World Server is down. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 " After that point, Arena wins will no longer grant Conquest points for the week. However, the character can still earn up to 500 additional points, but can only earn those points from either Rated Battlegrounds, or from the Conquest Point bonus for holiday and/or daily random Battlegrounds." Hva skjedde med "De som allerede får nok emblems/points skal ikke ha behov for daglige bonuser" som de har gjort med Valor-cap? Hjelpes. Håper i det minste de legger inn en bonus på 7 ganger i uken i stedet for 1 gang hver dag. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Herreguuuud, hvorfor tvinger de folk til å gjøre ting de ikke vil? 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Er det flere enn meg som ikke får opp authenticator ved login siden i går? Har et par kompiser som opplever det samme, og så en som spurte i General om det igår også. Hva skjer? edit: http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/2674529793 De har endret på authenticator-systemet så den ikke popper opp hvis du logger på fra samme PC hele tiden. Endret 19. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Rimlig delig at man slipper å trykke de talla hver gang man dc'er og logger inn Lenke til kommentar
War Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Sikker på at det bare ikke er noe galt. Jeg har ikke logget inn siden forrige uke og nå kom jeg rett inn. Ingen kode. .... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Så om jeg logger inn på min pc flere ganger daglig over lengre tid, vil den ikke kreve authenticator? Høres iallefall bra ut, rimelig lei av å trykke inn tallene gang etter gang. Sitter bare på en pc å spiller uansett. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) War: Trykk på linken to poster over. Ingenting er galt. Endret 19. juni 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Sikker på at det bare ikke er noe galt. Jeg har ikke logget inn siden forrige uke og nå kom jeg rett inn. Ingen kode. .... Samme IP.. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det har ingenting med IP å gjøre, lær deg fakta før du prøver å feilinformere andre. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Forklar oss, Pokey. Du som ruger på svaret, virker det som. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ser ikke hvorfor jeg skal ta meg bryet med å gjøre det når dere heller kan sjekke gode gamle MMO-champion. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det kommentarfeltet sa meg veldig lite. Jeg leser ikke gjennom hundrevis av kommentarer til scriptkiddies for å finne ett enkelt svar. Det må da ha noe med IP å gjøre, men ikke IP alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå