Foxboron Skrevet 11. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg kommer tilbake til forumet her.... og det jeg ser er folk som mater troll? Folkens, jeg trodde vi var bedre enn dette! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2011 Ja, la oss heller snakke om hvordan folkene på elitistjerks er elitister. 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 12. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2011 Ja, la oss heller snakke om hvordan folkene på elitistjerks er elitister. Det må dessverre postes med matte og relaterte teorier som skal bevises. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg kommer tilbake til forumet her.... og det jeg ser er folk som mater troll? Folkens, jeg trodde vi var bedre enn dette! Han fikk nå en fin liten opplæring i økonomi og hvordan copyright fungerer. Anyhows, jeg har ikke fulgt noen guider på EJ siden TBC, selv om de uten tvil er gode. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 12. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2011 Skal si de begynner å bli dyktige med hackemailer nå. Åpnet nettopp en mail fra Blizzard med feita poster og bilder (som de avogtil har) hvor det stod at nå var det 7 dagers gratis spilletid pga ting som hadde skjedd i Azeroth. Så klikket på linken jeg, og kom rett til en Warning fra Opera som sa at denne siden var rapportert for juks og fanteri. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2011 Har de ikke drevet med sånt lenge da? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Jo du, det har de drevet med siden Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Moralen er: Ikke klikk linker i emailer. Er det noe viktig som annonseres, vil det stå på wow-europe.com også. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Fra forrige side.. Hvis jeg driver pizzarestaurant og nekter noen andre å selge pizza inne i min restaurant. Er det hyklersk av meg å selv selge pizza der? 4 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Fikk maxet JC og Alchemy nå. 2g og 14s igjen. Masser av gems men jeg har ikke råd til å putte de på AH. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Er vel bare å stikke til vendor å selge noe junk eller ting du ikke har bruk for. Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Hvilke professions er det mest penger å tjene på på høyeste profession-lvl? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Plukk blomster, med fast flying mount går det som en lek og pengene renner inn. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Tja, gathering er ikke den typen profession som gir deg mest g/hour. Men det er den tryggeste dog. Innsats gir penger uten noen risiko. Kan du klare å hele tiden justere deg etter markedet vil jeg påstå craftingprofessions ( ikke blacksmithing eller engineering, det er tulleprofessions ) vil gi mest penger i kassa. Er noe høyere risiko på det. Endret 13. juni 2011 av Hello Kitty Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Fikk maxet JC og Alchemy nå. 2g og 14s igjen. Masser av gems men jeg har ikke råd til å putte de på AH. Selg noe gear da, er ikke sånn at du merker forskjell fordi du ikke har bukser eller noe. Jeg mener, jeg gikk jo rundt uten chest på dken min i sånn halvannen uke før jeg la merke til det. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Kan du klare å hele tiden justere deg etter markedet vil jeg påstå craftingprofessions ( ikke blacksmithing eller engineering, det er tulleprofessions ) Rart, tjente meir enn eg klarte å bruke igjen på blacksmithing. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Vel, jeg må ærlig innrømme at den eneste tiden jeg noensinne tjente penger fra engineering var når goggles var billigere enn maelstrom crystals. Desverre tok jeg en liten pause og kom tilbake i 4.1 og er nå mye fattigere enn jeg kunne ha vært. Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Takk for svar angående professions. Så langt har jeg omtrent bare prøvd gathering-professions. Det er som nevnt her risikofritt; jeg brenner ikke inne med verken skins, bars eller herbs, men det er heller ikke de helt store pengene som flyr inn. Dessuten syns jeg etterhvert at det er litt KJEDELIG....Er det en crafting-profession som flertallet syns gir best avkastning, eller er det litt hipp som happ? (jeg skjønner av innleggene at det er litt forskjellige inntrykk folk sitter med) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Jeg tror det kommer veldig an på server. På Bronze Dragonflight Horde er det ufattelig med bots som legger ut kjempebillig elementium ore, men ingen som legger ut gems, så jeg kjøper shitloads av det og prospecter det. Inferno Ruby-prisene ligger noen ganger oppe i 100-120g, så om jeg timer det rett kan jeg bli styrtrik (både av å prospecte fram blåe gems og å transmute de med alchemy). Om jeg timer det feil går jeg derimot i minus fordi folk bare undercutter og jeg blir sittende der med skjegget i postkassen uten noe profitt og bare tapt AH-deposit. Endret 14. juni 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå