The Doctor Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Du kan gjerne bli med om du vil Du sa jeg ikke fikk bli med. Dere liker ikke spillere fra Grim Batol Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg angrer, du kan bli med nå. Men du må love å ikke banne Lenke til kommentar
Puro Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 hahahaehahahaha Å guuuuuuuuud jeg er glad jeg ikke spille WoW mer, har dere sett de nye PvP-setta? Ser ut som rainbow warriors, eller power rangers xD PS: Husk å kjøp den nye mounten, fordi Blizzard trenger penger så de kan lage mer ting du kan kjøpe, it's called exploitation, have fun. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Kos deg med dine andre spill. 4 Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 hahahaehahahaha Å guuuuuuuuud jeg er glad jeg ikke spille WoW mer, har dere sett de nye PvP-setta? Ser ut som rainbow warriors, eller power rangers xD PS: Husk å kjøp den nye mounten, fordi Blizzard trenger penger så de kan lage mer ting du kan kjøpe, it's called exploitation, have fun. Takk for at du tar deg tid til å klikke deg inn på forumet til et spill du ikke spiller for å fortelle folk hvor glad du er for at du ikke spiller lengre. Her har du en link til andre forum for spill du sikkert heller ikke spiller; bare å slå seg løs:Lite å finne på.... Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Som om ikke 90% av spill laget etter 2007 har et hav med dlc skins og 15min ekstra historie for 100kr. Horse Armor Dlc Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 hahahaehahahaha Å guuuuuuuuud jeg er glad jeg ikke spille WoW mer, har dere sett de nye PvP-setta? Ser ut som rainbow warriors, eller power rangers xD PS: Husk å kjøp den nye mounten, fordi Blizzard trenger penger så de kan lage mer ting du kan kjøpe, it's called exploitation, have fun. Why not do it, when it gives them money? Det er valgfritt å kjøpe. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Valgfritt ja, hahahahaha. Husker du da Blizzard saksøkte et firma for å selge in-game items for ekte penger? Hva gjør blizzard? De selger in-game items for ekte penger. Talk about hypocrisy yo. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Det firmaet som solgte in-game items solgte noe Blizzard hadde laget, og jeg vil tro Blizzard har copyright på slikt. Og det er fremdeles valgfritt å kjøpe slikt. Tenk lengre enn nesetippen neste gang. Endret 10. juni 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Valgfritt ja, hahahahaha. Husker du da Blizzard saksøkte et firma for å selge in-game items for ekte penger? Hva gjør blizzard? De selger in-game items for ekte penger. Talk about hypocrisy yo. Det er ikke hykleri å selge ting de selv har laget. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Valgfritt ja, hahahahaha. Husker du da Blizzard saksøkte et firma for å selge in-game items for ekte penger? Hva gjør blizzard? De selger in-game items for ekte penger. Talk about hypocrisy yo. Håper du har noe bra på gang i livet ditt, tviler sterkt men who knows... det høres ut som du har vunnet i lotto men tviler på det, tror egentlig du er bare taper. 1 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Valgfritt ja, hahahahaha. Husker du da Blizzard saksøkte et firma for å selge in-game items for ekte penger? Hva gjør blizzard? De selger in-game items for ekte penger. Talk about hypocrisy yo. Håper du har noe bra på gang i livet ditt, tviler sterkt men who knows... det høres ut som du har vunnet i lotto men tviler på det, tror egentlig du er bare taper. Fordi jeg presenterer fakta så er jeg en taper? Jeg vil heller være en taper med fakta en en tosk som deg som ikke klarer å tenke lenger en til nesetippen. Tapere er vanligvis ikke i stand til å innse fakta, du passer inn i den kategorien. PS: Hva har livet mitt med WoW å gjøre? Du må vokse opp snart gutt, lære deg å holde deg til temaet, digresjoner som deg kommer aldri langt om de ikke begynner å bruke hodet, uansett hvor lite det er. Endret 11. juni 2011 av Puro Lenke til kommentar
Puro Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Valgfritt ja, hahahahaha. Husker du da Blizzard saksøkte et firma for å selge in-game items for ekte penger? Hva gjør blizzard? De selger in-game items for ekte penger. Talk about hypocrisy yo. Det er ikke hykleri å selge ting de selv har laget. Det er hyklersk å si at de aldri skal selge in-game items for real currency, og så ett år senere gjør de det de sa de ikke skulle gjøre... Lenke til kommentar
Vygotsky Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Valgfritt ja, hahahahaha. Husker du da Blizzard saksøkte et firma for å selge in-game items for ekte penger? Hva gjør blizzard? De selger in-game items for ekte penger. Talk about hypocrisy yo. Det er ikke hykleri å selge ting de selv har laget. Det er hyklersk å si at de aldri skal selge in-game items for real currency, og så ett år senere gjør de det de sa de ikke skulle gjøre... Haha, er du så sur? å så sinna! Har du så lite å gjøre at du må provosere de som spiller Wow? Fint at du nyter liver og tenker positivt! Endret 11. juni 2011 av The_Rp Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Valgfritt ja, hahahahaha. Husker du da Blizzard saksøkte et firma for å selge in-game items for ekte penger? Hva gjør blizzard? De selger in-game items for ekte penger. Talk about hypocrisy yo. Det er ikke hykleri å selge ting de selv har laget. Det er hyklersk å si at de aldri skal selge in-game items for real currency, og så ett år senere gjør de det de sa de ikke skulle gjøre... De har aldri sagt nøyaktig det. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 De sa at de aldri kom til å selge PRESTASJONSFREMMENDE items, alt som Blizzard selv selger er jo kun estetiske ting som jeg personlig aldri har kjøpt (noe med holdning å gjøre) og server transfers ol. (som vi alle vet er usannsynlig praktisk). Det disse andre sidene solgte var ting som hadde forbedret charen din (jmfr. stats-gear/gull). Så var det dette med copyrights osv da som jeg ikke gidder gå inn på. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Det er hyklersk å si at de aldri skal selge in-game items for real currency Det har de ikke sagt, og videre kan jeg fortelle deg at ingen gir en eneste faen i meningene dine. 6 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Saa saa børn, nu maa i være snilde med hinanden. *klatre opp i hornet på veggen igjen* Endret 11. juni 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Da slutter vi å slenge dritt og komme med nedsettende kommentarer om andre, bare fordi vi er uenige. Det går ann å diskutere og påpeke eventuelle faktafeil på en seriøs måte. Jeg ser gjennom fingrene med det denne gangen, men fortsetter det, blir jeg nødt til å dele ut advarsler. Endret 11. juni 2011 av Marekatten Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Fordi jeg presenterer fakta så er jeg en taper? Jeg vil heller være en taper med fakta en en tosk som deg som ikke klarer å tenke lenger en til nesetippen. Tapere er vanligvis ikke i stand til å innse fakta, du passer inn i den kategorien. PS: Hva har livet mitt med WoW å gjøre? Du må vokse opp snart gutt, lære deg å holde deg til temaet, digresjoner som deg kommer aldri langt om de ikke begynner å bruke hodet, uansett hvor lite det er. Jeg sier det igjen; Blizzard har copyright på ting de produserer og markedsfører. At de saksøker ett tullefirma som selger tjenestene deres er da helt greit, det hadde vel ethvert firma gjort. Hvorfor skal de ikke gjøre det? Om du hadde produsert ett produkt, brukt mykje penger på å markedsføre, og tjent inn igjen små kostnader av nevnte produkt og hadde copyright på det, hadde du da likt om jeg solgte produktet ditt videre uten at du tjente nevneverdig på det, og rett og slett bare gitt en god f i copyright? Det er hyklersk å si at de aldri skal selge in-game items for real currency, og så ett år senere gjør de det de sa de ikke skulle gjøre... Hvor har de sagt det? Vis meg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå